Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

bieberisooksexyos
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 25, 26, 27  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    RPGGGGGGGG ! :D Forumindex -> Beroemdheden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 5 Aug 2011 23:08:31    Onderwerp: bieberisooksexyos Reageren met citaat

okie dis dan waar ik wiefke ben dis me wief:

en ze heet eh Daina

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen

Geplaatst: 5 Aug 2011 23:08:31    Onderwerp:

Terug naar boven
biebergasm
Mede beheerder

BerichtGeplaatst: 5 Aug 2011 23:20:36    Onderwerp: Reageren met citaat

okje, nou je weet hoe ubergaile joestin eruit ziet, wie begint ? ;D
biebergasm
Mede beheerder

BerichtGeplaatst: 5 Aug 2011 23:39:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin. Ik zucht zacht en loop de studio binnen, waar ik gelijk scooter zie zitten. Hij staat op en geeft me een hug box ding, glimlacht. 'Jb, goed nieuws, we hebben meer als 8000 aanmeldingen, waardoor de voorrondes 6 dagen duren, en dan over een week de 40 die door zijn, weer auditie moeten doen..' Ik glimlachte breed, sowieso dat ik uit die 40 wel iemand voor mijn voorprogramma kon vinden, voor het komende anderhalf jaar dat ik ga touren.
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 6 Aug 2011 00:08:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Daina
Ik zat verveeld samen met Jenny en Cathy te wachten op Rose die de bak met popcorn klaar zou maken. Na vijf minuten kwam ze terug naar boven. Natuurlijk was ik de eerste die hapte, popcorn was me leveeee. Ik merkte dat Jen, Cat en Rose blikken aan het uit wisselen waren en. Tja dat scarede me. "oke, we moeten iets opbiechten." toen ze na tien minuten klaar waren waren mijn ogen bijna uit mn oogmassen gesprongen. "JE HEBT WAT?! BIJ DIE... DIE... IEL?!" riep ik en begon allerlei dingen erut te gooien. Na een woordenkots kalmeerde ik. "morgen ga je naar LA en natuurlijk gaan wi meeee." zei Cat vrolijk. "en mama dan?" zei k. "Dain, die heeft alle vluchten en hotel etc geregeld." zei ze mrt een knipoog. Oh dear.

Terug naar boven
biebergasm
Mede beheerder

BerichtGeplaatst: 6 Aug 2011 00:13:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Next daaaaaaaaaai.

-
Justina. Ik zuchtte en stapte uit de grote auto, keek naar het grote gebouw. Ik glimlachte toen ik eraan dacht dat hier over iets minder als 3 uur ongeveer 1000 á 1500 hysterische meisjes zouden staan, jongens, groepen, ouders, familie, vrienden.. En dit was pas de eerste dag, de eerste 1000 zouden vandaag komen. Ohdear. Ik keek rond en grijnsde. Het zou een drukke boel worden.
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 6 Aug 2011 00:20:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Daina
We waren net geland en hadden onze koffers gepakt toen onze taxi voor onze neus stond. "dat was snel." zei Jen grinnikend en ik glimlachte, hielp de man emt koffers achterin leggen en stapte in. Na een tijdje kwamen we bij een ik weet niet hoe luxe hotel. We keken onze ogen uit en al helemaal bij de kamer. We hadden een kamer met zeven kamers: woonkamer, vier slaapkamers en twee badkamers. Geweldig. Ik pakte gelijk mn spullen uit en ging douchennn.

Terug naar boven
biebergasm
Mede beheerder

BerichtGeplaatst: 6 Aug 2011 00:23:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin. Ik slenterde het gebouw in en kwam uit in een HUGE hal. Wow. Ik liep door en liep richting de zaal, waar plek was voor mensen die als publiek kwamen kijken en dan voorin een tafel met 3 stoelen; Scooter, Mama Jan & ik zouden daar gaan zitten. Ik liep er heen en plofte naast Mama Jan neer die er al zat. 'Hello Mother'
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 6 Aug 2011 00:29:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Daina
Ik had, toen ik klaar was mn haren gestijld, shorts aangetrokken en een cropped shirt. Gewoon een zwarte. Ze waren zo verslavunddd. Ik keek even naar mn buik. Hij was een beetje zichtbaar... Ah naja boeien. K deed een paar kettingen om en wa ringen, armbanden... Als laatste deed k mn neuspiercing goed (jaja die op de foto sjdjdjjdks) en mn make up. Sneakers aan en bam. Done. K keek op de klok en zag dat over vijf minuten de audities al begonnen. Fock. We deden er sws een half uur over daar te komen. Gauw pakte ik me spullen en nam Cat Jen en Rose mee, racede als en gek naar dat gebouw.

Terug naar boven
biebergasm
Mede beheerder

BerichtGeplaatst: 6 Aug 2011 00:34:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin. We hadden nu al zo'n 200 gehad, dus nog 800 te gaan, ik zuchtte en zakte onderuit. 'nummer 243, vertel maar je naam en wat je gaat zingen voor ons..' glimlachte Mama Jan naar het meisje van rond de 15, die knikte. 'Ik ben Alison Jacobs en ik ga Not like the movies van Katy Perry zingen..' 'Oke begin maar !' riep Scooter breed grijnzend, terwijl ik dood voor me uit keek. Toen ze begon trok ik een moeilijk gezicht, het begon al slecht.
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 6 Aug 2011 00:44:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Daina
Toen ik daar kwam duwde Cat en Jen gelijk iedereen weg terwijl Rose ne ik erachteraan renden. "niet vootkruipen!" riep ik en toen stonden we stil. K kreeg een nummer: 251. Hm. Ik pakte mijn mobiel en gingnop twitter dainamiller: at the auditions for @justinbieber x en toen wachten maar...

Terug naar boven
biebergasm
Mede beheerder

BerichtGeplaatst: 6 Aug 2011 00:48:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin. Ik gaapte en leunde met mijn hoofd op mijn hand, bij nummer 149. Jezus, kon het nog slechter. 'Justin, jou commentaar graag..' Ik zuchtte. 'Ga op zang les..' mompelde ik en wreef in mijn oog. Ja, na zo'n 20 mensen was ik het al zat om beleefd te reageren.
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 6 Aug 2011 00:55:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Daina
Ik werd zenuwachig. "waarom hebben jullie dit gedaan?" mompelde ik. "ik ben kei zenuwachtig." mompelde ik en voelde mezelf shaken. De tijd leek zo snel te gaan wan nu was ik ana de beurt. Ze wensten me succes en k kreeg een mic aan gereikt. Oh shit. Ik haalde diep adem. "mijn naam is Daina Miller n k ga dont hold your breath van Nicole blabla zingen." mompelde ik. Ja ik vergat dr achternam altijd. En toen ging ik zingen.

Terug naar boven
biebergasm
Mede beheerder

BerichtGeplaatst: 6 Aug 2011 01:09:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin. Toen er een beeldschoon meisje op het podium kwam ging ik gelijk recht op zitten en grijnsde. 'Hoe heet je en wat ga je zingen?' grijnsde ik en droomde half weg bij haar melodieuze stem, WAUW! Ze glimlachte en gelijk voelde ik iemand stijgeren, go away lil justin. - oke zelf lol Embarassed - Toen begon ze te zingen, help me? mijn oren gaan zo kapot door dat mooie gezang. no sarcasm !
kayleighhh_
Site Admin

BerichtGeplaatst: 6 Aug 2011 01:13:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Daina
Ik maakte de laatste noot af en keek de jury zenuwachtig aan. Ik stond te trillen op mijn benen en elk moment kon ik in elkaar zakken van schaamte. "het was slecht he?" mompelde ik tgen de microfoon (ik schreef errst telefoom LOOOOOL) ik beet op mn lip en keek justin aan, glimlachte even. Ik mocht hem niet maar hij was wel knap.

Terug naar boven
biebergasm
Mede beheerder

BerichtGeplaatst: 6 Aug 2011 17:38:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Justin. Ik keek haar met grote ogen aan. Het publiek begon langzaam te klappen tot dat iedereen klapte, terwijl ik haar daar nog met grote ogen aan zat te kijken. 'Slecht? Je bedoelt geweldig!' riep Scooter uit en Mama Jan knikte instemmend. 'Justin? Wat vond jij?' Ik klapte mijn mond dicht en beet op mijn lip. 'Wel, nou.. uh.. laten we zeggen dat ik niks eruit krijg..' Ik glimlachte onschuldig en kuchte even. Sowieso dat zij doorwas !

Geplaatst: 6 Aug 2011 17:38:20    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    RPGGGGGGGG ! :D Forumindex -> Beroemdheden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 1 van 27

Ga naar: