Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
kayleighhh_ Site Admin

Geregistreerd op: 24 Jul 2010 Berichten: 3778 Woonplaats: Justin's pants.
|
Geplaatst: 31 Mrt 2011 17:27:40 Onderwerp: ik noem et lekker life as we know it want daar lijkt die op. |
|
|
ik doe joestien.
jijbegint  _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 31 Mrt 2011 17:27:40 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
biebergasm Mede beheerder

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 5603 Woonplaats: Justin's heart.
|
Geplaatst: 31 Mrt 2011 17:34:33 Onderwerp: |
|
|
Ouioui, dit is uh Morgan;
Morgan; Zuchtend stapte ik van het podiumpje af, waar ik net mijn speech had gehouden. Ik streek mijn jurkje even glad, en liep naar de twee witte kisten, waar mijn beste vriend en beste vriendin in lagen. Ik streek met mijn vinger over de koude huid van Scarlett. Ik voelde mijn ogen zich weer vullen met tranen en zakte door mijn knieën waarna ik onophoudelijk begon te snikken. Ik was ze kwijt. [/img] _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 31 Mrt 2011 17:43:00 Onderwerp: |
|
|
Justin
ik voelde hoe mijn tranen over mijn wangen gleden. Was ik na al die uren nog steeds niet uitgehuild? Ik keek naar de kist waar mijn beste vriend in lag. Waarom moest dit nou gebeuren? Ik keek even op toen ik een hand op mijn knie voelde. Mijn moeder. En die kon het ook niet droog houden. Wat wou je? Ze behandelde Chaz als haar eigen zoon en al... _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 31 Mrt 2011 17:46:07 Onderwerp: |
|
|
Morgan. Niet veel later voelde ik twee sterke armen om me heen, en klemde ik me vast aan mijn vader. Ik weet nog wel, een jaar geleden; Scarlett had me ongelofelijk gesteund op de begrafenis van mijn moeder, ze was er altijd voor me. En nu was ik haar kwijt, voor altijd. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 31 Mrt 2011 17:48:31 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik keek even naar Chaz. Ik snoof. Godsamme waarom moest ie nou gaan? Ik stond op en liep naar de wc's, keek in de spiegel en haalde een hand door mijn haar, gooide water in mijn gezicht. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 31 Mrt 2011 17:51:59 Onderwerp: |
|
|
TIJDSPRONG.
Morgan. zuchtend keek ik de zaal rond, liet mijn ogen handen bij de ouders van Chaz, er stond een vrouw bij die ik nog nooit had gezien. Naast haar stond een zoon, waarvan zijn ogen rood waren. Ik knipperde even en niet veel later liep er een man naar hem toe, de begrafenis ondernemer. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 31 Mrt 2011 17:58:57 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik zuchtte en keek naar mijn bekertje water, keek in de reflectie. Mijn ogen waren rood, en gezwollen. Ik had gehuild als een gek. ik zuchtte en dronk het laatste beetje op, keek rond. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 31 Mrt 2011 18:04:00 Onderwerp: |
|
|
Begrafenis gast.
Ik liep naar de jongen die op mijn blaadje stond; Justin Bieber. 'Um, bent U meneer Bieber? Ik wou graag iets met u bespreken over de erfenis van Meneer Somers en Mevrouw Miller..'
Morgan. Met waterige ogen staarde ik naar mijn bekertje, dat ik trillend in mijn hand had. Het water klotste over de rand, vanwege mijn trillende handen. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 31 Mrt 2011 18:05:23 Onderwerp: |
|
|
Justin
Ik keek op, slikte en knikte. "Praat maar." mompelde ik en beet even op mn lip, veegde mn tranen weg. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 31 Mrt 2011 18:07:50 Onderwerp: |
|
|
Man. Ik keek hem even moeilijk aan. 'Zou u even mee kunnen lopen, dan halen we mevrouw Jasons er ook even bij, en gaan we naar mijn kamertje..'
Morgan. Ik zuchtte en zette het bekertje op het tafeltje voor me. Ik trok mijn knieën op en keek door de drukke zaal. De meeste kende ik wel; familie van Chaz en Scarlett. Ik glimlachte toen er een klein meisje naar me toe kwam gewaggelt; Het dochtertje van Chaz en Scarlett, Jessica. ( spreek uit als Djezziekah! ;D ) _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 31 Mrt 2011 18:09:44 Onderwerp: |
|
|
Justin
ik zuchtte en zette het bekertje weg, liep mee met die gast. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 31 Mrt 2011 18:11:12 Onderwerp: |
|
|
Man; Ik liep naar Morgan, Morgan Jasons. 'Mevrouw Jasons?'
Morgan; Ik had Jessica ondertussen op mijn schoot getild en keek naar de man, die voor me stond met achter hem de jongen die ik net bij de ouders van Chaz had zien zitten. 'Ja?' mompelde ik met schorre stem en kuchte even. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 31 Mrt 2011 18:12:23 Onderwerp: |
|
|
Justin
ik keek even naar het meisje, glimlachte even toen ik Jessica zag zitten. Ik keek weer naar het meisje, beet even op mijn lip. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 31 Mrt 2011 18:16:45 Onderwerp: |
|
|
Man. 'Kan ik even met je praten, over de erfenis van meneer Somers en mevrouw Miller..?'
Morgan. Ik knikte verbaasd en tilde Jessica op. 'Ga maar naar oma toe..' fluisterde ik en gaf haar een klein duwtje naar de moeder van Scarlett, die me met een waterige glimlach aan keek. Ik streek wat haar uit mijn gezicht, deed mijn jurkje goed en liep met de man mee. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
kayleighhh_ Site Admin

|
Geplaatst: 31 Mrt 2011 18:18:07 Onderwerp: |
|
|
Justin
ik liep met die gast mee naar het 'kamertje' - klinkt zo vies - en ging zitten. _________________ pull gold from my soul, pull diamonds from my heart ♥
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 31 Mrt 2011 18:18:07 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |