Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
biebergasm Mede beheerder

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 5603 Woonplaats: Justin's heart.
|
Geplaatst: 25 Okt 2011 23:09:24 Onderwerp: wanderection. with laula. |
|
|
okeeeeei.
dit is mu gurlie :
zu heet ; henk
nee oke just kidding ; eliza jessica parkiston. - LOL WORD ALTIJD LIZ GENOEMD
oh en ik speel; zayn jawaad malik
en jij meisjuh en harry edward styles. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 25 Okt 2011 23:09:24 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 25 Okt 2011 23:33:54 Onderwerp: |
|
|
Oke kut ik stress me dood hier aan. Had ik net m'n plaatje en m'n stukje getypt alles weg. Pff. Ehm ja ik doe wel een lalatje als ik op de computer ben ghehe.
Mai gurllll: Luna Alicia Carter
Mai boiiii: Harry Edward Styles
Ik hoop dat alles klopt want ik kan t niet nakijken. Ohja mai gurl is eej densur.
PLAATJE:

Laatst aangepast door lauralovesyoux op 9 Nov 2011 20:43:26; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 25 Okt 2011 23:38:31 Onderwerp: |
|
|
okiiii men.
goedgoed, ik begin wel. eerst alleen de gurlies ?
--
Eliza. Met een zenuwachtig gevoel smeer ik nog een beetje mascara op mijn wimpers om daarna naar mijn bed te rennen en mijn tas te controleren. Zodra ik alles heb, mijn one direction sweater over mijn t-shirt heb aangetrokken en 'Dare to dream' in mijn tas heb gestopt grijp ik mijn iphone van mijn nachtkastje en ren naar beneden. Ik loop de keuken in en zet mijn tas op 1 van de krukken aan het keukeneiland. Ik greep naar een appel uit de schaal en ga op het aanrecht zitten. Vandaag zou ik samen met mijn beste vriendin one direction ontmoeten, tijdens hun boek signing in Londen. Ik glimlachte bij het idee en keek op de klok, nam een hap van mijn appel. 'MAM WE MOETEN LUNA OPHALEN, NU!' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 25 Okt 2011 23:45:59 Onderwerp: |
|
|
Luna
Nerveus haal ik nog een keer mijn hand door mijn haar en check op mijn iPhone of ik nog een nieuw sms'jes heb van Liz. Nope. Dus ik sms haar maar; ga je al bijna weg? im so excited like omggg! xoxo' dan prop ik mijn iPhone in mijn tas, samen met het flesje water wat ik daarnet uit de koelkast had gepakt. Ik pak mijn tas op en tot mijn opluchting is hij niet super zwaar, wat ik wel verwacht had, aangezien er super veel dingen in zitten. Maar die ga ik niet allemaal opnoemen, want wat er precies in zit weer ik zelf niet eens. Wel zitten er speciaal voor vandaag 'Dare to dream' in, een doorzichtig iPhone hoesje, die ik speciaal gekocht heb voor hun handtekeningen en een mini notitieboekje voor hun handtekeningen. Als ik de bel hoor spring ik even hyper op en neer, check mijn make-up voor de laatste keer in de spiegel en sprint naar de deur. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 25 Okt 2011 23:51:35 Onderwerp: |
|
|
Eliza. Ik grijp een flesje water, gooi mijn afgekloven klokhuis weg en ren met mijn tas naar de deur. Ik open hem en grijns kort. Ik spring even kort op en neer, waardoor mijn krullen vrolijk mee springen. 'MAAM SCHIET NOU OP!' Gil ik en slenter dan vrolijk naar buiten. Een vrouw met haar hondje kijkt me geschrokken aan vanwege mijn gegil. Ik grinnik en huppel naar onze oude roestbak. nouja oud, oke hij was net nieuw maar goed. Ik open de deur zodra mijn moeder EINDELIJK er is en stap in, waarna we naar Luna rijden. Ik sms haar snel terug dat ik er bijna ben en dat ik er ook zin in heb. Net als hij verzonden is staan we voor haar deur. Ik smijt mijn tas op de achter bank, spring letterlijk uit de auto en ren naar de deur waar ik de bel meerdere malen in druk. Als Luna de deur opent begin ik gillend op en neer te springen. 'LIZZIE, DOE NORMAAL!' Ik kijk even om, steek mijn tong uit naar mijn moeder en ga dan gewoon verder samen met Luna. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 25 Okt 2011 23:55:37 Onderwerp: |
|
|
Luna
Door het gebel, en omdat zodra ik de deur open er oorverdovend gegil klinkt, weet ik dat het Liz is en ik pak haar gillend en springend beet. 'AAAAAAAH', yay ja dat was gegil, no big deal. Na een poosje gegilt en gesprongen te hebben sta ik abrupt stil en kijk haar serieus aan. 'Oke stop. We moeten onze stemmen bewaren voor als we ONE DIRECTION GAAN ONTMOETEN AAAAAAAH!!!' ik begin weer te gillen en knuffel haar super blij. Druk pratend en lachend en hyper lopen we naar de auto en stappen in. Ik begroet snel de moeder van Liz, die als een 2e moeder voor me is aangezien mijn ouders vaak weg zijn, en kijk Liz dan met twinkelende oogjes aan. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 25 Okt 2011 23:58:50 Onderwerp: |
|
|
Liz. Ik stap lachend achter in de auto en kijk mijn moeder dreigend aan via het kleine spiegeltje als ze een andere cd op wil zetten. Ik heb de cd die ik heb gebrand van 1D erin gedaan. Het staat vol met hun xfactor liedjes & hun 3 officiele liedjes, aangezien ze nog niet veel hebben uitgebracht. Vrolijk zing ik samen met Luna mee. Godzijdank is het niet ver rijden naar Londen, en we zijn er dan ook gauw. Het is pas 10 uur, maar hoe eerder we er zijn, hoe sneller we ze kunnen ontmoeten & hoe sneller we buiten staan om ze op te wachten na de signing. Ik druk nog snel een kus op mijn moeders wang waarna ik uitstap en naar de nog niet zo hele lange rij kijk. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 26 Okt 2011 00:03:22 Onderwerp: |
|
|
Luna
Ik gris mijn zonnebril En mijn iPhone uit mijn tas en zet mijn zonnebril op mijn neus, waarna ik mijn arm door de hare haak. Vrolijk lachend en druk pratend lopen we naar de rij en sluiten achteraan aan. 'Ik kan niet geloven dat we ze bijna gaan ontmoeten!' gil ik hyper en om ons heen hoor je allemaal meisjes die het er mee eens zijn en ook beginnen te praten. 'Zayn is zoooo hot, en Harry zo schattig. En Niall is ook zo cuuuute en Liam en Louis awwwwwwwww. Denk jij dat Louis en Harry echt wat hebben of denk je dat het een grap is? Ik hoop het tweede, want jij bent nu al totally in love met Harry en dan zou je verdrietig zijn en dat is niet leuk', ratel ik aan 1 stuk door, waardoor ik even naar adem moet happen, wat weer een uitgebreide lachbui van ons oplevert. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 26 Okt 2011 00:05:12 Onderwerp: |
|
|
Eliza. Ik kijk haar met grote ogen aan en begin kei hard te lachen als ze eindelijk is uitgepraat, waarna ze vrolijk met me mee lacht. 'Achja, zodra Harry mij ziet laat ie Louis wel alleen hoor..' Ik begin nog harder te lachen en zucht dat blij. Ik kijk naar Luna en tegelijk beginnen we weer kei hard te gillen, en het duurt dan ook niet lang voor de 4 meisje voor ons vrolijk mee doen. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 26 Okt 2011 00:07:38 Onderwerp: |
|
|
Luna
Niet veel later is elk meisje die staat te wachten aan het gillen door ons. grijnzend kijk ik Lizz aan en haal een hand door mijn lange blonde haar. Ik friemel een beetje aan mijn trui, precies dezelfde als die van Liz. We hadden afgesproken om vandaag dit aan te trekken, dus zien we er hetzelfde uit, waardoor we nog meer op een tweeling lijken dan dat we al deden. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 26 Okt 2011 00:10:00 Onderwerp: |
|
|
Liz. Ik grijnsde en het meisje voor ons tikte mij aan. 'Mag ik wat vragen? Zijn jullie een tweeling?' Ik keek even kort naar Luna waarna we kei hard begonnen te lachen. Zodra we uitgelachen waren hapte ik even naar lucht en schudde mijn hoofd. 'Beste vriendinnen, maar het maakt niet uit hoor, we krijgen dit vaker te horen.. zelfs van onze eigen familie..' Het laatste mompelde ik nadenkend en al gauw waren we ingesprek met de meisjes voor ons. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 26 Okt 2011 00:15:00 Onderwerp: |
|
|
Luna
Het ging over van alles, maar vooral over one direction. Zoals gewoonlijk zeggen Liz en ik heel veel dingen tegelijkertijd en maken elkaars zinnen af, wat dan weer een giechelbui oplevert. 'Weten jullie zeker dat jullie geen tweeling zijn?' vraagt het meisje achter ons, dat mee heeft geluisterd verwondert aan ons en ik schud grinnikend mijn hoofd. 'Zeker weten.' zeg ik breed glimlachend en druk een kus op Liz haar wang. We geven ook wel eens een kus op elkaars mond, maar dat is dan gewoon vriendschappelijk, zonder enige verdere bedoelingen. Dat is voor ons gewoon normaal geworden. We zijn zo close dat niks meer raar is. Als Liz lang op de wc zit vraag ik altijd heel droog: 'Liz zit je te poepen ofzo', en dan moeten we allebei lachen. We hebben zelfs samen gebadderd, niet naakt ofzo, maar met bikini aan. Toen hadden we de bubbels aangezet en een fort van schuim gemaakt. Kortom; alle dingen die we samen doen zijn geweldig. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 26 Okt 2011 00:18:18 Onderwerp: |
|
|
Liz. Ik grinnik en begin enthousiast te gillen als de rij wat naar voor schuift, maar kom al snel tot de conclusie dat dat niet is omdat mensen naar binnen zijn, maar omdat er camera mensen tussen stonden, een paar meisjes te interviewen. Ik trek een pruillip en kijk naar Luna die hetzelfde terug kijkt. Ik ken haar nu al zo'n 11 jaar, en we zijn sinds de kleuterklas al onafscheidelijk. Alleen het stomme is, ze is 1 jaar en een paar dagen ouder als mij. Maar goed, alsnog zijn we de beste vriendinnen en delen alles. Als 1 van ons een date heeft moet de jongen eerst goed gekeurd worden door de ander. Tsja, zo gaat dat bij ons. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 26 Okt 2011 00:21:53 Onderwerp: |
|
|
Luna
Ik begin nep te huilen op Liz dr schouders, maar stop al snel als de camera mensen op ons af komen. Ik mompel iets in Liz dr oor wat lijkt op; 'o mijn god als ze ons maar niet kiezen', maar wat raadt je, de tv mensen komen natuurlijk op ons af, omdat wij de hele tijd gillen. Ik haal nog eens nerveus mijn hand door mijn haar, dat is echt een tic van mij. 'Mag ik jullie wat vragen stellen?' vraagt een man met een microfoon in zijn hand. Ik kijk tegelijkertijd als Liz naar haar als zij naar mij kijkt en haal mijn schouders op. 'Als Liz t goed vind..' |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 26 Okt 2011 00:26:06 Onderwerp: |
|
|
Liz. Ik bijt op mijn lip en glimlach. 'Uh sure..' Ik kijk Luna even kort aan en spring even kort op en neer, waarna ik weer naar de camera man kijk die met de interviewer aan het praten is. Zodra de man mij weer aan kijkt glimlacht hij en geeft de camera man een teken dat ie kan starten. 'We zijn hier vandaag bij de boeksigning van One Direction en staan hier met twee uber fans, is het niet?' Ik grinnik kort en knik. 'Hoe heten jullie?' Zodra we allebei onze naam hebben gezegt knikt hij, en vraagt nog wat dingen over sinds wanneer we fan zijn, en waarom en wat er zo leuk is aan ze en die shit. Hij maakt ook nog een foto van ons en loopt dan verder. 'Omg, Luna we worden beroemd, misschien zien de jongens van 1D ons dan wel op tv en dan willen ze met ons uit en dan krijg ik kindjes met harry en gaan we trouwen en is iedereen jaloers en en en..' Ik hap naar lucht en kijk met grote ogen naar haar. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 26 Okt 2011 00:26:06 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|