Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
biebergasm Mede beheerder

Geregistreerd op: 29 Nov 2010 Berichten: 5603 Woonplaats: Justin's heart.
|
Geplaatst: 11 Mrt 2012 16:45:50 Onderwerp: anotheroneeeee. mit laura. |
|
|
ja wij zijn cool, bam.
ik doe; Taylor Peeters
lol jij doet hazzibazzi. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 11 Mrt 2012 16:45:50 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 11 Mrt 2012 16:48:24 Onderwerp: |
|
|
Hazza bazza bear (: |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 11 Mrt 2012 16:53:55 Onderwerp: |
|
|
Taylor. Bijtend op mijn lip speel ik wat met het pasje dat om mijn nek hangt. Het was zo'n 20 minuten na het geweldige concert van de hotste boyband van deze tijd, en ík, Taylor, het meisje dat nooit geluk had, mocht ze ontmoeten samen met nog 5 andere meisjes. Ik zuchtte zacht en schoof wat heen en weer op de bank in de ruimte. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 11 Mrt 2012 16:59:06 Onderwerp: |
|
|
Harry
Ik veeg met een handdoek mijn hoofd af en drink nog wat water, plof neer naast Louis op de bank in onze kleedkamer en praat nog wat met de anderen na over het concert dat we net gegeven hadden. De adrenaline was no duidelijk bij ons allemaal te merken, omdat we alle vijf nog erg druk waren. We hebben nog vijf minuten rust en dan moeten we naar een speciale kamer, waar we de meet en greet mensen ontmoeten, wat met ze moeten praten, op de foto gaan en een beetje gezellig doen. Dat zal ongeveer een half uur duren en dan gaan we gezellig naar de mcdonalds, aangezien Niall al sinds voor het concert zat te zeuren dat hij zoals altijd honger had. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 11 Mrt 2012 17:11:49 Onderwerp: |
|
|
uiterlijk: http://weheartit.com/entry/24620282
outfit: LINK KOMT ZO x
Taylor. Ik bijt op mijn lip en kijk even kort op mijn telefoon. Mijn vader wist niet dat ik hier was, hij zou me nooit hebben laten gaan. Ik zucht zacht en trek mijn mouwen wat over mijn polsen heen zodra ik blikken op me voel branden. Fijn, ook dat nog. Ik kijk afwachtend naar de deur, die open vliegt, maar helaas is het paul die komt mededelen dat we nog even geduld moeten hebben omdat ze nog niet allemaal klaar zijn. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 11 Mrt 2012 17:17:59 Onderwerp: |
|
|
Harry
Ik kloot gezellig wat met Louis en dan wordt er gezegd dat we moeten gaan. We lopen gezellig pratend en dollend achter de beveiliging aan en ik spring vrolijk op zijn rug, na heel lang gesmeekt te hebben en puppyoogjes gebruikt te hebben. Niemand kan die weerstaan ;D |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 11 Mrt 2012 17:21:52 Onderwerp: |
|
|
kleding : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=45234124&.locale=nl
Taylor: Ik kijk op zodra de deur opengaat en zie eerst Niall en Liam vrolijk binnen komen, daarna volgt Zayn met Louis op zijn rug, en daar achteraan komt Harry op de rug van een grote, brede man. Ik glimlach breed en houd mijn tas stevig tegen me aan. wauw, ze waren nog leuker van dichtbij. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 11 Mrt 2012 17:27:07 Onderwerp: |
|
|
Harry
Ik kijk de kamer vrolijk rond en laat mijn blik over de meisjes glijden. Er zaten niet echt super kna- oke schrap dat. Wauw zij is mooi. Mijn ogen blijven even op het meisje hangen en ik glimlach lief naar haar, laat me van de rug van de beveiliger afglijden en loop op haar af, steek mijn hand baar haar uit. 'Hi Im Harry..' zeg ik glimlachend. Ik was de eerste van de groep die op iemand af liep, terwijl ik normaal de laatste was. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 11 Mrt 2012 17:30:04 Onderwerp: |
|
|
Taylor. Ik schrik op als ik opeens de krullenbol voor me zie staan en glimlach lichtjes, schud zijn hand. 'Hi.. i'm Taylor..' mompel ik zacht en bijt op mijn lip, bestudeer hem even. 'Oh wait..' Ik pak mijn tas en open hem, haal de 5 tekeningen eruit. Ik blader er even tussendoor en trek Harry zijn tekening er dan tussen uit, geef hem twijfelend aan hem. 'I've made a drawing of you, its not the best drawing ever but yeah..' _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 11 Mrt 2012 17:37:54 Onderwerp: |
|
|
Harry
Ik kijk naar de tekening en glimlach breed. 'Its amazing!' ik trek haar in mijn armen voor een knuffel en roep dan de andere jongens zodat ze ook naar haar tekening komen kijken. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 11 Mrt 2012 17:42:49 Onderwerp: |
|
|
Harry
Ik sla mijn arm vrolijk om haar schouder. 'So Taylor, tell me about yourself..' ik glimlach lief en vragend naar haar en begeleid haar richting de bank. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 11 Mrt 2012 18:52:26 Onderwerp: |
|
|
Taylor. Ik bijt zacht op mijn lip en loop met hem mee, ga rustig op de bank zitten. 'Well, i'm Taylor, i'm 16 years old, i live in Amsterdam... i have one older brother, but he moved to London and thats it.. i guess.' mompel ik zacht en kijk hem van onder mijn wimpers aan. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lauralovesyoux

|
Geplaatst: 11 Mrt 2012 18:58:56 Onderwerp: |
|
|
Harry
'And your drawing skills are amaaaaazing!' ik glimlach |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 11 Mrt 2012 19:04:53 Onderwerp: |
|
|
Taylor. Ik grinnik zacht. 'I'm happy you like them, really..' Ik heb geluk gehad dat me pa ze niet had gevonden want die had ze allang in de openhaard gegooid.. Ik zucht zacht als ik denk aan de tekening die ik van mijn moeder had gemaakt. Sinds hij die heeft verbrand weet ik dat ik mijn tekeningen goed moet op bergen. Ik glimlach en kijk Harry dan twijfelend aan. 'Can I maybe get a uh.. get a picture with you?' mompel ik zacht en bijt op mijn lip. _________________ What I like the most about pictures? They never change, even if the people in it do. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 11 Mrt 2012 19:04:53 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|