| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
mik Site Admin

Geregistreerd op: 04 Jan 2007 Berichten: 1225 Woonplaats: papendrecht
|
Geplaatst: 27 Feb 2007 22:43:44 Onderwerp: |
|
|
hej mensen,
op dit moment hou ik me een beetje bezig met andere puzzels,
bijvoorbeeld: hoe red ik de wereld van de monsters e.d.
OL? DE WII IS EINDELIJK BINNEN!!
(nee hoor ik ben niet verslaafd) _________________ www.minka.web-log.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 27 Feb 2007 22:43:44 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Mister Charming forum verslaafde
|
Geplaatst: 27 Feb 2007 22:44:54 Onderwerp: |
|
|
dat zeggen ze allemaal'  _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jmvvliet hmm, waar is dit knopje voor?

|
Geplaatst: 28 Feb 2007 16:55:04 Onderwerp: |
|
|
is ie zo moeilijk, of gewoon geen tijd ?  _________________ Ordening. Mijn angst om me te vergissen en dan te ontdekken dat de christelijke godsdienst [toch] waar is, zou veel groter zijn dan mijn angst hem bij vergissing voor waar te houden (Blaise Pascal) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Heuf officieel tijd teveel
|
Geplaatst: 28 Feb 2007 16:56:57 Onderwerp: |
|
|
sorry.. kheb tentamenweek... af en toe spammen zit er nog wel in maar raadsels oplossen niet ben ik bang... ik kan me al zow slecht concentreren  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lisannn wat doe ik hier nog
|
Geplaatst: 28 Feb 2007 17:03:27 Onderwerp: |
|
|
ik heb ook een druk leven.. ben ondertussen al half half begonnen maar hij is best ingewikkeld en telkens een beetje schiet ook niet echt op!
Maar op een dag heb ik het antwoord _________________ - "And surely I am with you to the very end of the ages!!" - |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 28 Feb 2007 17:17:00 Onderwerp: |
|
|
haha, ik ben er ook wel even zoet mee geweest hoor, maar m'n antwoord was wel in ??n keer goed  _________________ Ordening. Mijn angst om me te vergissen en dan te ontdekken dat de christelijke godsdienst [toch] waar is, zou veel groter zijn dan mijn angst hem bij vergissing voor waar te houden (Blaise Pascal) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Loekie The Boss

|
Geplaatst: 28 Feb 2007 17:35:58 Onderwerp: |
|
|
Ik ga een poging doen, maar veel tijd heb ik ook niet. Even dat logigram overnemen (geen printer) en dan kan ik tijdens het koken ook doorgaan  _________________ *Sluit maar je ogen en praat met Mij en je zult merken: Ik ben heel dichtbij!* |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mik Site Admin

|
Geplaatst: 28 Feb 2007 23:10:07 Onderwerp: |
|
|
echt geen tijd
wat moet ik nog doen:
a. morgen naar de tandarts om hem te vragen wat hij vindt van doktoren die het verkeerde been amputeren. grr, hij had op mijn verwijsbrief naar de kaakchirurg de verkeerde kies opgeschreven. verwarring alom, maar het uitgebreide verhaal lees je wel op mijn weblog, als ik eindelijk tijd heb om daar wat te schrijven
verder gaat hij me een wortelkanaalbehandeling geven en ga ik hem vertellen dat er iig 1 en misschien ook nog wel mijn verstandskies, dus 2 kiezen moeten worden getrokken (ik kijk ernaar uit)
b. mijn filmpje voor de hq school moet echt af. ?k heb inmiddels ongeveer 2 en halve minuut af. Moet er nog minstens 1 bij. Verder moet ik me daar geestelijk ook nog een beetje op voorbereiden
c. ik moet voor de jeugddienst in de elimkerk zondag nog een beamerpresenatie maken. en daarvoor eerst de hele preek lezen e.d.
d. ik moet me voorbereiden op de alpha zaterdag, heel timoteus 1 goed doorlezen er vragen bij bedenken enz. niet dat ik daar een deel al van af heb, maar goed
e. ik moet het muziekstuk voor zwemmen afschrijven en dat dus vrijdag met die kindertjes oefenen en zelf ook, want ik mei is er een wedstrijd en het gaat nog niet goed
Geloof me, ik vind puzzels leuk, heb die puzzel zelfs jaren geleden al een keer goed opgelost, alleen kan het antwoord echt niet meer herinneren. Zodra ik weer even tijd heb zal ik er eens over nadenken.  _________________ www.minka.web-log.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Loekie The Boss

|
Geplaatst: 1 Mrt 2007 23:21:36 Onderwerp: |
|
|
| Loekie schreef: | Ik ga een poging doen, maar veel tijd heb ik ook niet. Even dat logigram overnemen (geen printer) en dan kan ik tijdens het koken ook doorgaan  |
Ik heb inmiddels al welgeteld 10 minuten naar de puzzel kunnen kijken. Heb dus nog weinig ingevuld
Minka: sterkte met alles, ik hoop dat je filmpje voor morgen in elk geval is gelukt!! _________________ *Sluit maar je ogen en praat met Mij en je zult merken: Ik ben heel dichtbij!* |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 2 Mrt 2007 07:42:33 Onderwerp: |
|
|
Jaah mink! je bent nu je helemaal geestelijk aan het voorbereiden voor de HQ! Maar echt heel veel sterkte, gaat vast helemaal goed komen, en mijn gebed heb je hoor! _________________ - "And surely I am with you to the very end of the ages!!" - |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 2 Mrt 2007 10:31:09 Onderwerp: |
|
|
on topic?? _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 2 Mrt 2007 12:36:07 Onderwerp: |
|
|
kom maar op met je raadsel dan! _________________ - "And surely I am with you to the very end of the ages!!" - |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 2 Mrt 2007 13:03:23 Onderwerp: |
|
|
het is niet logisch.. niet te volgen en het is onbegrijpelijk.. _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 2 Mrt 2007 13:12:00 Onderwerp: |
|
|
| Mister Charming schreef: | | het is niet logisch.. niet te volgen en het is onbegrijpelijk.. | Hij is juist hartstikke logisch... alleen zitten de verbanden bij dit raadsel niet twee, maar drie niveau's diep... _________________ Ordening. Mijn angst om me te vergissen en dan te ontdekken dat de christelijke godsdienst [toch] waar is, zou veel groter zijn dan mijn angst hem bij vergissing voor waar te houden (Blaise Pascal) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 2 Mrt 2007 13:13:18 Onderwerp: |
|
|
| jmvvliet schreef: | | Mister Charming schreef: | | het is niet logisch.. niet te volgen en het is onbegrijpelijk.. | Hij is juist hartstikke logisch... alleen zitten de verbanden bij dit raadsel niet twee, maar drie niveau's diep... |
dit was een nieuw raadsel.. lisanne vroeg om een nieuw raadsel.. dus ik zeg
het is niet logisch.. niet te volgen en het is onbegrijpelijk... wat is het? _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 2 Mrt 2007 13:13:18 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Heuf officieel tijd teveel
|
Geplaatst: 2 Mrt 2007 13:25:45 Onderwerp: |
|
|
als jij het hebt verzonnen dan gok ik:
een vrouw  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 2 Mrt 2007 13:31:57 Onderwerp: |
|
|
jup _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
x_Jolijn leuk hier zeg

|
Geplaatst: 2 Mrt 2007 16:45:44 Onderwerp: |
|
|
die is niet moeilijk... _________________ Vrienden zijn gewoon Vrienden, totsdat je Beseft hoe Waardevol & Liefdevol Echte Vrienden zijn!!!!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 2 Mrt 2007 17:26:23 Onderwerp: |
|
|
dat zeg jij _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
x_Jolijn leuk hier zeg

|
Geplaatst: 2 Mrt 2007 17:34:04 Onderwerp: |
|
|
jij bent te voorspelbaar _________________ Vrienden zijn gewoon Vrienden, totsdat je Beseft hoe Waardevol & Liefdevol Echte Vrienden zijn!!!!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 3 Mrt 2007 14:21:18 Onderwerp: |
|
|
en dan niet de posts van jolijn verwijderen DISCRIMINATIE!! _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mik Site Admin

|
Geplaatst: 3 Mrt 2007 14:38:34 Onderwerp: |
|
|
HO, wat denk jij, ik heb echt niet alleen jouw spam verwijderd! _________________ www.minka.web-log.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
x_Jolijn leuk hier zeg

|
Geplaatst: 3 Mrt 2007 15:00:07 Onderwerp: |
|
|
juist ja _________________ Vrienden zijn gewoon Vrienden, totsdat je Beseft hoe Waardevol & Liefdevol Echte Vrienden zijn!!!!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 3 Mrt 2007 15:18:17 Onderwerp: |
|
|
heb je die iq test al gdaan nijntje? _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|