| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
mik Site Admin

Geregistreerd op: 04 Jan 2007 Berichten: 1225 Woonplaats: papendrecht
|
Geplaatst: 4 Jan 2007 17:14:54 Onderwerp: Verhaaltje |
|
|
| Er was eens... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 4 Jan 2007 17:14:54 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Loekie The Boss

|
Geplaatst: 6 Jan 2007 12:41:20 Onderwerp: |
|
|
een meisje en... _________________ *Sluit maar je ogen en praat met Mij en je zult merken: Ik ben heel dichtbij!* |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Mister Charming forum verslaafde
|
Geplaatst: 6 Jan 2007 14:55:56 Onderwerp: |
|
|
die ging naar de buurman om een kopje suiker te lenen  _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mik Site Admin

|
Geplaatst: 6 Jan 2007 14:59:46 Onderwerp: |
|
|
| dus ze belt aan, trrrrrrrrrrrring |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 7 Jan 2007 03:04:03 Onderwerp: |
|
|
doet er een hele grote, oude, naar zweet stinkende man open, die zegt; _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Loekie The Boss

|
Geplaatst: 9 Jan 2007 21:02:49 Onderwerp: |
|
|
'O nee, h?! Weer eentje die suiker komt lenen. Sorry, maar ik heb geen suiker in huis. De groeten!' en met een klap gooit hij de deur voor het meisje dicht. Verbaasd staat het meisje nog even naar de dichte deur te staren en denkt dan:... _________________ *Sluit maar je ogen en praat met Mij en je zult merken: Ik ben heel dichtbij!* |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mik Site Admin

|
Geplaatst: 9 Jan 2007 21:43:00 Onderwerp: |
|
|
Weet je wat, ik bel gewoon nog een keer. trrrrrrrring _________________ www.minka.web-log.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Loekie The Boss

|
Geplaatst: 10 Jan 2007 13:20:00 Onderwerp: |
|
|
Maar blijkbaar heeft de man geen zin om weer open te doen, want na een tijdje wachten gebeurt er nog niets. Het meisje belt nog een keer en denkt ondertussen: hoe kan het dat iemand gelijk al zo reageert, terwijl we elkaar nog nooit eerder gezien hebben?
Ook op het tweede belletje wordt niet opengedaan en het meisje besluit dan... _________________ *Sluit maar je ogen en praat met Mij en je zult merken: Ik ben heel dichtbij!* |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mik Site Admin

|
Geplaatst: 10 Jan 2007 14:46:21 Onderwerp: |
|
|
om het nog ??n keer te proberen, 3 maal is ten slotte scheepsrecht _________________ www.minka.web-log.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Loekie The Boss

|
Geplaatst: 11 Jan 2007 16:14:34 Onderwerp: |
|
|
Maar ook de derde keer doet de man niet open. Vreemd, denkt het meisje, dan ga ik het maar bij mijn andere buren proberen.
Ze loopt terug naar haar eigen deur en daarna door naar de andere buren. Ze belt aan en... _________________ *Sluit maar je ogen en praat met Mij en je zult merken: Ik ben heel dichtbij!* |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mik Site Admin

|
Geplaatst: 13 Jan 2007 08:37:35 Onderwerp: |
|
|
er gebeurt niets, helemaal niets, terwijl ze achter het gordijn wel iets zag bewegen, komt er niemand naar de deur. _________________ www.minka.web-log.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 14 Jan 2007 18:44:05 Onderwerp: |
|
|
omdat ze niet wilt opgeven gaat ze weer terug naar de allereerste buurman waar ze het heeft geprobeerd.. tringggggg hij doet open..
en nou is het genoeg!! knal knal knal.. er klinken schoten in de gang.. _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mik Site Admin

|
Geplaatst: 15 Jan 2007 16:51:46 Onderwerp: |
|
|
"Oh buurman, kijkt u ook altijd naar CSI" zegt het meisje.. _________________ www.minka.web-log.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Loekie The Boss

|
Geplaatst: 15 Jan 2007 20:19:31 Onderwerp: |
|
|
'Ja en je stoort me precies midden in de aflevering! Dus wat mot je nou??' zegt de buurman met een boos en knorrig gezicht.
'O nee, is de reclame alweer afgelopen?' zegt het meisje, 'wie is er net doodgeschoten?'
'Geen idee, want jij belde net aan!', zegt de buurman nog steeds een beetje boos, maar wel al minder.
'Mag ik dan misschien bij u even mee kijken, want eer dat ik thuis ben mis ik nog veel meer', vraagt het meisje.
De buurman kijkt haar aan en zegt... _________________ *Sluit maar je ogen en praat met Mij en je zult merken: Ik ben heel dichtbij!* |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 18 Jan 2007 21:54:19 Onderwerp: |
|
|
hoezo?? ben jij ook zo eenzaam??
'uhm weet u wat meneer ik ga wel naar huis'
de man knort wat en zegt een paar lelijke woorden
het meisje schrikt en rent naar de huis maar de man komt achter haar aan...
net voordat de man bij haar is gooit ze de deur in het slot.. ze kon net ontkomen..
nog een beetje bang loopt ze naar de huiskamer.. maar dan
SUPRISE.. er was een supriseparty voor haar georganiseerd _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 18 Jan 2007 21:54:19 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Loekie The Boss

|
Geplaatst: 20 Jan 2007 10:05:25 Onderwerp: |
|
|
Terwijl ze nog bij staat te komen van de schrik van zoveel visite terwijl ze dat niet verwacht had, gaat de deurbel. Iemand doet de deur open en de buurman komt grijnzend de kamer binnen. 'Haha, heb ik jou even laten schrikken', lacht hij met een vrolijk gezicht. Het meisje wil boos reageren, maar denkt dan: _________________ *Sluit maar je ogen en praat met Mij en je zult merken: Ik ben heel dichtbij!* |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 22 Jan 2007 22:08:21 Onderwerp: |
|
|
er zijn te veel mensen bij om boos te worden..
dus ze doet gezellig mee met het feestje.. maar de volgende ochtend zoekt ze de buurman weer op.. en dit keer is ze flink pissig.. ze pakt hem bij zn nekharen en geeft hem een gigantische knal tussen zn benen..
oehhhh _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Loekie The Boss

|
Geplaatst: 28 Jan 2007 11:18:24 Onderwerp: |
|
|
Op dat moment wordt ze wakker en realiseert zich dat ze het allemaal heeft gedroomd. Gelukkig maar, want het was wel een hele rare droom geweest.
Ze komt uit bed, kleedt zicht aan en maakt haar ontbijt klaar. Dan ziet ze op de klok dat het al laat is en dus haast ze zich naar haar werk. Onderweg... _________________ *Sluit maar je ogen en praat met Mij en je zult merken: Ik ben heel dichtbij!* |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 28 Jan 2007 15:17:16 Onderwerp: |
|
|
onderweg vraagt ze zich af wat deze nachtmerrie/droom heeft betekend.. zou God haar wat duidelijk willen maken???
eindelijk komt ze aan op haar werk.. en wat blijkt.. _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Loekie The Boss

|
Geplaatst: 28 Jan 2007 16:20:31 Onderwerp: |
|
|
dat ze een dag te vroeg is. Het is zondag vandaag en dus heeft ze zich voor niets zo gehaast. Mmm, denkt ze, lekker begin van de dag...
Omdat ze dus niet hoeft te werken, gaat ze terug naar huis. Onderweg moet ze weer denken aan die droom, maar ze snapt er nog steeds vrij weinig van. Als ze weer thuis is zet ze resoluut de gedachten aan de droom van zich af en besluit om vandaag iets leuks te gaan doen. _________________ *Sluit maar je ogen en praat met Mij en je zult merken: Ik ben heel dichtbij!* |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 28 Jan 2007 21:43:11 Onderwerp: |
|
|
dus gaat ze naar de kerk om tot rust te komen.. het is immers zondag..
eenmaal aangekomen in de kerk zit ze tot haar verschrikking dat haar buurman vandaag de dominee vervangr  _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Heuf officieel tijd teveel
|
Geplaatst: 29 Jan 2007 13:15:36 Onderwerp: |
|
|
| "ik wist helemaal niet dat hij een theologische opleiding had gevolgd", zegt ze tegen de persoon naast haar. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lisannn wat doe ik hier nog
|
Geplaatst: 29 Jan 2007 14:10:18 Onderwerp: |
|
|
maar dat was de vrouw van de buurman en die keek haar boos aan! "Wat doe jij hier? En durf je wel mn man zo af te kraken! Ben jij nou een christen?" _________________ - "And surely I am with you to the very end of the ages!!" - |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Heuf officieel tijd teveel
|
Geplaatst: 29 Jan 2007 16:13:28 Onderwerp: |
|
|
| Terwijl angstaanjagende oerkreten haar keel ontsnappen lijken bij de vrouw alle stoppen door te slaan. Ze pakt het meisje beet en geeft haar een welgemikte kopstoot op haar neus. Bloed lijkt haar neusgaten te ontsnappen maar voor ze dat beseft heeft ze al een gebalde vuist te pakken in haar middenrif. Ze schreeuwt naar andere kerkgangers om hulp, maar die lijken oost-indisch doof te zijn en hebben alleen oog voor elkaar. De vrouw raast en tiert maar door en het meisje probeert naar veiligheid te kruipen...... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lisannn wat doe ik hier nog
|
Geplaatst: 29 Jan 2007 18:09:05 Onderwerp: |
|
|
(moet het zo gewelddadig?)
Het meisje ontsnapt snel en rent de kerk uit! Daar gaat ze nooit meer naar terug en ze gaat naar een nieuwe kerk shoppen.. _________________ - "And surely I am with you to the very end of the ages!!" - |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|