FAQ   Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


250 inovonics

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    audioprocessing Forumindex -> analoge processing
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rienus



Geregistreerd op: 01 Aug 2009
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 3 Aug 2009 05:52:47    Onderwerp: 250 inovonics Reageren met citaat

bestaat er hier ook een dokter van net als een orban dokter !!!!!!!!
zit hier met een techniek vraag Mr. Green
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 3 Aug 2009 05:52:47    Onderwerp:

Terug naar boven
gerard



Geregistreerd op: 03 Aug 2009
Berichten: 1
Woonplaats: friesland

BerichtGeplaatst: 3 Aug 2009 19:50:29    Onderwerp: 250 inovonics Reageren met citaat

mocht iemand hier op reageren ik heb ook een vraag Neutral
Bij de limiter zitten 2 lampjes ,de 1 met broad band deze reageerd maar High FERQ niet !! Waar zit dit probleem.(het liefst welke kaart geeft dit probleem of welke ic) En waar is deze voor. De oude versie kaarten zitten er bij mijn in en alles werkt verder. (denk ik en naar behoren ) Ik ken verder ook niemand in de buurt die er 1 heeft staan waar je zomaar even de kaarten uit kan wissellen want dat zou de makkelijkste oplossing zijn. Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rienus



Geregistreerd op: 01 Aug 2009
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 4 Aug 2009 20:36:38    Onderwerp: geen lampje Reageren met citaat

op de kaarten (print staat) A/N 194500 peak controller (op de frond A/N 165000)zitten door lussinggen kijk of deze wel door zijn verbonden het zijn rode of blauwe schuifjes er staat bij 75 hz of 50 hz zet ze allemaal op 75hz of 50 hz( het zijn er 4 per kaart) en als het goed is doet hij het weer succes!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martijn



Geregistreerd op: 21 Jan 2009
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 8 Aug 2009 07:55:11    Onderwerp: 250 inovonics Reageren met citaat

het is mij bij meerdere Inovonics 250 apparaten opgevallen dat het "lampje" op de print het nooit doet, zelfs een nieuw lampje (dat het dus op een voeding gewoon doet) doet het niet (gaat niet branden, licht gloeien of knipperen).
Ik ben er inmiddels achter dat het wel of niet werken van het lampje niets te maken heeft met de werking van de limiter.

@Rienus. Wat jij omschrijft is de pre-emphase setting voor de Inovonics 250 nieuwe type, bij het oude type moet je draadbruggen solderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rienus



Geregistreerd op: 01 Aug 2009
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 17 Aug 2009 07:13:02    Onderwerp: 250 Reageren met citaat

maar bij mij als je ze los laat (dus niet door lust)gaat de peak niet aan en blijft hij dus stil staan in de limiter dus ik denk dat deze gerard dit probleem heeft maar ik heb nog niet gehoort of het nu is op gelost
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Radio Oude Stijl



Geregistreerd op: 13 Jan 2009
Berichten: 50
Woonplaats: Alkmaar

BerichtGeplaatst: 18 Aug 2009 07:06:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zal kijken of ik de Inodokter te pakken kan krijgen...
_________________
Analoogaanbidder, Ino250, Audioprisms, 8100/XT2, PC1100 / Lokale- & Landelijke radio, 8500, 8300, 8200, 2300, PC1100
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Alex



Geregistreerd op: 22 Jan 2009
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 18 Aug 2009 16:13:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Zozo,

de tovenaar is geariveerd (hahaha)....

Nou, dat lampje...Dat is inderdaad een lampje, maar wordt alleen gebruikt om intern 500Hz en 5 Khz te maken. Dat lampje zal dus nooit branden. Ik neem trouwens aan dat we het hebben of dat lampje op de AGC kaart, de rest van de LEDjes moet gewoon oplichten...

Dan de HF limiter. Bij de oude kaarten is IC 3 (type NE5535 of LF353) op de peak limiterkaart verantwoordelijk hiervoor. Kijk eens of deze wel goed op de print zit (uiteraard bij allebei de kaarten). Verder kan ook nog Q15 op het log converterboard stuk zijn. Omdat er bij jou helemaal niets werkt verwacht ik dat die Q15 stuk zal zijn, als namelijk IC3 stuk zou zijn zou de HF meter toch nog uit moeten slaan (of beide IC3's moeten stuk zijn, maar da's wel heel toevallig). Weet je trouwens wel zeker dat de HF limiter stuk is? Het kan natuurlijk ook de meter zijn...Oja, mocht je geen NE5535 of LF 353 op voorraad hebben wissel ze dan eens uit met IC2, Als na deze wisseling de HF limiter wel werkt maar de Broadband limiter niet weet je wat er stuk is..

Verder nog vragen? Gewoon stellen!

Ik hoor wel of het lukt...

Suc6!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    audioprocessing Forumindex -> analoge processing Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
Theme xand created by spleen.