Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_



Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fuck fame and fortune ForumindexChat-leden verhalenVerhaaltje van fleury<3
Het is nu 28 Sep 2024 06:25:47

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
14 Jul 2007 14:34:32
Bericht
Verhaaltje van fleury<3 Reageren met citaat
^^ Verhaaltje van mij

?POK? aawh GVD schreeuw ik. Als we nog een keer een huisje met stappelbedden nemen slaap ik onder. Ik kijk naar beneden.. Leeg.
Tegen over me licht Sanne nog in een diepe slaap.
Ik klim me bed uit. He He wel gezellig zo met z?n alle op vakantie in Duitsland maar wel een beetje krap.
Ik kleed me aan en loop naar de woonkamer. Sabb Veer en milou zitten al aan het ontbijt voor de tv. ?goede morgen? zeggen ze in koor. ?wat zit jou haar uber sexy? zegt milou en lacht daarna even.? Ach ja zo zit het altijd? zeg ik en plof op de bank neer. ?ik ga even Sanne wakker maken? zegt sabb en loopt naar de slaap kamer. Opeens BOEM! ?aaaah? hoorden we Sabb schreeuwen ?Sanne is uit bed gevallen haha? zegt ze daarna. Sanne komt binnen met een moe hooft. Veer schenkt wat thee voor haar in.

Blieb Bliep oow ik krijg een smsje zegt veer. Ze leest het snel door en roept : Kers komt er zo aan. Okee zegt sanne maar eerst ga ik douchen?. goed idee zeg ik terwijl ik me neus dicht hou.

Opeens gaat de bel.. kers zou vandaag pas komen want ze was ook nog op vakantie met haar ouders geweest. We hebben je bed al opgemaakt zegt milou. Ghehe badankt zegt kers en gooit haar tas op haar bed. Ik kom de douche uit lopen met me handoek je op me hooft. ?raad wat? zeg ik. ?je bent schoon?? zeg sanne. ? Ehmm? ja ook maar dat is het niet x] morge heb ik de dag geplant =D want dan geeft SHIZZLEDUDIES een concert? zeg ik terwijl ik kers opeens met grote ogen zie kijken. Kers springt op en rent door de kamer we moetten kaartjes en weten waar ze slapen en en en.. Veer geeft kers een klap tegen dr kop aan. ? HALLO rustig kaartjes hebben we al en waar ze slapen komen we vanzelf achter? zegt veer. O.o tering zegt Fleur je mag wel wat rustiger doen =) alles is geregeld me ma heeft uitgezocht waar ze slapen want die heeft wel contacten haha. Opeens is iedereen stil en Fleur begint te vertellen. Waar ze slapen, hoe laat het concert begint, en hoe we gaan zorgen dat we zo dicht mogelijk bij SHIZZLEDUDIES kunnen zijn.

Okee hebben we al onze spullen? vraagt veer. ?Ja? zeggen ze allemaal en lopen de deur uit. Het is nu 23.30 zegt Sabb. ?okee en we lopen er ongeveer een uurtje over? zegt meel. ?wel spannend? zegt fleur terwijl ze haar jas iets dichter doet. ?naja het is maar wat je spannend vind? zegt kers een geeft een stomp tegen Fleurs schouder. Een tijdje is het stil. ?we moeten hier rechts en dan zijn we dr? zegt veer opeens.
Iedereen staat stil voor een hele grote arena. ?T is wel stil vind je niet? zegt Sanne.
?Ja meestal als je midden in de nacht naar een arena toe gaat die dan dicht is? Zegt fleur sarcastisch. ?kom we leggen onder dat balkon onze slaapzakken? zegt veer en iedereen doet wat ze zegt. Ze gaat in hun slaapzak liggen en vallen in slaap.

Opeens word Sanne wakker en duwt iedereen aan maar kan geen woord uitbrengen. ? ook voor het eerst dat je eder wakker bent dan ik? zegt Fleur verbaast. En ziet dan pas Sannes geschokken gezicht. ? Fleur kijk je man? roept veer en fleur kijkt om. ? OMFG? ze ziet heel SHIZZLEDUDIES de arena in lopen. ?zit me haar goed?? vraagt milou gehaast. ?ja duh be hebben het voor het slapen nog goed gedaan x]? zegt sabb . en ze springen zo snel mogelijk uit hun slaapzak.
Maar we waren dus niet de enige die er vroeg bij wouden zijn. Groepjes meisjes kwamen er aan rennen. Wij werden tegen gehouden door de bodyguards maar kregen wel een handtekening. Okee zegt veer .. Fleur jij wist waar ze sliepen heb je ookal een kamer gehuurt?. ?Ehm me moeder ja? zegt fleur en gaat op de stoeprand zitten de anderen volgen haar voorbeeld. Zouden ze ons opgemerkt hebben vraagt kers. Ik denk t niet zegt sabb daarna zo veel fans. Naja okee zegt fleur het concert begint vanaaf pas om 11 uur als we nu vast inchecken bij het hotel.

Bij het Hotel aangekomen zien ze eigelijk hoe luxe het allemaal is.
Hoe gaan we dit betalen vraagt sanne verbaast. ?nou.. zegt fleur.. onze ouders zouden onze slaapplaats betalen zo dus x]? . ze gaan naar de vrouw achter de resepcie en chekken in kamer 897. handdoeken en de rest is al neergelegd. Na dat ze allen hadden gedoucht gingen ze voor de tv hangen. Viava dan maar dat hebben we in nederland jammer genoeg niet. Dit is wel saai zegt veer.zullen we gewoon voor de arena gaan wachten? Ja is goed zegt fleur blij. Zijn we iig op tijd haha. We kunnen ook kijken welke kamer van SHIZZLEDUDIES is hier in het hotel zegt meel. Maar als we ze vanaaf gaan achtervolgen komen we er ook achter zegt Sanne terwijl ze geheimzinnig kijkt.
Dan stappen ze met ze allen de deur uit.

Kers gaat op de stoeprand zitten. Toen zaten we hier terwijl we zo ongeveer nog 11 uur moeten wachten O?. Ach ja hoe meer kans we hebben dat we voor aan staan zegt fleur en gaat naast kers zitten. Opeens word de deur open gedaan. Een knappe blonde jongen staat in de deur opening. Is dat niet andreas vraagt veer verbaast. Weet ik niet zegt meel en roept opeens: ANDEREAS JOEHOE!! De jongen kijkt ons aan. OH MY GOSH t is m echt zegt sabb. De jongem loopt naar ons toe en begint een gesprek : zijn jullie hier voor SHIZZLEDUDIES?
Ehm ja zegt Sanne en kijkt hem met een rood hooft aan. WHOO SANNE! Zegt fleur en lacht even. Andreas krijgt opeens ook een rood hooft en kijkt sanne aan. ? jullie mogen wel binnen komen als jullie willen.? WAAH JA JA JAA schreeuwt sabb opeens. Wuhaha ze moeten allen lachen en lopen naar binnen.

Ze lopen met z?n allen een kamer binnen. Opeens zien ze daar een bekend gezicht is dat niet Gaab! Wat doe jij hier. Zegt sabb terwijl Sanne veder met andreas gaat praten.
Gaab had een wedstrijg gewonnen dat ze naar het concert kon gaan en misschien zou ze SHIZZLEDUDIES kunnen ontmoeten maar dat is nog niet gelukt. ?kom met ons mee? zegt fleur Andreas heeft een Cruch op Sanne dus die neemt ons naar SHIZZLEDUDIES.
Ze lopen met z?n alle een kamer binnen opeens zien ze heel SHIZZLEDUDIES zitte.
Ik heb ff paar mensen mee genomen zegt andereas en kijkt naar sanne en ze gaan samen op een bank zitten. Fleur ziet Gustav en haar hart slaat een sprongetje over.
Milou loopt gelijk naar Bill en stelt zich voor en Sabb stelt zich gewoon in het algemeen voor en Georg moet erg om haar lachen x]. Gaab loopt naar tom en geeft hem een hand en krijgt een super rood hooft. Veer loopt ook gelijk naar tom en begint een heel gesprek.

Gustav staat opeens op en vraagt Fleur of ze een rond leiding wil. Fleur word rood en zegt ja natuurlijk wil de rest dat niet dan niet dat ik niet alleen met jou wil maar t is leuk. ? we kunnen in groepjes gaan zegt gustav en zet zijn bril op. Fleur begint half te kwijlen en veer stoot haar aan. GA nu maar zegt veer. En Fleur loopt met Gustav de deur uit.
Andereas in cvan plan even naar buiten te gaan met Sanne. Tom gaat met Veer en Gaab op stap. En Bill stelt Sabb voor aan een andere vriend van hem hij heet adam hij is beetje emo achtig hij gaat met ons mee hoop niet dat jullie het erg vinden zegt bill en kijkt sabb aan en trouwens jullie passen wel bij elkaar zegt hij met een glimlach zodat meel bijna omvalt. Sabb kijkt blij en gaaft adam een arm en gaat met ze mee shoppen.

Fleur staat op een heel groot podium. Ik wist wel dat t groot was maar zo groot O.o zegt ze en kijkt rond. Gustav gaat bij zijn drumstel zitten en begint een beetje te spelen. Je bent echt goed zegt fleur en krijgt een rood hooft. Ghehe dankje zegt Gust en weer niet hoe die kijken moet. Fleur loopt naar hem toe en geeft hem een knuffel ^^ mijn knuffelbeertje.

Sanne zit op het teras met Andereas drinken samen uit 1 milkshake. Sanne is andereas een beetje aan het over horen. Hij heeft dus nog geen vriendin denkt sanne bij zich zelf en kijkt andereas verlieft aan. Opeens neemt andreas sanne op haar bek.

Bill is met milou in een foto hokje gestapt en maakt een helelijst vage fotos x]. ze worden opeens best intiem en aawh lieve foto ^^ Bill die meel een kusje geeft ^^.

Sabb is met Adam een beetje aan het rond dwalen en vraagt aan hem waarom Bill nooit over hem verteld en wel over Andereas. Adam zegt dat het komt omdat hij het zelf niet wou. En ze lopen veder. En zien Georg opeens weer. Okee die zit achter de chikkies aan zegt Adam x]

Tom veer en gaab zijn aan het shoppen. Ze kijken voor petten (DUH) en tom koopt er gelijk 2 en gaabt koopt 1 dezelfde als tom en veer kiest een leuke broek voor tom uit en tom trekt het aan en bekijkt het in de spiegel. Dit is meer een broek voor me broer zegt die lachend terwijl die kijkt hoe strak kontje hij in die broek heeft.


Als iedereen weer de kamer in komt zitten Fleur en Gustav al op de bank. Ze zijn samen in slaap gevallen. Tom springt op de bank en maakt ze wakker. Fleur kijkt verschikt op met een waazig hooft. Gustav schiet in de lach.
Tom sleurt gustav mee. ? jonge schiet op me moeten repeteren? zegt tom.

Kom zegt veer we gaan kijken :p nu vast voor aan staan iig optijd .. en vertel gelijk wat jullie hebben gedaan en milou begint met haar verhaal.

Het is 23,00 uur het concert begint. Fleur veer milou gaab en sabb gaan op het balkon zitten boven het podium. De arena loopt vol. Aah ze willen niet weten wat wij mee hebben gemaakt zegt sabb en kijkt blij om zich heen. Opeens gaat het ligt uit iedereen begint te gillen en te springen ze gaan met ze allen op de grond zitten met hun benen naar beneden door de spijlen heen. Opeens zien ze Gustav achter zijn drumstel zitten. ? kijk mijn man? zegt fleur en de rest flipt op eens en gaan gillen Dan komt georg op. Dan tom Sabb en Gaab gaan helemaal los. Opeens horen ze een geile stem. OMG en dat is mijn man zegt meel. Bill komt het podium op.
WAAAAAAAH..






Het concert is afgelopen de arena loopt weer leeg de meiden blijven zitten.
Ik hoor niets meer scheeuwt Fleur. En staat op de rest staat ook op en lopen naar beneden. Zullen we kijken of we er langs mogen van de bodyguards vraagt meel en ze lopen naar de bodyguards toe. Ehm jullie zijn toch die meisjes die vanmiddag achter zaten vraagt er een. Ja zegt fleur en glimlacht. Ik zou het even vragen aan Bill voor jullie. Opeens komt Bill aan lopen. Oow zijn jullie er nog zegt hij en kijkt verbaast. Maar als die milou ziet komt er al snel een glimlach op zijn gezicht. Loop maar door die deur. Maar Veer is al op het podium geklommen. ?of klim er op O?? zegt bill.

Iedereen volgt veer haar voorbeeld en lopen met bill mee naar achteren.
Fleur springt op gustav knuffelt hem en springt er daarna weer af. IEWL je plakt haha x] voor de rest vind ik je wel lief hoor [aa] zegt ze en gaat maar naast hem zitten gustav kijkt haar lachend aan. Sabb heeft haar plek al gevonden naast Adam en Gaab is naast georg gaan zitten veer naast tom.

Komen jullie bij ons in het hotel vraagt georg opeens. We hebben nog wel leuke films. Is goed zegt fleur en kijkt blij.. teminste als iedereen het een goed idee vind en iedereen stemt toe. Maar we slapen toch in het zelfde hotel als hun. Zegt veer.. naja zegt bill we hebben een ander hotel gekozen want iedereen wist nu waar we sliepen dus gingen we maar ergens anders maar als we zo naar buiten lopen zijn er allemaal fans en ik wil niet dat hun jullie wat aan doen dus als jullie nou vast naar de bus lopen komen wij er zo aan.. en de meiden luisteren naar wat Bill zegt en lopen naar de bus allemaal wijfen kijken hun aan maar ze denken dat ze van de makeup zijn enzo. Een half uurtje later komen SHIZZLEDUDIES eraan.

OMG zegt gaab dat geschreeuw en ze houd haar oren dicht. Over 5 meter doet SHIZZLEDUDIES 15 min. En ze komen in hun bus aan. Zijn we weer zegt Tom en ploft neer naast Veer.

Aan gekomen in het hotel belt fleur het hotel waar ze sliepen of ze uit kon boekken en dat had ze gelijk gedaan. Ze gaat op Gust zijn schoot zitte. Zullen we maar een film gaan kijken zegt georg. Jaa is goed zegt gaab en gaat op heb bed van geo zitte.

Volgende ochtend

KUT.. zegt fleur.. vandaag moeten we naar huis L gustav kijkt haar zielig aan en bill is Meel zielig aan het aan kijken. Mag ik je nummer? Vraagt meel snel en bill tikt zijn nummer in milou dr telefoon. Na dat iedereen nummers heeft uit gewisseld stappen ze allen in de limo. We brengen jullie naar julie vakantie huisje en daar worden jullie op gehaald door Sabb haar ouders zegt georg.

Aan gekomen in het vakantie park nemen ze afschijd Fleyur geeft Gustav een dikke zoen. Meel kust bill. Tom knuffelt iedereen Sabb geeft Adam een dikke knuffel en Sanne en Andreas nemen huilend afscheid. We bellen wel hea zegt veer.

Tuurlijk zegt SHIZZLEDUDIES en rijden weg.

Zo dat was nog eens een vakantie zegt fleur terwijl er een auto aan rijden het is Sabb haar moeder. Hebben jullie je spullen al zegt ze. Eehm zegt saab eigenlijk niet. Sabb haar moeder helpt inpakken en de meiden vertellen haar wat er is gebeurd. Naja het lukt jullie nooit mij dat te geloven zegt ze en ze stappen met ze allen in de auto.

Biep Biep.. een sms van gust.. moet stoppen met t verhaal.. =) Doei kus Fleur S.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur







14 Jul 2007 14:34:32
Bericht

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
14 Jul 2007 14:34:51
Bericht
Reageren met citaat
En die van fleury heb ik ff hier gezet :}
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
14 Jul 2007 20:04:42
Bericht
Reageren met citaat
waaaaah geweldig =D
*heeft een paar stukken gelezen*
Morgen lees kiverder want het is nu 23:04 x'D

Citaat:
Veer schenkt wat thee voor haar in.

SINDS WANNEER BEN IK EEN BEDIENER?
xD
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
15 Jul 2007 09:46:23
Bericht
Reageren met citaat
Whahahaha XD
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 414
Woonplaats: Hilversum
15 Jul 2007 11:22:10
Bericht
Reageren met citaat
libettxschaap schreef:
waaaaah geweldig =D
*heeft een paar stukken gelezen*
Morgen lees kiverder want het is nu 23:04 x'D

Citaat:
Veer schenkt wat thee voor haar in.

SINDS WANNEER BEN IK EEN BEDIENER?
xD


mwoehaha x] sorry maar ja je moet tog wat te doen hebben x] ik moet trouwens maar weer eens een nieuw verhaal gaan schijven hea ='O maar deze is ook al een tijdje oud en ben er niet meer zo vaak op t forum dan x] ik beloof da ik vanaf nu alke dag langs kom
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van FleurtJ<3

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
15 Jul 2007 11:24:25
Bericht
Reageren met citaat
Gooee zoo =D
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
15 Jul 2007 11:40:42
Bericht
Reageren met citaat
FleurtJ<3 schreef:
libettxschaap schreef:
waaaaah geweldig =D
*heeft een paar stukken gelezen*
Morgen lees kiverder want het is nu 23:04 x'D

Citaat:
Veer schenkt wat thee voor haar in.

SINDS WANNEER BEN IK EEN BEDIENER?
xD


mwoehaha x] sorry maar ja je moet tog wat te doen hebben x] ik moet trouwens maar weer eens een nieuw verhaal gaan schijven hea ='O maar deze is ook al een tijdje oud en ben er niet meer zo vaak op t forum dan x] ik beloof da ik vanaf nu alke dag langs kom


oeh =D onze gepimpte & erectiegevende layout trekt ledens aan =D
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
15 Jul 2007 11:49:09
Bericht
Reageren met citaat
EN DANKZIJ WIE WIE WIE IS DIE LAYOUT ZO GEILERECTIEGEVEND? =D
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
15 Jul 2007 11:52:19
Bericht
Reageren met citaat
KEEEEEEERSSSSSSSSSSSOOOOOOOOOOOS x]
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
15 Jul 2007 11:53:54
Bericht
Reageren met citaat
[H]
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 414
Woonplaats: Hilversum
15 Jul 2007 13:27:04
Bericht
Reageren met citaat
schaapJ schreef:
[H]


is heeeeel druk bezig met een nieuwe verhaal (A)
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van FleurtJ<3

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
15 Jul 2007 13:27:58
Bericht
Reageren met citaat
=D
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
no_hope_tagged
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 14 Jul 2007
Berichten: 278

15 Jul 2007 15:51:50
Bericht
Reageren met citaat
weetje warom er zo veel mensen komen
Ik sta met een hello kitty haar clipje boven aan de forum=D
(A)(h)(A)
_________________
There is no perfection in the world
Profiel bekijkenStuur privéberichtZoek naar alle berichten van no_hope_tagged

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 414
Woonplaats: Hilversum
15 Jul 2007 15:56:58
Bericht
Reageren met citaat
no_hope_tagged schreef:
weetje warom er zo veel mensen komen
Ik sta met een hello kitty haar clipje boven aan de forum=D
(A)(h)(A)


ja hallo nu heb ik een etectie x]
nee ga me andere verhaaltje is lezen kili
_________________
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van FleurtJ<3

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
16 Jul 2007 09:49:35
Bericht
Reageren met citaat
Jeeeeej =D goooo fleeeurrrrieeeee go fleeeurriieeee
*ff off topic:*
heeft iemand msn van sabb?
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur







16 Jul 2007 09:49:35
Bericht

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
16 Jul 2007 10:26:20
Bericht
Reageren met citaat
libettxschaap schreef:
Jeeeeej =D goooo fleeeurrrrieeeee go fleeeurriieeee
*ff off topic:*
heeft iemand msn van sabb?


had ik ewl xD ff denken..... sappy_thebest? xD of... nee! xD
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
16 Jul 2007 10:29:22
Bericht
Reageren met citaat
x''D
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
16 Jul 2007 10:31:32
Bericht
Reageren met citaat
WACHT IK BEN SLIM, DAT IS EM WEL

Sappy_the_best@hotmail.com
=D
=D
=D
=D
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
16 Jul 2007 11:00:19
Bericht
Reageren met citaat
aaaah je bent slim x'D
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
16 Jul 2007 11:02:53
Bericht
Reageren met citaat
K weet et schat, want..

IK OWN
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Reageren Pagina 1 van 3
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Fuck fame and fortune ForumindexChat-leden verhalenVerhaaltje van fleury<3
Het is nu 28 Sep 2024 06:25:47
Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken