Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_



Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fuck fame and fortune Forumindexbezig met verhaalstraks doet het geen pijn meer
Het is nu 28 Sep 2024 06:23:05

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
5 Apr 2007 12:13:31
Bericht
Reageren met citaat
XV.

?Whahahahaha? lachte Bill luid en deed zijn handen van zijn hoofd en stond recht.
Tom begon te paniekeren ?Bill jij bent niet goed bij je hoofd!? Bill stopte met lachen ?broerdje, dat tumor hebben ze al lang uit mijn hoofd gekregen dankzij het kloneren, de kloon heeft alles overgekregen, en Tom dit was de enige manier om jij hier te kunnen krijgen!? en Bill liet zich op zijn knieen zakken ?Tom jij maakt mij zo geil, maar volgens de G?s mogen we niks met elkaar te maken hebben? en Bill aaide met zijn hand over Toms kont, ?nee Bill niet nu? zei hij en helpte hem recht staan. Bill zijn gezicht leek even verdrietig te zijn, hij wou zijn broerdje namelijk zo doodgraag. ?Bill, ik beloof het jij, als we in Duitsland weer zijn zal ik jij die avond eens goed verwennen? en hij gaf Bill een stevige zoen op de mond en liet Bill alleen in de badkamer achter.

?Biiiiiiiilll? hoorde hij hoe Tom zijn naam riep wanneer hij net zijn ogen wou bijwerken, ?ja?? ?haast je we vertrekken over een half uur en we moeten nog eten? en Tom deed de badkamerdeur open, ?Bill doe snel iets aan of ik ga weer een stijve van je krijgen? Bill grijnsde even, maakte de laatste lijntje onder zijn oog af en deed snel een zwarte t-shirt aan die op de kapstok hing en gaf snel een kusje in Toms nek maar net op dat moment komt Georg binnenwandelen ?Bill, Tom potverdorie snappen jullie dat nu niet? Jullie zijn tweelingbroers! Zorg maar dat dit de laatste keer is dat ik jullie 2 hier zo zie? beveelde hij en nam een stijltang, want zijn haar had weer eens van die schattige krulletje gekregen, maar Georg vond dat hij er stoer moest uitzien. ?Mag ik mijn broerie niet eens een ochtendzoentje meer geven?? vroeg hij en niet wachtend op een antwoord verliet hij de rozegeschilderde badkamer. Opeens valt het licht in het hele kamer uit, en er wordt een dertig seconden stilte gehouden ?Tssss hoor jij dat?? vroeg een bekende stem aan Tom, die niet eens durfde te bewegen omdat hij anders zou struikelen ofzo de jongens hoorden hoe de deur krakend openging van hun hotelkamer langzaam hoorden ze de stappen steeds dichter en dichter bij komen opeens stopt het, Bill voelde hoe zijn hart steeds harder en luider begon te bonken, zijn handen begonnen te beven hij moest weten wie dat was en hij rommelde even in zijn zak, ?yes got it? fluisterde hij, om niet ver wegte lopen greep hij even aan iemaands hand vast, het maakte hem op dit moment niet uit maar hoopte dat die van Tom was, het voelde toch zo aan. Hij voelde aan het voorwerp in zijn zak drukte op het knopje en zag hoe een klein vlammetje van vuur verscheen zo dat is beter ?kom mee Tom, TT....TO...OM.?? hij schrok even, Tom zijn hand voelde verschrikkelijk koud aan ?Bill ik sta hier? riep een stem uit de verte, ?maar als jij hier staat wie staat er dan naast mij?? Bill draaide zich om en liet het vuurtje op diens persoon gezicht schijnen ?AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH? schrok hij zich dood, meteen liet hij zijn hand los en toen hij net wou weglopen struikeld hij over een klein trapje dat de kames van elkaar scheidde ?Heeelp! De de de kloon is hier !!? hijgde Bill en begon naar de stem van Tom toe te kruipen, Bill voelde hij de hoofdloze kloon zijn benen vastgrijpt en hem naar zich toe trekt ?snel Bill grijp mijn hand? riep Gustav, verwarrend zocht Bill in het donker naar Gustafs hand en greep die, Gustaf trok hem zo hard dat de kloon hem niet wist vast te houden en liet hem los.

?Rennen jongens? riep georg die naar de uitgang zocht opeens kijken de 4jongens hoe de badkamer verlicht wordt door de vlammen, heel de vloer stond in brand de kloon wist net op tijd te ontsnappen uit de badkamer en probeerde Bill weer te grijpen, ?Oh nee! En nu nog brand!? schreeuwde Tom en opeens voelden ze hoe koude druppels van het plafond op hun hoofd vielen, en plots gaat het brandalarm van het hotel af, ?waar is de deur waar is de deur waar is de deur? bleef Gustav maar herhalen en liep steeds rondjes die helemaal het noorden kwijt was. ?Gevonden? Riep Bill en de 3 jongens zagen hoe het felle licht de donkere kamer verlichtte en als gekken verlieten ze de kamer, ?snel de brandtrap op? riep Tom en wou naar de brandtrap op lopen, maar Georg legde snel zijn hand op zijn borst ?Ow ow ow, daar zijn te veel mensen nog, we nemen de lift? en greep Toms t-shirt vast en trok hem mee de lift in die een paar meter van hem stond. De vier jongens stapten moedig de lift in, Tom drukte op de knop en ze gingen naar beneden. ?Oef wat was dat in hemelsnaam?? vroeg Bill die nog naar adem snakte, ?Dat monster is gewoon op gestaan, of is dit een droom?? vroeg Tom en bekeek het lichtje op de lift die maar op de nummer ?2? bleef branden, ?nee Tom dit is geen droom, zou jij dit dan voelen?? ?aaaauuw? riep Tom en sloeg Gustav terug, ?Jongens ik denk dat we weer in de punarie zitten? zei Georg op een kalme toon, ?DE LIFT IS BLIJVEN STEKEN TUSSEN DE TWEE VERDIEPINGEN!? riep Bill het uit en begon weer te paniekeren ?rustig rustig, we geraken er wel uit? aarzelend probeerde zijn broerdje hem te kameren en liet zich in het lift zakken ?bekijk het positief: we zijn van dat monsterachtigemislukteBillkloondienieteenszijnhoofdkanverzorgen af? lachte Georg en liet zich ook als laatse neerzakken op de bodem van de lift. Opeens voelen ze aan harde knal op de plafond, en geen minuut later horen ze nog een klap maar dan iets zachter, en daarna nog ??n en nog ??n, opeens zien ze een scherpe mes in het plafondhangen. ?Neeeee!ik ga dood? riep Bill en wou opstaan Gustav hield hem tegen, ?Tssss als we stil zijn gaat hij mischien weg? fluisterd hij en legt zijn hand voor zijn mond. En inderdaad het mes verdween uit de lift en ze hoorden hoe dat monster terug naar boven geraakte. Uuren gingen voorbij, de jongens waren hulpenloos, ze mochten niet roepen of dat kloon gaat ze pakken en ze konden niet stil blijven zitten, want zo kan niemaand hen komen redden.

___***___
h?h? xD
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur







5 Apr 2007 12:13:31
Bericht

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
5 Apr 2007 13:16:42
Bericht
Reageren met citaat
oehhhhhhhhhhhhhh
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
7 Apr 2007 13:11:00
Bericht
Reageren met citaat
2 stuks tegelijkertijd ^^

XVII.

?Hoe werkt dat ding in hemelsnaam? Hoe werkt dat ding?? barste Bill in tranen uit terwijl hij uit de lucht viel en een parachut aanhad. ?Ow hier is dit? maar de tranen bleven uit Bills ogen rollen. Bill trok aan het touwtje en voila! De prarachut kwam te voorschijn uit zo een mini mini rugzakje die hij nog aanhad. ?Hey jongens trek aan dat touw!? riep Bill van blijdschap en keek naar boven, maar merkte dat iedereen het al doorhad hoe jij een parachut moest opentrekken, blijkbaar was hij de enige die niet wist hoe jij een parachut moest openmaken. ?Wahoo! Dat is kicken!? riep Tom die al blijkbaar naar links en naar rechts kon gaan. ?Whahahah? lachte Georg en keek naar Tom?s kledij die helemaal opgeblazen en helemaal poef stond. ?hou jij goed vast! We gaan vallen? riep Gustav die al bijna tegen de grond kwam. Tegelijkertijd belanden de 3 jongens op een harde manier op de grond, alleen Tom landde heel lichtjes en voelde de stoot alleen maar in zijn tenen. ?Oke waar zijn we nu weer beland?? begon Bill hysterisch te worden want de twee broerdjes hielden van alles behalve natuur en vooral de beestjes die daar rondlopen. ?we zijn in een echte toendra bos!? Georg krabbelde even aan zijn achterhoofd en draaide maar rondjes ?Georg dan zijn we ergens ergens ergens in noorwegen en dan niet in zomaar noorwegen maar in de bergen!? Riep Tom het uit, ?Brrrr wat is het hier koud? klaagde Gustav ?rustig rustig mannen we bouwen voorlopig een paar tentjes en als we een vliegtuig zien paseren gaan we het aandacht ervan trekken en kunnen we er zo in? probeerde Georg iedereen te kalmeren. ?Dat is allemaal goed en wel, maar hoe moeten we nu een tent bouwen!?!? en Bill begon weer te hypereren en ijsbeerde weer. ?Rustig! ik kan wel een tent bouwen!? zei Gustav vol met trots en de bandleden keken verbaasd naar Gustav ?Wat nou? Ik las ooit een boek: *hoe overleef jij in de natuur* en sta daar zo niet te kijken help mij liever? grijnsde Gus even en pratte verder. ?Tom jij zoekt wat takken hier in de buurt, Bill jij gaat wat stevige bladen zoeken en Georg jij haalt wat stenen.? Beveelde Gustav allemaal en voelde dat hij eens de baas mocht spelen over de hele band. Na een heel moeizame middag waren de jongens uiteindelijk klaar en zaten ze allemaal in een grote tent die ze net hadden gemaakt. ?Ik heb honger!? klaagde Bill en vreef met zijn hand over zijn magere buikje. ?Ik ook? jankte zijn broer en wierp de blik naar Bill?s hand die maar steeds rondjes ging op de buik. ?Ga jij mee Gus? Wat eten voor de baby?s halen? lachte Georg en stond met moeite recht. De twins reageerden er maar niet op, zolang ze wat te eten krijgen. ?Waar halen we dat eten vandaan?? vroeg Georg en keek in Gustav?s stralende ogen. ?We hebben 2 keuzes: of we gaan vlees gaan halen, of we plukken wat vruchten? stelde de drummer voor, ?laten we ze allebij nemen, je weet best dat de tweeling zeer moeilijke eters zijn.? Terwijl Georg was gaan jagen, op een prehistorische manier: met een steen in zijn hand en als hij ergens een dier zag moes hij zo hard op zijn kop gooien dat het beest flauwviel, ging Gustav wat inde bomen klimmen en in de grond graven op zoek naar iets eetbaars. Gustav had geluk, hij kon zoveel eetbare vruchten vinden dat hij zelfs een paar handen te kort kreeg terwijl Georg alleen een dode vis had kunnen vinden die waarschijnlijk perongeluk op het koude zand was beland. ?Hier is jullie eten!? zeiden de G?s en brachten het gezonde tafereel naar binnen. ?Jammie!? en Tom begon te kwijlen, maar dat werd meteen gestopt toen hij dat stinkende visje zag. Na hun magere middagmaal besloten de jongens om maar naar bed te gaan. Het werd toch al donker, maar ze konden niet zien hoe laat het precies was want de baterij van hun mobieltjes was al leeg. ?Het is toch zo koud hier! Ik was liever in dat lift gebleven? bibberde Tom van de kou, ?Kom hier jij? hoort Tom een geile stem dat van heel dichtbij kwam. Hij voelde hoe de warme handen zijn middel vastnamen en drukten hem tegen het graatmagere lijfje. Tom werd meteen al geil bij het gedachte dat het Bill was. ?Meteen liet Tom zijn hand vallen op de strakke kont van de zanger, hij gleed naar boven zodat zijn hand onder het t-shirt terecht kwam, Tom hoorde hoe Bills andemhaling steeds sneller tekeer ging en daarna hoorde hij een zachte kreun uit zijn mondje komen en Tom grijnsde. ?Hihihi? hoorden de tweeling opeend een geheimzinnig lachje dat steeds dichterbij kwam, ?Auw! Mijn hand Georg ga van ons af!? zeiden de broerdjes tegelijk. Blijkbaar wou Georg ook wat warmte krijgen en plofte tussen de broeries. Opeens voelde Bill 2 koude handen op zijn kont, ?Gustaf!? hijgde hij en werd rood. ?Woeps, sorry ik dacht dat hier jij taille zat? grijnsde hij. En zo vielden ze zachtjes en deze keer dichter dan dat ze ooit geweest waren bij elkaar, in een diepe diepe rustige en O zo mooie slaap.

___***___
zie jij?
happy end ^^
niet dat dat HET einde is ! helemaal niet,
ik kan die jongens nie ergens in toendra achterlaten.
maar om jullie even het verhaal te kunnen laten volgen hoe ze
in hemelsnaam in de tondra zijn beland:
nou het is h??l simpel: de piloot was enbeetje dom en ging in plaats van naar europa richting noorwegen xD

XVIII.

?Ah! Bill mann hou op met snurken! Dat ben ik echt niet gewoon van jou? en Tom duwde met zijn elleboog in Bill?s zij ?Hrmpff? en Bill draaide zich om naar Gustav, ?sorry Tom maar ik ben het slapen in de vrije natuur niet gewoon, als meneertje Georg maar geen boom in de wc gooide zaten we hier nu niet!? ?Hey! Jij zei dat ik het weg moest gooien maar jij zei niet waar ik datding moest smijten, dus het is mijn fout niet? ?ow gaat meneer zijn schuld nu op mij steken?? en Bill zette zich recht om Georg te kunnen zien. ?Mannen! Wat maakt het uit! Wat gebeur is is gebeurd en nu slapen? fluisterde Gustav kwaad en sluitte weer zijn vermoeide ogen. En weer rustte er vrede uit boven de jongens. Todat: Opeens wordt Georg wakker vaneen geluid dat buiten de tent zich afspeelde, het leeken net voetstappen, nee geen voetstappen want als het voetstappen waren dan zouden ze veeeeeel luider zijn, dit betekend maar 1 ding: ?Wild beeeeeeeeeesssstttt!? Riep Georg en vloog super snel recht, dat was zijn wereldrecord! Hij wou de jongens wakker maken maar merkte dat de tweeling er niet was. Hij begon te paniekeren en makte snel de drummer wakker ?wat?? gromde Gustav en keek Georg vragend aan. ?tsss stil, Tom en Bill zijn verdwenen en ik denk dat er een beer naast ons tent rondloopt! Straks straks heeft dat beest Tom en Bill opgegeten? Georg wou bijna in tranen barsten maar hield zich in. ?Kom we gaan kkk kijken? stelde Gus voor en achter??n verlieten ze de tent, Georg liep als laatste omdat Gus toch al voor was.

?All? Gustav stap door!? fluisterde Georg en duwde de verstijfde drummer wat verder zodat hij kon zien wat er aan de hand was. ?Iieeeek! Bill, Tom!!? Riep hij en makte zo van die vreselijk grote ogen, dat ze er precies gingen uitvallen. Tom en Bill stonden recht tegen elkaar gedrukt met een blote bovenlijf stonden ze daar te zoenen. Gustav werder opgewonden van terwijl Georg een koude rilling door zijn rug voelde rollen en kreeg kippenvel na zo een tiental seconden verbaasd te staren liep hij toe naar de jongens en pakte ze beide bij hun schouder vast. ?ah!? kreunde Bill, zijn ogen waren nog gesloten dus hij had helemaal niet door dat het Georg was ?Tom! Kus mij nou verder? smeekte Bill en gleed met zijn hand over Georgs arm ?Bill, liefje doe jij ogen open? zei Tom en keek angstig naar Georg die het duidelijk maar niks vond. ?wa ah!? riep de zanger en sprong wel bijna een meter achteruit ?Jongens, dit is echt de laatste keer dat ik zoiets zie!? riep Georg het uit en liep terug de tent binnen. ?Tom jij bloost? lachtte Bill en ze gingen dan maar ook de tent binnen, want het was nog steeds veel te donker om op te staan.

De koude wind die steeds de tent binnen vloog maakte de hele band wakker ?Goed geslapen?? vroeg Gusav al hapend en rekte zijn handen uit, ?ja hoor? knikten Georg samen met Tom plots shieten de drie in een luide lach dat de hele bos opvrolijkte, op Bill lagen namelijk grassprietjes, vlekken, modder en van alles en nog wat op heel zijn lijf versierd, terwijl zijn haar vooraan helemaal plat lag en achteraan helemaal hoog en ontploft lag er zelfs en regenworm tussen zijn oog. ?Bill! Huh whahhaha wa, waar waar heb whhaha jij gezet t t en?? lachtten de G?s bijna dood ?wat nou?? mijn maag moest eten dus ben ik voor jullie opgestaan en achter eten gegaan? grijnsde hij ?oh! Dat is lief ik heb net zo?en honger, geef mij maar wat eten? lachte Tom en vreef in zijn handen. ?Nou...? Bill rolde met zijn ogen en ging verder ?heb ik net op? en stak zijn tong uit. ?Euh Bill,jij wist toch wat jij at h? want niet alles is eetbaar? en Georg schoot weer in de lach ?euh nee??Bill bekeek de 3 jongens alsof hij er niks van af wist. ?Whahahha Bill straks krijg jij nog een diaree!? bleven ze maar lachen, terwijl het eigenlijk h??l giftig kon zijn geweest. ?Whoeps! Ik denk dat ik naar ?t toilet moet!? en de zanger vloog vliegensvlug tent uit. Even later kwam hij terug, hij zag er stukken beter uit, ook zijn haar zat mooi plat. ?Waar ben jij weer geweest?? vroeg Tom en kreeg een lichte kriebel in zijn buikje. ?Ik heb mij gewassen in de rivier? grijnsde hij en ging dicht naast Tom zitten. ?Biiiiiillll nu kunnen we er niet meer uit drinken!? plaagde Georg hem. Opeens horen ze een helikopter steeds dichterbij vliegen, meteen liepen ze de tent buiten en begonnen aandacht te trekken, Bill rapte een paar stokjes bij elkaar en stak ze in de fik. ?Hallow we zijn hier! Red ons haal ons hier weg!? riepen de jongens maar tevergeefs, het vloog weg. ?aaaah $*%?^? schelde Bill en schopte uit teleurstelling de takken die in brand stonden ?aaaaah! Mijn schoen staat in brand! Mijn schoen staat in brand! Mijn schien staat in brand!? begon Bill heen en weer te lopen tot Tom uit zijn mond h??l wat water op zijn schoen spuwde ?Iiiwl? riep Bill ?liever dat dan jij schoen verliezen, of nog erger jij voet? grijnsde Tom en gaf een kusje in zijn warme wang dat een roze kleurschakering kreeg. Bill zette meteen een lieve glimlach op zijn gezichtje.
Opeens vliegt er een vlieg toe naar Bill ?AAAAAAH? riep Bill en dacht dat dit een bij was, hij begon rondjes te lopen en te lopen ?Help! Help!? riep hij paniekerend terwijl de jongens genoten van de fantastische show die Bill vertoonde, ?AAH doe dat beest weg!? hij bleef maar rondjes lopen en zwaaide steeds met zijn handen, tot hij uiteindelijk besloot op rechtdoor te lopen, hij bekeek aandachtig het vliegende objeckt en ?aaah mann het is een vlieg!? riep hij, hij wou zijn hoofd weer naar voor draaiden en zag een bruine zeerhoge rn brede voorwerp voor zich *BOOIINNGGG!* en Bill knalde hard tegen een Boom. De jongens liepen snel naar hem toe ?Bill, Bill hallo hoor jij mij?? Tom begon te paniekeren en merkte dat zijn ademhaling helemaal gestopt was.

___***___
ok? ik voelde mij
wat melig toen xD
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Reageren Pagina 2 van 2
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Fuck fame and fortune Forumindexbezig met verhaalstraks doet het geen pijn meer
Het is nu 28 Sep 2024 06:23:05
Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken