Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_



Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fuck fame and fortune ForumindexStand AlonesWill you fill the missing peaces?
Het is nu 28 Sep 2024 06:26:13

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
GaabKaulitz
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 31
Woonplaats: Rijen
26 Jul 2007 16:04:16
Bericht
Will you fill the missing peaces? Reageren met citaat
Lalala dit is een nogal heel zielige SA ofzo iets =D




Daar lag je dan op dat ziekenhuis bed van je.
Beide wisten we dat dit onze laatste dagen samen waren, binnenkort zou je er niet meer zijn.. dan zou die mooie tijd die we samen hadden voorbij zijn..
?Ik hou zo veel van jou..? Ik pakte je hand vast en gaf er kusjes op.
?Ik hou ook zo veel van jou, en dat zal ik altijd blijven doen? Je keek me diep doordringend aan, en toen opeens werd het me allemaal te veel, opeens zag ik alles vanaf het begin van onze ontmoeting.
Ik stond midden op het plein van de kermis en keek rond, waar was dat spookhuis nou?!
Ik liep naar een medewerker van de kermis en tikte em aan. ? Waar is hier het spookhuis, meneer??
? Daarzo achter de botsauto?s ?
?Okee dank u wel? ik liep erheen en kocht zo?n munt ding, hmm.. ik heb eigenlijk helemaal geen zin om alleen te gaan.. naja zal dan wel moeten.. en daar stond ik te wachten op een karretje, toen ik achter me keek zag ik een jongen achter me staan met dreadlocks, een petje en wijde kleren, je grijnste naar me en ik glimlachtte naar je, hij was z? onwijs knap! Toen ik me weer omdraaide tikte hij me aan, ? Ben je hier alleen?? ? Jaa, en jij dan??
? Naja ik was hier samen met m?n broertje Bill alleen hij is kwijt nadat ik even naar de WC moest? Grijnste je.
? Oh, haha dat is wel balen?
? Ja klopt, maar zullen wij anders samen erin gaan, anders zit je er ook zo alleen in h??
? Oh, lijkt me leuk hoor? en ik glimlachtte naar je. Toen er een karretje aankwam ging ik als eerste zitten en jij kwam ernaast, toen het donker werd pakte je m?n hand vast, en zo bleven we de hele dag door lopen, hand in hand. Op het einde van de dag gaf je me je telefoonnummer en een kus.
Sinds die dag voelde ik al wat voor je, en nu, 4 jaar later is dat nog steeds zo, alleen dan veel meer. M?n tranen vielen op je wang en jij legde je hand erop en kustte me weer.
?het bezoekuur is voorbij?
?Ok?, ik kom eraan?
?ik hou van je..?
?Ik hou ook van jou, Tom, tot morgen? ik gaf je nog een kus en liep toen naar de gang, daar stond je o, zo lieve tweeling broertje Bill, met hem kon je over alles praten, vooral deze tijd kon ik goed bij hem terecht, we maakte allebei hetzelfde mee.. Zonder iets te zeggen pakte Bill m?n hand vast en samen liepen we het ziekenhuis uit. 3 dagen later stond Bill huilend voor m?n deur.. het was al te verwachten, binnenkort zou het toch zo ver zijn.. maar hoe erg het ook te verwachten was.. hoe goed ik het ook wist, ondanks dat kwam het superhard bij me aan, 3 maanden heb ik mezelf in slaap gehuild, elke dag moest ik om je huilen.. je betekende alles voor me, en opeens, in ??n keer was je weg. Na je begrafenis was ik ook niet meer op je graf geweest.. ik zou het toch niet aankunnen zo dicht bij je te zijn, en ook weer zo ver af.
Al die tijd was ik niet bij je graf geweest totdat Bill op het idee kwam om samen te gaan, ik schraapte al m?n moed bij elkaar, pakte z?n hand en samen liepen we naar het kerkhof, hoe dichterbij we kwamen hoe nerveuzer ik werd. Toen we het kerkhof opliepen voelde ik een rare druk op m?n hart, ik kneep in de hand van Bill en in m?n andere hand kneep ik in de roos die ik vasthad, ik voelde de doorns m?n hand doordringen maar het kon me niks schelen. Toen ik voor je graf stond begon ik meteen te huilen, m?n tranen vielen snel achter elkaar op je graf en ik bukte neer en pakte je foto.
? Waarom moesten ze jou nou pers? hebben met dat ongeluk?! Waarom moesten ze jou nou pers? van mij afnemen, ik hou zo veel van je.. weetje wel hoe kut het is dat je niet meer bij me kan zijn, je zei dan wel dat je me altijd zou beschermen en over me zou waken, maar toch voelt het alsof je niet bij me bent..? ik kustte je foto, zette em terug en legde de roos erbij waaraan m?n bloed zat. Toen ik Bill aankeek zag ik dat hij ook aan het huilen was, ik pakte z?n hand stevig vast. Hij bukte ook neer en pakte ook de foto van Tom vast. ? Mijn lieve broer.. altijd was je er voor me als er iets was.. altijd kwam je voor me op, altijd heb je me beschermt, precies zoals een grote broer dat hoort te doen. Nu jij er niet meer bent voelt het alsof er van mij ook een stuk dood is.. een h??l groot stuk, je was m?n alles.. en dat ben je nog steeds? Ook Bill kustte je foto en stond weer op, hij keek me aan en begon te zingen.. ? Ich bin da wenn du willst, schau dich um dann siehst du mich, ganz egal wo du bist, wenn du nach mir greifst dann halt ich dich.. an deiner seite.. nur eine Weile.. Du bist nicht alleine..? We keken elkaar allebei met betraande ogen aan en toen knuffelde je me, zo stonden we daar wel een tijdje op het kerkhof, toen ik Bill na een tijdje weer aankeek voelde ik wat.. het gevoel dat ik bij Tom ook eerst had.. Bill glimlachtte door z?n tranen heen naar me en ik voelde gewoon dat dit de jongen was waarmee ik verder zou leven.. hij zou de plek van Tom weleens kunnen innemen, en ik wist zeker; van deze jongen zou ik ?nwijs veel gaan houden.. hij had ook zo veel van Tom weg..
Samen liepen we richting de uitgang van het kerkhof.. aan m?n ene hand de hand van Bill en aan de andere voelde ik de zachte warme handen van Tom die me zouden beschermen, nog even keek ik achterom naar het graf van Tom.
Ich werde dich f?r immer lieben, du wirst f?r mich immer heilig sein..
_________________
081007 Tokio Hotel Heineken Music Hall Amsterdam <3!

[img][/img]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van GaabKaulitz

Auteur







26 Jul 2007 16:04:16
Bericht

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
28 Jul 2007 07:24:48
Bericht
Reageren met citaat
omg hoe mooooi =D
gaab waar haal je de inspi vandaan xD
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
GaabKaulitz
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 31
Woonplaats: Rijen
28 Jul 2007 11:40:48
Bericht
Reageren met citaat
G??n ideeeee =D
_________________
081007 Tokio Hotel Heineken Music Hall Amsterdam <3!

[img][/img]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van GaabKaulitz

Auteur
MariaTheQueenOfBeauty's
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 13 Jul 2007
Berichten: 164

29 Jul 2007 02:49:25
Bericht
Reageren met citaat
IK MOET HUILEN!
Oh nee, mn mascara zat in mn eug.
Nee grapje ik kreeg echt tranen.
Of mayb ligt het toch aan mn mascara.
_________________
^_^
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van MariaTheQueenOfBeauty's

Auteur
GaabKaulitz
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 31
Woonplaats: Rijen
29 Jul 2007 10:37:39
Bericht
Reageren met citaat
MariaTheQueenOfBeauty's schreef:
IK MOET HUILEN!
Oh nee, mn mascara zat in mn eug.
Nee grapje ik kreeg echt tranen.
Of mayb ligt het toch aan mn mascara.



Wahahha slut dat je bent =D
Omg ik mis jou gezeik aan mijn kutkop =D
Ooh w8 ik heb het verwisseld =D.
Ik mis jou kutgezeik aan mn kop =D
_________________
081007 Tokio Hotel Heineken Music Hall Amsterdam <3!

[img][/img]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van GaabKaulitz

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
13 Sep 2007 17:20:09
Bericht
Reageren met citaat
gaab is slim.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
16 Sep 2007 12:53:23
Bericht
Reageren met citaat
Maah gaab is ook stoer.
want dat SA is zoooooooooooooooooooooooo
focking geil.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Reageren Pagina 1 van 1

Fuck fame and fortune ForumindexStand AlonesWill you fill the missing peaces?
Het is nu 28 Sep 2024 06:26:13
Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken