Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_



Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fuck fame and fortune ForumindexOnzin Hoekje.stel hier allemaal jezelf voor ^^
Het is nu 28 Sep 2024 06:28:00

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
11 Mrt 2007 18:06:30
Bericht
stel hier allemaal jezelf voor ^^ Reageren met citaat
ik zal weer beginnen zeker ? naja ik ben dus euh naja mijn vrienden hier noemen mij veer en ik heb deze forum hemaakt met hulp van kers die mij hielp met de website ^^ en mij op idee bracht om hier een forum te maken Smile euh mde helft van mijn leven draatit gewoon om bill xD en de helft rond vrienden ^^ ik heb 3 parkieten 1kat en 1 hamster thuis ,ik had vroeger een rat maar ik heb die gewassen en die is dood gegaan xD zow nu is het aan jullie xD brand maar los
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur







11 Mrt 2007 18:06:30
Bericht

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
11 Mrt 2007 18:14:06
Bericht
Reageren met citaat
*steekt zichzelf alvast in de fik, ja veer zei al, brand maar los x]* okeeeeee, ja ik ben dus kers/kersje/schaapje/kwarkje/ en noem maar op, x] ik heb zoveel bijnamen dat ik ze zelf vergeet... ik ben 13 jaar, heb veer geholpe met het idee voor het forum =D en ja, ik ben wel lief ik weet het (?) ik h?d *voordat de oooh zooo speciale 6 september 1993 was gekomen* 2 cavia's en een hond.. *jaa ik had ze wel, want ik zat in me vader, en later in me moeder XD* *later, eindelijk die speciale dag* had ik 1 cavia, maar die heb ik waarschijnlijk doodgeknepen ofzo x'D later kregen we 3 visjes ^^ en daar is der nog 1 van, het was een goudvisJE.. ??' maar nu is et net een karper zo groot... hij zit bij me nicht:p toen, kreeg ik een konijntje ^^ en die is net vorig jaar overleden :'( naja, als een broer van mars ook meeteld als iets speciaals.. dan ja, ik heb een broer van 21 en een zus van 25.. ??' en ik ben al tante kerstin! xD van 3 kleine guppies.. xD **komt er achter, dat ik hier een heel levensverhaal neer zet.. ach BOEIAAHH XD** oke oke, nu nog wat vertelle hee... zoals veer hierbove zei, dat haar ene helft bestond voor bill, en voor vriende... nou, ik besta alleen maar voor muziek en vrienden ^^ jaa okee, bill maakt groot deel uit van mijn leven ook X ] moet er nog meer bij veer? xD
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
11 Mrt 2007 18:18:29
Bericht
Reageren met citaat
nee genoeg zo kers xD maar jij zat eerst bij jij vader ? o_O whahahah oke dat is dus kers en die is gwn te melig xD en jij hebt ongeweer 6 berichten meer als ik gepost kers xD
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
17 Mei 2007 17:38:02
Bericht
Reageren met citaat
het word tijd dat andere mensen hier hun levensverhaal neer zette zeg ='D
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
17 Mei 2007 21:35:00
Bericht
Reageren met citaat
Ja man xD
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
SHEEPxPRINCESS
neukerd
neukerd


Geregistreerd op: 14 Jul 2007
Berichten: 112
Woonplaats: Amersfoort (Utrecht)
15 Jul 2007 08:48:41
Bericht
Reageren met citaat
.Ullow =D
Ik ben dus Claudia..?? Noem me maar Clauw Ofzow xD
Euh..Euh.. Shocked
euhh...:l
Wat verder? :l
Ik ben 12 jaartjes Jong/Oud/Bejaard =D
en euh.. K ga naar de 1e klas =O
En euh..K heb 1 dikke vette mollige obesitas kat =D genaamd; Tigru.
en.. ik had 3visjes toen k Klein was =D
Maar die zyn dood... Omdat me zussen&ik ze uit de vissekom haalden en ze kregen geen adem meer ofsow..
en k had een muis <33 Maar dies ook dood.. k had em niet goed verzorgd ofzo.. k zal vertelle hoe da is gebeurd ^^
nou.. ik en me zus moesten by me oma logeren omdat me ma nr werk moest.. en onze muis hadden we vreten gegeven genoeg?
dachten we...
blablabla...we kwamen van me oma trug..
en we gingen nr boven kyken hoe het met onze tipsy was (tipsy is w?s onze muis.)
en hij lag daar.. dood... en onze kat minoes lag op t bed =o
muis dood..kat slaapt..
tipsy had zn nekje gebroken..=o
mr we weten niet hoe...
want hij klom altijd omhoog via die traliesgeval en hij liet zich dan vallen...
dus of de kat heeft t gedaann..
of hij heeft niet goed eten gehad..
of hij heeft zelfmoord gepleegd =o
nog even over minoes...
das een kat..myn oude kat..
die nu by me oma woont..
omdat evertdestinkendegorilla (me stiefvader)
haar niet hebbe wou.. omdat ze stonk ='O
hoe et kwam dat ze stonk?
ze had een haarbal in der keel (vast) =o
me oma heeft die 'haarbal' er met der hand uitgehaald xO
mrja mrja..
genoeg over deze liefe sgattige dode beestjes..
ik ga maar weer eens =D
als je iets over me wil weten ofwatdanook..
Vrage =D
_________________
Neukerd Neukerd Neukerd Neukerd Neukerd.
Profiel bekijkenStuur privéberichtAIM-naamMSN MessengerYahoo MessengerZoek naar alle berichten van SHEEPxPRINCESS

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
15 Jul 2007 08:53:39
Bericht
Reageren met citaat
Welkom Clauwwie =D=D

Eeekh ik vind het zo jammer voor die beestjes en zeker voor dat muisje ^^
Ik had vroeger ook een ratje maar eh dies ook dodo en eh tjah x'D
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
MariaTheQueenOfBeauty's
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 13 Jul 2007
Berichten: 164

15 Jul 2007 09:01:19
Bericht
Reageren met citaat
Jullie kennen mij allemaal al.
Mari?, The queen of the Beauty's.
En ik own.
_________________
^_^
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van MariaTheQueenOfBeauty's

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
15 Jul 2007 09:02:21
Bericht
Reageren met citaat
jap hoerrie jouw kennen we door en door x]
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
Deadly.Lizz
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 16 Jul 2007
Berichten: 67
Woonplaats: Geulle
16 Jul 2007 12:56:31
Bericht
Reageren met citaat
Ik ben Lisette noem me Lizz en niet anders, geen lisje ofzo [ kijkt duivels ] en uhh ik ben een zoals ze dat noemen een metalhead. Oftewel, ik luister naar metal =] en dat rocks mja... oke dit slaat nerges op VEER wrom maak je nouw zon onderwerp.. ik heb niks te zegge over mij !! Surprised *gnegne* *gaat weer msnen*
_________________
x . Never move in reverse . x
Profiel bekijkenStuur privéberichtZoek naar alle berichten van Deadly.Lizz

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
16 Jul 2007 12:59:18
Bericht
Reageren met citaat
Gheeheh
eindelijk mijn geile groninger marten neukerd op het forum?3
IK HOU VAN JE =D
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
16 Jul 2007 17:09:52
Bericht
Reageren met citaat
weeeelkommmm ^^
het is een leuke onderwerpos punt x]
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
no_hope_tagged
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 14 Jul 2007
Berichten: 278

16 Jul 2007 18:16:02
Bericht
Reageren met citaat
nou ik ben kilian/kili/bats maar de meeste noemen me kili of iets met kili in die vorm ik ben meetsal erg hyper hou van mijn muziek
heb naja laat maar zeggen niet iets met th muziek maar veel mensen denken blijk baar van wel want ik heb meer dan 50 th plaatjes op mn pc die ik binnen kort maar een ga verwijderen en ik heb ze allemaal toe gezonden gekregen ik heb 6 katten
mini
moby
ollie
sientje
nouka
minous
eerst 7 maar 1 is er dood gegaan we hadden ook 4 hamster 1 tje onsnapte steeds is uit eindelijk toen ie wee eens ontsnapte tussen de verwarming gekomen geen idee hoe maar zijn bijde oogjes waren er uit geplop 1 tje ging slapen in de water bak en is dus verdronken 1 is door mn kat gebruikt als voetbal en de ander gestik in zijn eten ik had ook een witte rat sabry maar ja is gestik in zijn eigen staart kneusje ik had ook een hondje bij mn opa jerry maar die was aan ouderdom overleden toen kreeg mn opa een andere hond die had ie rakker genoemt maar toen mijn opa verplicht moest verhuisen kon mijn opa het allemaal niet aan en werd hij erg ziek en toen kon hij niet voor rakker zorgen dus bleef rakker een tijdje bij ons thuis maar toen overleed mijn opa ineens in het zieken huis en met onze katten toen hadden we er 8 pino was er toen ook nog maar ze konden neit bij elkaar dus moest rakker naar het asiel heb er nog dagen omgehuilt het verliesen van mijn opa en rakker vlak na elkaar
naja toen had mijn vader een andere vrouw mijn ouders waren al gescheiden maar die vrouw hate mij en het ging niet lang goed en toen was er iets gebeurt waar ik jullie niet aan laat medel toen kwam mijn vader ook in enschede wonen alles kwijt ging hij eerst in een flatje wonen en laten in een huur woning op het stroinkslanden toen hij daar een tijdje wonen hadden we een bak vol met vissen maar ik vind vissen erg boring we kregen ook
2 honden maar het waren allebij apart soort honden cjo kwam uti spanje en daar heb je wolfen en een heleboel wilde honden nou cujo is een halfewolf halfe husky hond en belle een halfe herder halve husky hond maar omdat ze teveel tijd nodig hadden moesten ze helaas weer weg we hadden dus ook black snollys ind e vissen kom maar we hadden racistische goudvissen en die hadden alle black snolly's afgeslacht en toen ik eens na het sporten terug kwam kreeg ik net toen ik wou beginnen met eten dat de beste vriendin van mijn zus en een vriend van mij dood gevonden was in een lift kreeg ik geen hap meer door mn keel ik zag haar nog een hele lange tijd voor me pas veel later waren we erachter dat ze een ziekte had waardoor haar hartspieren langzaam in vet vernanderd waren ik ben 15 8 aug word ik 16
1991 ben ik geboren ik heb ook een bril gehad maar die ben ik nu 2 of 3 jaar kwijt zonder laser behandeling gewoon door ongv altijd mijn bril op te hebben mijn oog kleur is blauw grijs achtig ofzo natuurlijke haar kleur bruin/donker blond huids kleur blank 1 broertje 1 zus en 1 broer hou van hello kitty nijntje muziek(wie niet he) hou van cuddles&kisses hou van lieve mensen, hou van blikzem, hou van achtbanen enzo dingen die erg snel of over de kop gaan die erg hoog zijn hou van films hou van comedy hou wel van tragische film maar dan moet ik soms wel huilen hou van leed vermaak zolang het maar niet bij me zelf is
hou niet van, wijfen met hun string tot hun hoofd, rap cultuur,players,mensen die gehandycapten beledigen,dieren leed,vrouwen mishandeling kom op he wat zielig ben je dan, gebruik maken van mensen,mensen die doen als of ze veel pijn in hun hart hebben maar er eigelijk gewoon bij willen horen, mensen die mijn vrienden kwetsen,ali b ,hardcore,jumpstyle, school-_-', dit is een klein stukj over mij





zo goed veer=D
_________________
There is no perfection in the world
Profiel bekijkenStuur privéberichtZoek naar alle berichten van no_hope_tagged

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
16 Jul 2007 18:43:48
Bericht
Reageren met citaat
wauw een hele levensverhaal x'D
jua is goed kili ^^
wil je een hugje als dank?


Citaat:
dit is een klein stukj over mij

klein? x'''D
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
no_hope_tagged
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 14 Jul 2007
Berichten: 278

16 Jul 2007 18:46:09
Bericht
Reageren met citaat
ja tuurlijk wil ik een hugj


hij is nog best klein heb hele grote stukken geskipt
_________________
There is no perfection in the world
Profiel bekijkenStuur privéberichtZoek naar alle berichten van no_hope_tagged

Auteur







16 Jul 2007 18:46:09
Bericht

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
16 Jul 2007 18:57:57
Bericht
Reageren met citaat
xD
*geeft hug ^^*
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
Deadly.Lizz
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 16 Jul 2007
Berichten: 67
Woonplaats: Geulle
18 Jul 2007 16:55:56
Bericht
Reageren met citaat
DUDE wrm zou je in godsnaam een fckn levensverhaal vertelle xD wat kan mij ut bomme of je kat is doodgegaaan whahahaha
(A)
_________________
x . Never move in reverse . x
Profiel bekijkenStuur privéberichtZoek naar alle berichten van Deadly.Lizz

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 414
Woonplaats: Hilversum
18 Jul 2007 19:54:48
Bericht
Reageren met citaat
nou mijn levens verhaal is heel boeiend jaa!
het begon allemaal in 1990 toen mijn vader en moeder besloten op de wip te gaan zitten maar het liep totaal uit de hand. na 9 maanden broeden werd haar buik open gesneden en een klein wurmpie uitgetrokken die ze besloten Fleur te noemmen vraag me fack niet waarom en die dag was op 17-12-1990 en het meisje had blauwe ogen en uber blond haar. na wat jaren werd het haar steeds donkerder en begon ze het steeds te verven en ze had op een gegeven oment lang haar maar in groep 7 besloot ze het helemaal kort te knippen. sinds dien heeft ze nooit meer lang haar gehad. komt over paar maanden verandering in ze begon zich ook anders te kleden dan andere ze vond het allemaal maar niets al dat barbie gedoe al dat replay en vonduch eerst droeg ze het wel omdat ze bij die bepaalde groep wou hooren waarmee ze later ruzie kreeg.. maar nu draagt ze meer zwart en shit. ze werd ook fan van een duitse rock band tokio hotel en ging meer naar concerten. ze is ook het probleem kind thuis en vind dat totaal niet erg.

of even kort samen gevat:
ik ben gewoon:
lief
leuk
grappig
mooi
knap
sexy
hot
erectiebaar


Laughing
_________________
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van FleurtJ<3

Auteur
MariaTheQueenOfBeauty's
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 13 Jul 2007
Berichten: 164

19 Jul 2007 08:25:17
Bericht
Reageren met citaat
FleurtJ<3 schreef:

of even kort samen gevat:
ik ben gewoon:
lief
leuk
grappig
mooi
knap
sexy
hot
erectiebaar
Laughing


Schatje, je bent in verwarring met mij.
_________________
^_^
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van MariaTheQueenOfBeauty's

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
19 Jul 2007 09:16:55
Bericht
Reageren met citaat
whahahahha xD
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Reageren Pagina 1 van 3
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Fuck fame and fortune ForumindexOnzin Hoekje.stel hier allemaal jezelf voor ^^
Het is nu 28 Sep 2024 06:28:00
Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken