Auteur |
Deadly.Lizz Moderator
Geregistreerd op: 16 Jul 2007 Berichten: 67 Woonplaats: Geulle 8 Aug 2007 15:42:18
|
|
Bericht |
IK vind dat de chat verneukt word
|
|
|
Nu jullie bijna nooid meer op de tjet zitten is er geen fuck meer aan, al die newbies... en ze zeiken alleeeeeen maar over oud nieuws, over spoelen je met 'TOM IS EEN LKKR DING' of iets dergelijks, dus is er niks meer aan... de chat moet weer zijn zoals het altijd was... Met Kers, Gaab, Veer, Ik natuurlijk ^^, Amy, Duck, Kili, Maraii, enzoow, mja da zal wel niet meer gebeuren.. _________________ x . Never move in reverse . x
|
|
|
|
Auteur |
8 Aug 2007 15:42:18
|
|
|
|
|
Auteur |
FleurtJ<3 Moderator
Geregistreerd op: 11 Mrt 2007 Berichten: 414 Woonplaats: Hilversum 8 Aug 2007 19:42:10
|
|
Bericht |
|
/*is er totaly mee eens* jaa nu zij ner van die fans die alleen van zijn door het nummer monson O__o _________________
|
|
|
|
Auteur |
libettxschaap Schaap Admin
Geregistreerd op: 11 Mrt 2007 Berichten: 607 Woonplaats: dromenland^^ 9 Aug 2007 07:04:27
|
|
Bericht |
|
Idd volgens mij gaat iedereen van het forum hier mee akkoord gaan, we moeten er iets aan, het was vroeger zoo gezellig en vaak laggen we dan in de slappe lach weetje wat?
Vanaf nu moet bij iedere chat-lid xD de bribble chat aanstaan en als iemand je van de chat aanspreekt op msn zeg je van: sorry ik prat enkel via de chat tenzij het echt dringend is =] _________________ make some fun and reach the sun!
tha shizzle =]
|
|
|
|
Auteur |
FleurtJ<3 Moderator
Geregistreerd op: 11 Mrt 2007 Berichten: 414 Woonplaats: Hilversum 9 Aug 2007 11:30:03
|
|
Bericht |
|
Jaa maar weetje..
die wijfen gaan echt zeghhe ik ben al heel lanfg fan maar kende deze chatt niet blabla ren en bill vind me zoo leuk ik heb met m genuekt x''D juist alsof hij dat doet met van die paardenbekke [aa] sorry word ik aggrie van _________________
|
|
|
|
Auteur |
Deadly.Lizz Moderator
Geregistreerd op: 16 Jul 2007 Berichten: 67 Woonplaats: Geulle 12 Aug 2007 14:04:17
|
|
Bericht |
|
ja al die wijve denke dat WIJ newbies zijn als wwe er komen, maar tis andersom enzo, en als ik dan zeg, man praat es over iets anders als 'wie vinden jullie het leukst van TH' of 'hoe oud zijn jullie' of 'wie gaat er naar th?' Jezus ik word er gek van, die kutjes moeten daar allemaal weg Agree?? _________________ x . Never move in reverse . x
|
|
|
|
Auteur |
GaabKaulitz Schaap Admin
Geregistreerd op: 11 Mrt 2007 Berichten: 31 Woonplaats: Rijen 12 Aug 2007 14:07:31
|
|
Bericht |
|
Uhu agree!
We kunnen Ducksel toch ook alle Newb's laten bannen .
En dan kunnen alleen de oude chatleden er nog in. _________________ 081007 Tokio Hotel Heineken Music Hall Amsterdam <3!
[img][/img]
|
|
|
|
Auteur |
no_hope_tagged Moderator
12 Aug 2007 14:51:19
|
|
Bericht |
|
mee eens met jullie op chat gaat het teminste niet 24/7 over Tokio hotel of hoe lekker bill is,of ik nog naar hun concert ga of naar hoeveel concerts ik van th ben geweest of ik een jongen ben onodig word lastig gevallen door de prive spraak enzo met van die rare vragen Gief oude chat _________________ There is no perfection in the world
|
|
|
|
Auteur |
FleurtJ<3 Moderator
Geregistreerd op: 11 Mrt 2007 Berichten: 414 Woonplaats: Hilversum 12 Aug 2007 19:12:52
|
|
Bericht |
|
als je daar als jongen jkomt denken ze dat je een mannelijke fan bent x''D en of je homo bent O'' _________________
|
|
|
|
Auteur |
Deadly.Lizz Moderator
Geregistreerd op: 16 Jul 2007 Berichten: 67 Woonplaats: Geulle 13 Aug 2007 13:18:04
|
|
Bericht |
|
ja das dik irritant, dus duckje moet maar ff iedereen bannen, hij moet gewoon iedere dag komen, en dan moet ie gwn iedereen bannenbehalve ons x??D _________________ x . Never move in reverse . x
|
|
|
|
Auteur |
HEROINEforthepoor Schaap Admin
Geregistreerd op: 11 Mrt 2007 Berichten: 967 Woonplaats: Tah groningen 13 Sep 2007 17:23:02
|
|
Bericht |
|
Vind ik ook.
T was altijd zo mega gezellig.
en iedereen op school vnd het ook altijd heel interessant als ik erover vertelde en weer in de slappe lach lag.
damn.
wat mis ik dat lachen.
die droge kuthumor van duck en scott.
vero en ik met onze bill power.
gaab met haar tOm_schatz_xD
='D
En onze namen schap.
damn.
geweldig =''] _________________ [b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
|
|
|
|