Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_



Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fuck fame and fortune ForumindexAfgeronde VerhalenEen nachtje onder Bill ^^
Het is nu 28 Sep 2024 06:22:02

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
12 Mrt 2007 18:47:24
Bericht
Een nachtje onder Bill ^^ Reageren met citaat
de tekst wordt expres in de ik vorm geschreven zodat jij jijzelf er in kan voorstellen :p en de voldende teken (*tekst*) betekent dat ik iets er tussen moet zeggen of zo dus dit tel jij niet mee voor het verhaal :p
veel leesplezier Very Happy

Een Nachtje onder Bill ^^

*Klop Klop*Ik klopte op de deur van een hotel-kamer.
Bill had 2 maanden geleden tijdens een optreden een kaartje gegeven
met zijn gsm nummer, die dag dat ik hem een bezoek bracht werden we
meteen verliefd op elkaar. "Hallo" Zei ik terwijl Bill mij van kop tot teen bekeek.
"Ik euh,..euh,.....huh" stotterde ik op het moment dat ik Bill de deur zag opendoen
Opeens trok Bill zijn hand tot aan mijn schouder , "kom binnen" zei hij
vriendelijk en ondertussen gaf hij mij een duwte in de rug , hij klapte de deur
achter zich dicht."Ga zitten" slijmde hij en ik zette mij in het midden van
een grote bed en keek ff rond. "Wauw ! wat een Romantische sfeer hier; al die
kaarsjes en geurtjes en roosjes" lachte ik . "Bill ?!?" vroeg ik toen hij naast mij ging
zitten en bood mij een lekker glaasje cola aan. "Wat is er ? "vroeg hij met een
lief lachje . "Ben jij iets van plan ? ... " vroeg ik nieuwsgierig.Opeens begon Bill
te blozen (rood worden) en hij stond op "ik moet even wat zaken regelen ben zo terug"
En hij liep snel een andere kamer binnen.

Ondertussen maakte ik het mij gemakelijk en ik kriep wat dieper in het bed, ik nam
een kussen en legde die onder mijn hoofd. Ondertussen keerde Bill terug, hij legde eerst zijn rechter hand op het bed en even later zijn linkerhand zo dat zijn lijf juist op hetzelfde lijn viel als mijn benen.
(zie fotobeneden)

daarna plaatste hij zijn knieen op het bed en kriep naar mij zachtjes toe,
"ik hou van jou"zei ik. Bill bukte zijn handen en we kusten elkaar op de mond,
ik sluite even mijn ogen omdat die kus nogal lekker was en ik genoot er echt van.
Na 15min ongeweer openden we beide onze ogen en Bill strekte terug zijn
handen,
Ik vreef met mijn hand over zijn t-shirt, het voelde echt gewoon ongelooflijk aan,...
*wat een hete lijf heeft hij toch* dacht ik en ik lachte naar hem toe.Opeens sloeg
Bill zijn handen om mijn lijf en trok zachtjes mijn topje uit, hij liet zich helemaal
zakken op mij , (hij weegt toch niet veel ^^) En we begonnen weer te kussen , terwijl
Bill zijn handen traag onder mijn jeans schoof maakte ik met mijn beide handen zijn
riem los, ik maakte het knopje op zijn jeans open en ik liet de rits naar beneden gaan.
Bill hielp even mee en trok zijn jeans uit. Ik wachtte niet langer en ging meteen met
mijn handen onder zijn t-shirt en omhelsde hem zo, zow bleven we een tijdje elkaar gewoon kussen tot op een bepaald moment *vroem*de deur vliegt open en Tom komt
binnen ! Bill trok meteen zijn jeans aan en hielp mij ook met mijn topje "what the ****
doen jullie hier ?!?" vroeg tom verbaasd "euh slapen ?" zei bill terwijl hij nog buiten adem leek te zijn . "Kom we gaan eten in de Mac " zei tom terwijl hij Bill's zwarte vestje
in zijn gezicht gooide en ging even in de keuken binnen. Bill bracht ondertussen zijn
haar weer op orde en schinkte wat bij terwijl ik al mijn schoenen aandeed.

IN DE MAC:
Mmmm deze friet is gewoon verukkelijk zei georg terwijl hij er van genoot.
"Ik moet naar het toilet" zei Bill en keek naar mij ... "owjah ! ik ook xD" kuchte ik
en we gingen samen in plaats van naar het toilet naar een priv? ruimte die jij kan huuren "hmm best gezellig hier " emotiverde ik Bill en we gingen op het bankje gaan
zitten , ... Bill wou mij beginnen te kussen , maar tot ik zei "Bill ?... ik kan het hier
gewoon niet" "ja jij hebt gelijk , kom we gaan terug" antwoorde bill vriendelijk en stond recht. Na het eten gingen we terug in het hotel , Bill moest nog een intervieuw afleggen dus hij was er niet, ik zat alleen met Tom te kijken naar tv."Saaaaai ! er is weer niks op tv" zuchte tom , "laten we iets anders gaan doen" stelde Tom voor en we gingen gewoon aan het raam gaan eten , we aten zo traag dat het al donker werd. Bill was nog steeds niet thuis en ik en Tom keeken uit het raam. Opeens draaiden we beide ons hoofd naar elkaar, we kenen elkaar even aan. *het leek of Tom mij wou kussen !* dacht ik en ik bleef hem aankijken terwijl ik in mijn hoofd met andere gedachten zat , *Bill blijft wel heel lang weg ,...* Opeens kust Tom mij op de lippen ! "AAAH ! wat the **** doe jij nu?"
schreeuwde ik verschoten en gaf hem een klap op zijn wang , "Sorry sorry sorry maar jij keek zo naar mij ! dus ik dacht dat dat ,.." verontschuldigde Tom zich.

Uitendelijk werd ik wat rustig en kwam ik bij Tom op zijn schoot zitten ^^
"dus jij hebt mij ook graag h? " vroeg ik "Hihi" lachte Tom en werd rood ,
"Sorry dat ik zo gemeen deed , ik heb er echt spijt van" verontschuldigde ik mij ook.
Op dit moment ging de deur open en Bill kwam binnen "Zo gezellig hier" zei Bill
en keek naar mij en Tom. Ik stond meteen recht en rende naar Bill " ik heb jij zoooo gemist" lachte ik terwijl ik Bill een dikke knuffel gaf. "Oeh ben zo slaperig" zei Bill en liet zich in het bed vallen, "Oh nee ! ik kan niet naar huis gaan , alle bussen rijden op deze
tijd niet !" schrikte ik '' Cool ! " roepten de beide broertjes "wat is er?" vroeg ik "Nou,
dan kan jij hier slapen Very Happy ^^ ) aantwoordee Bill "Ik slaap wel op de bank" zei Tom
duidelijk en pakte al een kussen. Toen we allemaal al in bed lagen keek ik naar Tom
en lachte even naar hem. Even later vielen we allemaal in slaap...

DE VOLGENDE OCHTEND , EHUM MIDDAG :p
Tom was al lang weg alleen ik en Bill bleven weer alleen. "Bill ?" vroeg ik terwijl Bill
pas zijn oogen opende en mij vragend aankeek. "Laten we het nu doen ! " zei ik en zette mij recht met een glimlach. Bill dacht even na alsof hij niet meteen mijn vraag verstond maar na 5 seconden trok hij mij aan mijn pyjama en kuste mij op de mond. Toen we onze pyjama's wouden uittreken kwal Tom net Binnen en we gingen meteen van elkaar af."Ik kom precies altijd ongelegen" lachte Tom en hij legde een verse zak brood op tafel.
"Je moet echt niet op mij letten ik weet al wat jullie van plan zijn" lachte hij , zette de tv aan en ging in de andere kamer. Bill keek even naar mij *zo van naja laat Tom* en we begonnen weer te kussen. "Nee, nee, nee zo gaat dat niet" zei ik en ik stopte met kussen, "hoe lekker jouw kussen ook niet zijn ik kan het niet Bill" voegde ik erbij. "Wat is er dan?" vroeg Bill heel bezorgd, "Ik ik ik kan het niet doen, Tom ziet hierbij" stelde ik hem
gerust en we stonden op.

DIE NACHT
Tom was weer niet thuis , hij was al bij georg playstation gaan spelen.
"Oef ! wat een dag" riep Bill zeer enthoesiast. Hij helsde mij om en gaf een kus op de wang. Ik sprong op het bed en Bill kwam bij het bed staan. Ik trok rechtstaand zijn t-shirt uit en ik kwijlde dood * Zijn lijf was gewoon super sexy xD* dacht ik en die tetjes dan ! oeh xD. Ik trok mijn topje uit en ik ging op het bed liggen, Bill kriep naar mij toe.
Kussend deden we onze kleren uit. Het moment was daar ... Bill kwam zachtjes met zijn handen aan mijn benen en vreef een paar keer geen en weer "Ben jij zeker?" vroeg Bill zorgzaam ''Ja hoor'' en we namen even elkaars hand vast. (*ehum ff kleine stukje er van tussen laten vallen xD*) Zo bleef Bill een tijdje op mij *liggen* "oO zeker jij eerste keer?" vroeg Bill 5uur later xD "Uhu" aantwoordde ik terwijl ik nog nog steeds onder Bill lag (*maar dan gwn op elkaar liggen zonder er iets bij te doen xD*)
"Ik hou van jou" voegde Bill er toe en rolde van mij af."Oeh het is al 7uur we moeten Tom gaan halen"zei ik terwijl ik op de klok keek en stond op.Een kwartier later gingen we weg op naar Tom xD

....................EINDE....................

zow :p ik hoop dat jij ervan genoten hebt :p en als jij een vervolg moet schrijven geef maar een gil op het forum :p

_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur







12 Mrt 2007 18:47:24
Bericht

Auteur
DemonShade
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 37
Woonplaats: enschede
12 Mrt 2007 20:56:42
Bericht
Reageren met citaat
volgens mij kan ik deze beter maar niet lezen of wel? anders ga ik vast over me nek XD
Profiel bekijkenStuur privéberichtZoek naar alle berichten van DemonShade

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
12 Mrt 2007 21:24:09
Bericht
Reageren met citaat
scott keer dan de rollen om stel dat jij Bill bent xD
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
18 Mrt 2007 11:30:54
Bericht
Reageren met citaat
wahaahahah scott bill? dat zou een hel voor scott zijn x'D yo bill! ik bedoel scott xD grapje x] denk ik... xD
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
no_hope_tagged
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 14 Jul 2007
Berichten: 278

15 Jul 2007 21:55:17
Bericht
Reageren met citaat
* haaj scott lekkere vent kom je vanaaf nog gaan we leuke dingen doen en dan lekker shoppe enzo in de nieuwe dames winkel



Zo goed he dat lijkt al aardig op bill
_________________
There is no perfection in the world
Profiel bekijkenStuur privéberichtZoek naar alle berichten van no_hope_tagged

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
16 Jul 2007 08:05:13
Bericht
Reageren met citaat
whehehehehe XD Bill shopt niet in een dames winkel schat x'D bill shopt bij de tamuza-laden in hamburg x']
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
16 Jul 2007 09:46:07
Bericht
Reageren met citaat
schaapJ schreef:
whehehehehe XD Bill shopt niet in een dames winkel schat x'D bill shopt bij de tamuza-laden in hamburg x']

inderdatos x]
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
no_hope_tagged
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 14 Jul 2007
Berichten: 278

16 Jul 2007 11:24:56
Bericht
Reageren met citaat
tss
_________________
There is no perfection in the world
Profiel bekijkenStuur privéberichtZoek naar alle berichten van no_hope_tagged

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
16 Jul 2007 11:27:56
Bericht
Reageren met citaat
x]
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 414
Woonplaats: Hilversum
16 Jul 2007 11:42:00
Bericht
Reageren met citaat
=O erectie verhaal gek!
_________________
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van FleurtJ<3

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
16 Jul 2007 12:13:55
Bericht
Reageren met citaat
whahahah toch iemand die on-topic blijft x'''D
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 414
Woonplaats: Hilversum
16 Jul 2007 12:20:30
Bericht
Reageren met citaat
<33 ik ben zo goed Embarassed
_________________
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van FleurtJ<3

Auteur
SHEEPxPRINCESS
neukerd
neukerd


Geregistreerd op: 14 Jul 2007
Berichten: 112
Woonplaats: Amersfoort (Utrecht)
31 Aug 2007 17:29:41
Bericht
Reageren met citaat
Veerie ^.^
Je kan mooie verhalen schrijfen.
maar..
ik lees steeds 'ik'
Net of ikzelf het ben in dat verhaal met Bill .
Echt Ranzig xD
Als het nou iemand anders was dan Bill
zou ik het wel goed hebben gevonden ^.^
_________________
Neukerd Neukerd Neukerd Neukerd Neukerd.
Profiel bekijkenStuur privéberichtAIM-naamMSN MessengerYahoo MessengerZoek naar alle berichten van SHEEPxPRINCESS

Auteur
SHEEPxPRINCESS
neukerd
neukerd


Geregistreerd op: 14 Jul 2007
Berichten: 112
Woonplaats: Amersfoort (Utrecht)
31 Aug 2007 17:30:42
Bericht
Reageren met citaat
Hoe kan je het nou met een wijf doen xO




*zegt sorry tegen THfaniessss =]*
_________________
Neukerd Neukerd Neukerd Neukerd Neukerd.
Profiel bekijkenStuur privéberichtAIM-naamMSN MessengerYahoo MessengerZoek naar alle berichten van SHEEPxPRINCESS

Auteur
no_hope_tagged
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 14 Jul 2007
Berichten: 278

31 Aug 2007 21:01:25
Bericht
Reageren met citaat
nou als je lesbies bent kun je net als in south park


SHIVER ME TIMBERS Smile Miss,garrison
_________________
There is no perfection in the world
Profiel bekijkenStuur privéberichtZoek naar alle berichten van no_hope_tagged

Auteur







31 Aug 2007 21:01:25
Bericht

Auteur
SHEEPxPRINCESS
neukerd
neukerd


Geregistreerd op: 14 Jul 2007
Berichten: 112
Woonplaats: Amersfoort (Utrecht)
1 Sep 2007 10:13:34
Bericht
Reageren met citaat
Whahaha xD
_________________
Neukerd Neukerd Neukerd Neukerd Neukerd.
Profiel bekijkenStuur privéberichtAIM-naamMSN MessengerYahoo MessengerZoek naar alle berichten van SHEEPxPRINCESS

Auteur
no_hope_tagged
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 14 Jul 2007
Berichten: 278

2 Sep 2007 00:01:20
Bericht
Reageren met citaat
is eigelijk best goor en vraag me af of dat wel kan xD
maar aan de andere kant ook weer niet dus
_________________
There is no perfection in the world
Profiel bekijkenStuur privéberichtZoek naar alle berichten van no_hope_tagged

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
21 Nov 2007 15:42:05
Bericht
Reageren met citaat
Jawohl.
je hebt zown dildo,
die kan je vastmaken om je heupen,
dan kan je neuken.
=']








vraag me niet hoe ik dat weet.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Reageren Pagina 1 van 1

Fuck fame and fortune ForumindexAfgeronde VerhalenEen nachtje onder Bill ^^
Het is nu 28 Sep 2024 06:22:02
Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken