| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Cinder Site Admin

|
Geplaatst: 28 Feb 2010 10:05:23 Onderwerp: Lenticulars de nieuwe standaard... |
|
|
Ik denk dat we er na een half jaar wel zeker van mogen zijn. Alle nieuwe auto's worden Lenticulars (met bewegende oogjes). Momenteel zijn de Chase cars nog gewoon, maar een paar weken geleden heeft Mattel aangekondigd dat deze ook Lenticular gaan worden.
Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat winkelketen Target in de VS de exclusieve rechten heeft op de gewone cars. Eerder was dit ook al voor bijv de Movie Moments, maar deze mogen blijkbaar wel nog verkocht worden hier.
Wat vinden jullie hiervan?
Persoonlijk vond ik de originele autootjes wel leuker, maar er zal niets anders op zitten dan me er maar bij neer te leggen. Ik vraag me eerder af wanneer we nog eens "nieuwe" (nog niet eerder gereleasde) cars gaan krijgen. In de VS hebben ze anderhand een grote voorsprong. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 28 Feb 2010 10:05:23 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sven Nieuwkomer
|
Geplaatst: 25 Mrt 2010 08:33:47 Onderwerp: |
|
|
Ik verzamel enkel de originele en ben niet van plan om over te stappen op de Lenticulars. Ik vind deze persoonlijk maar niks.
Indien de Lenticulars de standaard worden, zullen ze het zonder mij moeten stellen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Cinder Site Admin

|
Geplaatst: 27 Mrt 2010 13:48:27 Onderwerp: |
|
|
| De gewone auto's blijven voorlopig exclusief bij Target in Amerika. De "nieuwe" auto's komen hier uit als lenticulars. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|