|
|
 |
|
Auteur |
Bericht |
elke
Site Admin

|
Geplaatst:
6 Nov 2011 03:49:05 |
  |
Hallo, ik ben Elke alleenstaande moeder met 3 kids,
En hoe het bij mij gebeurde?
Als kind had ik eens een valkenier aan het werk gezien en vondt dit zo prachtig dat ik mijzelf beloofd had " als ik ooit met pensioen ga wil ik leren valkenieren" 3 jaar terug zak ik een blog staan op netlog dat er een valkerij vrijwilligers zochten en in ruil kregen we een opleiding, die kans heb ik niet laten liggen en met beide handen aanvaard, ik ben begonnen met een kerkuiltje en nadien een torenvalkje aangenomen, dit was echt de max en ben mij volledig gaan toeleggen op valken, heb wel uilen die ik ook vlieg maar vlieg liever een valk, ik heb nu in totaal 8 vogels die ik vlieg, 3 kerkuilen ( eentje is van mijn dochter), 1 bengaalse oehoe, 1 bosuiltje ( moeilijke vogel maar het lukt wel als je het goed imprint en er veel aandacht aan gegeven wordt) 2 eur. torenvalken en 1 lannervalk die ik nog niet zo lang heb, mijn volgende vogel zal waarschijnlijk wel een gier-sakker worden maar niet voor binnenkort, ga afwachten hoe de lanner na de winterrust het doet ik wil haar eerst perfect krijgen voor ik een nieuwe aanschaf |
|
|
   |
 |
|
Geplaatst:
6 Nov 2011 03:49:05 |
 |
|
|
 |
foliecoruja

|
Geplaatst:
6 Nov 2011 23:35:42 |
  |
Welkom op je eigen forum Elke  |
|
|
  |
 |
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
 |
|
 |
|