|
|
 |
|
Auteur |
Bericht |
elke
Site Admin

|
Geplaatst:
6 Nov 2011 14:14:40 |
  |
heb al eens ergens gelezen dat roofvogels niet drinken, wel dit is totaal niet juist, ze drinken wel ( maar minder als een gewone vogel, het meeste vocht halen ze uit de kuikens, plaats in je kooien toch een waterbak zodat de vogel zich ook eens kan wassen ( je zou verschieten hoe dol ze zijn op water) als je uw vogel binnen houdt is dit wel moeilijker om er een waterbak bij te plaatsen dan geef ik je de raad als je uw vogel buiten op blok of sprengel zet om er een waterschaal bij te zetten, in de winter kan je die misschiens in een andere kamer zetten ( als je uw living neit wilt omtoveren tot een zwembad) voor uurtje ofzo zodat hij toch eens de kans krijgt om zich te wassen of te drinken, in de voilleires buiten is het aan te raden om in de winter geen water te laten staan ( tenzij je vogel wilt leren schaatsen) het water staat toch meestal bevroren en is ook veel te koud dan, een waterschaal hoeft neit duur te zijn, je kan in een doe hetzelfzaak onderschalen voor grote planten gebruiken of soort van metserskuip ( die gebruik ik zie foto dolle waterpret die ik geplaatst heb of bij de foto's zelf), ga je op verplaatsing in de zomer met je vogel, zorg dan dat je een plantensproeier bij hebt om je vogel eens een verfrissing te geven als hij het te warm heeft of begint te hijgen |
|
|
   |
 |
|
Geplaatst:
6 Nov 2011 14:14:40 |
 |
|
|
 |
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
 |
|
 |
|