Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
buffy16
|
Geplaatst: 26 Jul 2007 22:35:02 Onderwerp: Re: ja |
|
|
natelie schreef: | Dat kan ik me heel goed voorstellen en vooral met jeffe en met hoe hij toen reageerde enzo.
En een jar is ook wel heel lang bah dan heb je al verdriet en je beesten begrijpen je dan zo goed he en kunnen je ook zo heerlijk troosten. En dat je dat dan moet missen nee ik ga hem ook heel erg missen ondanks dat het af en toe een vreselijke klere puber is haha. |
Ja dat is inderdaad z? !!
En lieverd met kinderen heb je dat ook af en toe natuurlijk dat ze het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen op zijn tijd maar daar leer je allemaal mee omgaan vind ik zelf
Ik heb het met Buffy ook gehad maar een hele goede remedie vond ik als ze echt z? erg was even haar uit mijn zicht zetten tot ze bedaard was in de gang hihihihi en dan was het al snel weer over en kon ze zich weer gedragen
Net kleine kinderen dus !! _________________ Groetjes van Mariska & Nikita.
Buffy & Ursus.
www.gratisforums.com/marnirikbullmastiffforum
www.marnirik.come2me.nl |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 26 Jul 2007 22:35:02 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|