Cane Corso Verslaafden
Alles over Cane Corso s en andere huisideren

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

misschien een cane corso

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Cane Corso Verslaafden Forumindex -> Stel je even voor
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
scoobidoo
Babydog
Babydog

BerichtGeplaatst: 20 Aug 2007 10:19:50    Onderwerp: misschien een cane corso Reageren met citaat

Hoi Hoi...

Ons roedeltje thuis bestaat naast mezelf en mijn man uit mijn Newfie-senior Xoeba & mijn springbok Rhodesian Ridgeback Danth?. Ondertussen zijn we aan het uitkijken naar een derde hond, maar we zijn nog niet 100% zeker over de raskeuze.

Ik weet nog veel te weinig over de CC maar wat ik ervan weet, staat me wel vgrotendeels aan dus ik zou wel eens CC-verslaafd kunnen worden Wink
Ik ben eigenlijk verliefd geworden op het ras na het zien van een foto van een CC-pup op een ander hondenforum. Ik ben dan wat gaan googlen naar het ras en ze zijn altijd in mijn hoofd blijven zitten. Ik heb de laatste maanden wat shows bezocht en daar heb ik ook wel kriebels gevoeld bij het zien van een CC. Jammer genoeg ken ik er geen persoonlijk want bij ons in de buurt kent bijna niemand het ras. oog tijd dus om me eens degelijk te gaan informeren en wie weet loopt er hier volgend jaar een schattige CC-pup rond

Je zal me dus voorlopig nog niet enorm veel zien posten maar ik ben er wel hoor !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 20 Aug 2007 10:19:50    Onderwerp:

Terug naar boven
Rekitach
Babydog
Babydog

BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 12:56:52    Onderwerp: Deleted Reageren met citaat

Deleted

Laatst aangepast door Rekitach op 24 Jan 2012 13:04:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lieke
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2007 07:22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom hier Laughing

Groetjes van Lieke en likjes van Harley en Xena
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Tammy
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: 3 Sep 2007 10:08:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey, welkom hier!
Als je Ennio es in het echt wilt zien, hij is te bewonderen op zaterdag 22 september op de hondenshow van Oostende.
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Cane Corso Verslaafden Forumindex -> Stel je even voor Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: