Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Tammy Site Admin
|
Geplaatst: 24 Jan 2007 11:53:38 Onderwerp: Puppywandeling Raversijde- Middelkerke (Uitgesteld) |
|
|
Op zondag 11 maart gaan we met een paar Puppy's een strandwandeling doen. We starten aan het doemein Walraversijde te Oostende en wandelen zo'n 2 km heen, versterken de innerlijke mens met een koffie of een chocomelk, en stappen daarna de 2 km terug naar het domein.
Waarna ik een h??l goei eetcaf? weet, en schappelijk qua prijs, waar we nog wat kleins kunnen eten.
De wandeling start om 13.45u, afspraak op de parking van het domein om 13u30.
Adres:
Nieuwpoortsesteenweg 636
8400 Oostende.
Bij aanwezigheid gelieve hier een antwoord te posten.
Groetjes en tot 11 maart.
Tammy en de rest. _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 24 Jan 2007 11:53:38 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Lieke Site Admin
Geregistreerd op: 22 Jan 2007 Berichten: 467 Woonplaats: Ronse (Belgi?)
|
Geplaatst: 24 Jan 2007 11:57:00 Onderwerp: |
|
|
Zoals je al weet zijn we (mama en ik) zeker van de partij met Xena. _________________
Groetjes van Lieke en likjes van Harley en Xena |
|
Terug naar boven |
|
|
kezzel Puppy
|
Geplaatst: 22 Feb 2007 10:17:25 Onderwerp: |
|
|
Beste Tammy,
Dat is een ontzettend goed idee! We zijn al een paar keer naar zee geweest met ons Zina en ze amuseert zich er kostelijk
Wij zouden er dan ook graag willen bijzijn maar ik vraag mij af of 4 km niet wat ver is voor CC (Cane Corso) puppy's? Zal dit de gewrichten niet te zwaar belasten?
Onze meid is nu 7 maanden en wij wandelen elke dag ongeveer 1 km. Wij laten haar onderweg ook vrij rondlopen. Ze is dan toch wel moe als we thuiskomen, hoor.
Ik weet als CC's moe zijn of pijn hebben, dat zij dit niet laten merken aan hun baasje (hun pijngrens ligt nl. zeer hoog). Dit hebben wij dinsdag nog opgemerkt Ons Zina heeft een teennagel verloren bij het spelen en ze gaf geen kick. Als het zo fel niet had gebloed, hadden wij niets opgemerkt. De dierenarts zei dat dit verschrikkellijk pijnlijk is.
Ik wil onze meid zeker niet overbelasten. Ze is nog in haar groei en we proberen haar gewrichten en botten zo veel mogelijk te sparen.
De wandeling aan zee moet absoluut een aangename manier van ontspanning zijn voor de CC's en hun baasjes.
Wat is jullie mening hierover?
Zijn de CC's ook welkom in het Eetcaf??
Ik hoop dat haar teentje tegen dan genezen is
Hopelijk tot dan! Wij kijken er alvast naar uit _________________ " black beauty " |
|
Terug naar boven |
|
|
Lieke Site Admin
|
Geplaatst: 22 Feb 2007 12:05:50 Onderwerp: |
|
|
Voor de apres hebben we gekeken voor iets waar de hondjes ook welkom zijn. En volgens dat Tammy mij gezegd had ging ze kijken om een bolderkar mee te nemen, als de pups dan moe waren of je vind dat ze effekens zou moeten rusten kan ze erin
Oh hopelijk is haar teennagel tegen dan genezen, k wil ze wel eens in het echt ontmoeten die Black Beauty _________________
|
Terug naar boven |
|
|
kezzel Puppy
|
Geplaatst: 22 Feb 2007 12:26:26 Onderwerp: |
|
|
Hoi Lieke,
Jullie denken blijkbaar ook aan allles . Echt super !
De vraag is natuurlijk dat onze "Wisseweus" daar in wil blijven zitten. Als ze haar soortgenootjes ziet, wil ze er zeker mee spelen. Ze is echt verzot op andere honden. Dan verliest ze totale controle
Baasje zal weer lol hebben aan die leiband
Ik hoop echt dat haar teentje tegen dan genezen is, want al dat zand in die wonde is echt niet goed.
Ik ga dan zeker proberen om toch effe langs te komen maar dan zonder deel te nemen aan de wandeling
[/i] _________________ " black beauty " |
|
Terug naar boven |
|
|
Lieke Site Admin
|
Geplaatst: 22 Feb 2007 22:32:53 Onderwerp: |
|
|
kezzel schreef: | Hoi Lieke,
Jullie denken blijkbaar ook aan allles . Echt super !
De vraag is natuurlijk dat onze "Wisseweus" daar in wil blijven zitten. Als ze haar soortgenootjes ziet, wil ze er zeker mee spelen. Ze is echt verzot op andere honden. Dan verliest ze totale controle
Baasje zal weer lol hebben aan die leiband
Ik hoop echt dat haar teentje tegen dan genezen is, want al dat zand in die wonde is echt niet goed.
Ik ga dan zeker proberen om toch effe langs te komen maar dan zonder deel te nemen aan de wandeling
[/i] |
ja, k ken hier nog zo een. Ze zal ook in grote vorm zijn ons Xena.
Leuk dat je toch zou proberen langskomen, k kijk er naar uit _________________
|
Terug naar boven |
|
|
Lieke Site Admin
|
Geplaatst: 1 Mrt 2007 19:39:52 Onderwerp: |
|
|
Door familiale omstandigheden bij Tammy wordt de wandeling uitgesteld. We zullen op een later tijdstip kijken voor een nieuwe datum.
Dank je voor jullie begrip _________________
|
Terug naar boven |
|
|
kezzel Puppy
|
Geplaatst: 2 Mrt 2007 15:06:27 Onderwerp: |
|
|
Dag Lieke,
Dat kunnen wij zeer zeker begrijpen! Wij vinden het ontzettend erg en wensen Tammy dan ook h????l veel sterkte. Hou je goed, Tammy.
Na lang twijfelen, hebben we toch ervoor gekozen om "onze uitstap naar zee" op 11 maart niet te cancellen. Na het lezen van het berichte van Cane hebben wij nogmaals beseft dat het leven soms te kort is.
Sinds enkele weken hebben we (ik en Wesley) besloten om volop te genieten van het leven, samen met onze CC Black Beauty! Dit heeft ons er toe aangezet om een mobilhome te kopen. Zo zijn we altijd samen uit en thuis en kan onze meid ook mee op vakantie!
Als we ons Zina bij ons hebben, hebben we niets anders nodig om gelukkig te zijn !
Haar teen is enorm aan't genezen. Daarom hebben we destemeer besloten om er "een weekend aan zee" van te maken. Met onze mobilhome natuurlijk . Het zal deugd om eens uit te waaien en de zorgen even aan de kant te zetten.
Gewoon genieten van de simpele dingen, meer hoeft dat niet te zijn! _________________ " black beauty " |
|
Terug naar boven |
|
|
|