Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Lieke Site Admin
Geregistreerd op: 22 Jan 2007 Berichten: 467 Woonplaats: Ronse (Belgi?)
|
Geplaatst: 25 Jan 2007 09:16:32 Onderwerp: Dit moest ik effe kwijt |
|
|
Wat kan de mens zich toch vergissen in mensen
Een kennis van me heeft een teefje van 5 maanden oud die sinds begin deze week al lopend plast. Ze vraagt me om raad, ik zeg van k ga een topic plaatsen op HV want ik ben geen held op medisch vlak. Daar raden ze aan van toch eens naar de DA te bellen, misschien een blaasontsteking ofzo. Ik geef de info door. Deze morgen zie ik haar op msn en vraag hoe is het nu met de hond en wat heeft de DA gezegd? Ah k weet het niet, k heb nog niet gebeld. Echt nog geen tijd gehad Ik antwoord haar van: ja k zou toch niet te lang wachten. Het kan iets onbenulligs zijn maar ook iets ernstig. Krijg ik als antwoord: ja k ga zeker van de week of begin volgende week bellen.
K vraag me af waarom ik nog mijn tijd in dit soort mensen steek. Om nog maar te zwijgen van dat arm beestje. Dat loopt daar misschien af te zien en ze vinden geen tijd om eens naar de DA te bellen.
Waarom nemen sommige mensen toch een hond???
Ja k moest het even van mij afschrijven _________________
Groetjes van Lieke en likjes van Harley en Xena |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 25 Jan 2007 09:16:32 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Dotchielover Babydog
Geregistreerd op: 24 Jan 2007 Berichten: 35 Woonplaats: Hoboken (Antwerpen)
|
Geplaatst: 25 Jan 2007 14:18:58 Onderwerp: |
|
|
Tja, dan vraag je je idd af waarom je iemand goede raad geeft h?! Ik heb dat nog al gehoord van dat lopend plassen, het gebeurt soms dat ze dat doen omdat ze de tijd niet willen nemen om stil te staan, maar het kan idd ook een medische oorzaak hebben!
Geen tijd!!! Bah! _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Leo Babydog
|
Geplaatst: 26 Jan 2007 14:51:45 Onderwerp: |
|
|
Daar zakt me de broek van af, geen tijd gehad om de da te bellen?
Die is geen dier waard _________________ Wees altijd jezelf.....er zijn al anderen genoeg. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rubep Babydog
|
Geplaatst: 27 Jan 2007 15:37:28 Onderwerp: |
|
|
het is idd te gek voor woorden, kunnen deze mensen niet nadenken of zo
Ik hoor weleens wat verhalen van een dierenartsassistente, daar komen ze bv met honden of katten aan, zo van ja hij heeft het al drie weken en het gaat maar niet over...dan vraag je je toch af h?? |
|
Terug naar boven |
|
|
Tammy Site Admin
|
Geplaatst: 27 Jan 2007 16:02:44 Onderwerp: |
|
|
Sommige mensen h?! Denken zij dan niet na? _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Lieke Site Admin
Geregistreerd op: 22 Jan 2007 Berichten: 467 Woonplaats: Ronse (Belgi?)
|
Geplaatst: 27 Jan 2007 19:27:04 Onderwerp: |
|
|
oh die is nu geblokkeerd op mijn msn en moet mij om geen raad meer komen vragen hoor. K had haar enkele tips gegeven voor zindelijk te worden. Maar die hebben ze ook in de wind geslagen. Ze lieten de pup liever buiten slapen zou moesten ze er niet voor op staan _________________
Groetjes van Lieke en likjes van Harley en Xena |
|
Terug naar boven |
|
|
|