| Auteur |
Bericht |
Onderwerp: 4e keer is scheepsrecht |
detafelvanjan
Antwoorden: 17
Bekeken: 828
|
Forum: 2026 Geplaatst: 4 Jun 2026 19:09:24 Onderwerp: 4e keer is scheepsrecht |
| Dat zijn best nog wel kleine plantjes. Zon en warmte gaat ze hopelijk een flinke groeispurt geven. |
Onderwerp: Jan 2026 |
detafelvanjan
Antwoorden: 15
Bekeken: 568
|
Forum: 2026 Geplaatst: 26 Mei 2026 20:09:36 Onderwerp: Jan 2026 |
| ja, repareren had een optie geweest. Maar je repareert 10 centimeter en dan is een maand later de volgende 10 cm lek. Wel duurzaam, maar nu mag het oude vat in de recycling... Of is dat ook niet duurz ... |
Onderwerp: Jan 2026 |
detafelvanjan
Antwoorden: 15
Bekeken: 568
|
Forum: 2026 Geplaatst: 25 Mei 2026 20:27:07 Onderwerp: Jan 2026 |
Vorige week zijn de pepers naar buiten gegaan. Deze foto is van 21 mei.
https://i.postimg.cc/LhqzKCbF/20260521-131912.jpg
Vandaag heb ik mijn watervat moeten vervangen. Een van de naden ging lekke ... |
Onderwerp: Jan 2026 |
detafelvanjan
Antwoorden: 15
Bekeken: 568
|
Forum: 2026 Geplaatst: 14 Mei 2026 17:22:12 Onderwerp: Jan 2026 |
Ik ben nog altijd aan de originele 2x25 kg bezig. Nog een paar jaar te gaan. Ik denk ik nog 4 of 5 jaar kan uitzingen met de restanten.
Oranje zag ik laatst lokaal in de winkel liggen. Die zou ook ... |
Onderwerp: Jan 2026 |
detafelvanjan
Antwoorden: 15
Bekeken: 568
|
Forum: 2026 Geplaatst: 19 Apr 2026 17:24:58 Onderwerp: Jan 2026 |
Met Pasen heb ik mijn watersysteem weer buiten gezet.
https://i.postimg.cc/nC6rJLd2/20260405-131617.jpghttps://i.postimg.cc/svtxr2np/20260317-173420.jpghttps://i.postimg.cc/dLz3Y0WB/20260418-161427. ... |
Onderwerp: Datalek? |
detafelvanjan
Antwoorden: 6
Bekeken: 350
|
Forum: Forum Geplaatst: 13 Feb 2026 21:19:44 Onderwerp: Datalek? |
Klopt. Op hotmail zie ik idd je eerdere mails. De goede kroketten kwamen op proton binnen. Ik heb na een jaar nog altijd haat-liefde met proton.
Het werkt feilloos maar vergelijkbaar met een oversta ... |
Onderwerp: Datalek? |
detafelvanjan
Antwoorden: 6
Bekeken: 350
|
Forum: Forum Geplaatst: 13 Feb 2026 13:58:57 Onderwerp: Datalek? |
| Ik (en ook de mailclient) hebben het niet herkent, *edit dit was ook de eerste mail van jou op mijn nieuwe mailadres*. Je bent nu als contact toegevoegd, dus in het vervolg zou het goed moeten gaan. |
Onderwerp: Datalek? |
detafelvanjan
Antwoorden: 6
Bekeken: 350
|
Forum: Forum Geplaatst: 30 Jan 2026 20:13:08 Onderwerp: Datalek? |
Hoe kan het dat ik op mijn mailadres dat zo ongeveer UNIEK is voor dit forum een bijzondere spammail krijg over kroketten???
Wie is cooleman die via dds iets stuurt? |
Onderwerp: Jan 2026 |
detafelvanjan
Antwoorden: 15
Bekeken: 568
|
Forum: 2026 Geplaatst: 25 Jan 2026 20:34:42 Onderwerp: Jan 2026 |
De zaailingen staan weer in de vensterbank om verder te groeien.
https://i.postimg.cc/zb8D4N06/20260125-103802.jpg |
Onderwerp: Jan 2026 |
detafelvanjan
Antwoorden: 15
Bekeken: 568
|
Forum: 2026 Geplaatst: 3 Jan 2026 17:52:16 Onderwerp: Jan 2026 |
Gisteren in het zand om te kiemen gelegd:
Al-Bab
Ancho Mulato
Blended Lemon
Giant Jalapeño
Gochu
Gorinitsch
Jalapeno Mitla
mme Jeanette 1&2
Nepalese Bell
Paprika Herzje
Peppadew
Pepp ... |
Onderwerp: (Detafelvan) Jan Seizoen 2025 |
detafelvanjan
Antwoorden: 23
Bekeken: 3617
|
Forum: 2025 Geplaatst: 2 Nov 2025 10:29:52 Onderwerp: (Detafelvan) Jan Seizoen 2025 |
De oogst van het jaar is wat teleurstellend.
https://i.postimg.cc/5yzKxh5V/20251102-101914.jpg
Van links naar rechts:
King of the North
Purple Peauty
2 Al-bab
Giant Jalapeño
Nepalese Bell
... |
Onderwerp: Sol 2025 |
detafelvanjan
Antwoorden: 45
Bekeken: 6676
|
Forum: 2025 Geplaatst: 4 Okt 2025 19:00:37 Onderwerp: Sol 2025 |
| leuk! Hoe heb je de pepers ingelegd? Ik doe ook regelmatig een weck variant, dus ben benieuwd naar die van jou. |
Onderwerp: (Detafelvan) Jan Seizoen 2025 |
detafelvanjan
Antwoorden: 23
Bekeken: 3617
|
Forum: 2025 Geplaatst: 4 Okt 2025 18:57:30 Onderwerp: (Detafelvan) Jan Seizoen 2025 |
ik denk mijn grootste issue was dat de buren een nieuw dak hebben gekregen. Er heeft bijn 3 maanden een steiger in mijn tuin gestaan, die ook behoorlijk schaduw op de pepers heeft gegeven.
Het dak ... |
Onderwerp: (Detafelvan) Jan Seizoen 2025 |
detafelvanjan
Antwoorden: 23
Bekeken: 3617
|
Forum: 2025 Geplaatst: 4 Okt 2025 11:28:44 Onderwerp: (Detafelvan) Jan Seizoen 2025 |
Zowaar een rijpe paprika. De King of the North maakt zijn naam waar.
https://i.postimg.cc/RZ145LNC/20251003-182428.jpghttps://i.postimg.cc/Ffy84ZNp/20250923-170118.jpghttps://i.postimg.cc/06YFsfPr ... |
Onderwerp: Sol 2025 |
detafelvanjan
Antwoorden: 45
Bekeken: 6676
|
Forum: 2025 Geplaatst: 22 Sep 2025 20:37:24 Onderwerp: Sol 2025 |
Mooi! Je hebt meer rijp dan ik.
Nog nooit zo'n sneu jaar gehad. Er zijn wat tomaten en augurken rijp en twee paprika's, maar de pepers ... Ik moet nog zien of er iets van oogst vanaf gaat komen. |
| |