Chillipepers.nl
Voor liefhebbers en kwekers van Chillipepers
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


202 resultaten gevonden
Chillipepers.nl Forumindex
Auteur Bericht
  Onderwerp: 4e keer is scheepsrecht
detafelvanjan

Antwoorden: 17
Bekeken: 828

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 4 Jun 2026 19:09:24   Onderwerp: 4e keer is scheepsrecht
Dat zijn best nog wel kleine plantjes. Zon en warmte gaat ze hopelijk een flinke groeispurt geven.
  Onderwerp: Jan 2026
detafelvanjan

Antwoorden: 15
Bekeken: 568

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 26 Mei 2026 20:09:36   Onderwerp: Jan 2026
ja, repareren had een optie geweest. Maar je repareert 10 centimeter en dan is een maand later de volgende 10 cm lek. Wel duurzaam, maar nu mag het oude vat in de recycling... Of is dat ook niet duurz ...
  Onderwerp: Jan 2026
detafelvanjan

Antwoorden: 15
Bekeken: 568

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 25 Mei 2026 20:27:07   Onderwerp: Jan 2026
Vorige week zijn de pepers naar buiten gegaan. Deze foto is van 21 mei.
https://i.postimg.cc/LhqzKCbF/20260521-131912.jpg

Vandaag heb ik mijn watervat moeten vervangen. Een van de naden ging lekke ...
  Onderwerp: Jan 2026
detafelvanjan

Antwoorden: 15
Bekeken: 568

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 14 Mei 2026 17:22:12   Onderwerp: Jan 2026
Ik ben nog altijd aan de originele 2x25 kg bezig. Nog een paar jaar te gaan. Ik denk ik nog 4 of 5 jaar kan uitzingen met de restanten.

Oranje zag ik laatst lokaal in de winkel liggen. Die zou ook ...
  Onderwerp: Jan 2026
detafelvanjan

Antwoorden: 15
Bekeken: 568

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 19 Apr 2026 17:24:58   Onderwerp: Jan 2026
Met Pasen heb ik mijn watersysteem weer buiten gezet.
https://i.postimg.cc/nC6rJLd2/20260405-131617.jpghttps://i.postimg.cc/svtxr2np/20260317-173420.jpghttps://i.postimg.cc/dLz3Y0WB/20260418-161427. ...
  Onderwerp: Datalek?
detafelvanjan

Antwoorden: 6
Bekeken: 350

BerichtForum: Forum   Geplaatst: 13 Feb 2026 21:19:44   Onderwerp: Datalek?
Klopt. Op hotmail zie ik idd je eerdere mails. De goede kroketten kwamen op proton binnen. Ik heb na een jaar nog altijd haat-liefde met proton.
Het werkt feilloos maar vergelijkbaar met een oversta ...
  Onderwerp: Datalek?
detafelvanjan

Antwoorden: 6
Bekeken: 350

BerichtForum: Forum   Geplaatst: 13 Feb 2026 13:58:57   Onderwerp: Datalek?
Ik (en ook de mailclient) hebben het niet herkent, *edit dit was ook de eerste mail van jou op mijn nieuwe mailadres*. Je bent nu als contact toegevoegd, dus in het vervolg zou het goed moeten gaan.
  Onderwerp: Datalek?
detafelvanjan

Antwoorden: 6
Bekeken: 350

BerichtForum: Forum   Geplaatst: 30 Jan 2026 20:13:08   Onderwerp: Datalek?
Hoe kan het dat ik op mijn mailadres dat zo ongeveer UNIEK is voor dit forum een bijzondere spammail krijg over kroketten???

Wie is cooleman die via dds iets stuurt?
  Onderwerp: Jan 2026
detafelvanjan

Antwoorden: 15
Bekeken: 568

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 25 Jan 2026 20:34:42   Onderwerp: Jan 2026
De zaailingen staan weer in de vensterbank om verder te groeien.
https://i.postimg.cc/zb8D4N06/20260125-103802.jpg
  Onderwerp: Jan 2026
detafelvanjan

Antwoorden: 15
Bekeken: 568

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 3 Jan 2026 17:52:16   Onderwerp: Jan 2026
Gisteren in het zand om te kiemen gelegd:
Al-Bab
Ancho Mulato
Blended Lemon
Giant Jalapeño
Gochu
Gorinitsch
Jalapeno Mitla
mme Jeanette 1&2
Nepalese Bell
Paprika Herzje
Peppadew
Pepp ...
  Onderwerp: (Detafelvan) Jan Seizoen 2025
detafelvanjan

Antwoorden: 23
Bekeken: 3617

BerichtForum: 2025   Geplaatst: 2 Nov 2025 10:29:52   Onderwerp: (Detafelvan) Jan Seizoen 2025
De oogst van het jaar is wat teleurstellend.
https://i.postimg.cc/5yzKxh5V/20251102-101914.jpg

Van links naar rechts:
King of the North
Purple Peauty
2 Al-bab
Giant Jalapeño
Nepalese Bell
...
  Onderwerp: Sol 2025
detafelvanjan

Antwoorden: 45
Bekeken: 6676

BerichtForum: 2025   Geplaatst: 4 Okt 2025 19:00:37   Onderwerp: Sol 2025
leuk! Hoe heb je de pepers ingelegd? Ik doe ook regelmatig een weck variant, dus ben benieuwd naar die van jou.
  Onderwerp: (Detafelvan) Jan Seizoen 2025
detafelvanjan

Antwoorden: 23
Bekeken: 3617

BerichtForum: 2025   Geplaatst: 4 Okt 2025 18:57:30   Onderwerp: (Detafelvan) Jan Seizoen 2025
ik denk mijn grootste issue was dat de buren een nieuw dak hebben gekregen. Er heeft bijn 3 maanden een steiger in mijn tuin gestaan, die ook behoorlijk schaduw op de pepers heeft gegeven.

Het dak ...
  Onderwerp: (Detafelvan) Jan Seizoen 2025
detafelvanjan

Antwoorden: 23
Bekeken: 3617

BerichtForum: 2025   Geplaatst: 4 Okt 2025 11:28:44   Onderwerp: (Detafelvan) Jan Seizoen 2025
Zowaar een rijpe paprika. De King of the North maakt zijn naam waar.

https://i.postimg.cc/RZ145LNC/20251003-182428.jpghttps://i.postimg.cc/Ffy84ZNp/20250923-170118.jpghttps://i.postimg.cc/06YFsfPr ...
  Onderwerp: Sol 2025
detafelvanjan

Antwoorden: 45
Bekeken: 6676

BerichtForum: 2025   Geplaatst: 22 Sep 2025 20:37:24   Onderwerp: Sol 2025
Mooi! Je hebt meer rijp dan ik.

Nog nooit zo'n sneu jaar gehad. Er zijn wat tomaten en augurken rijp en twee paprika's, maar de pepers ... Ik moet nog zien of er iets van oogst vanaf gaat komen.
 
Pagina 1 van 14 Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar:  


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.