Chillipepers.nl
Voor liefhebbers en kwekers van Chillipepers
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


574 resultaten gevonden
Chillipepers.nl Forumindex
Auteur Bericht
  Onderwerp: 4e keer is scheepsrecht
donaldk

Antwoorden: 17
Bekeken: 828

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 4 Jun 2026 19:30:21   Onderwerp: 4e keer is scheepsrecht
Yup meeste was herzaai of tweede herzaai. Thai Sun, Ring of Fire. Sunviva Tomaat en die kleine chinense in de vensterbank zijn Red Savina. Yup gelukt om zaai te vinden die nog wilde kiemen. Lemondrop ...
  Onderwerp: 4e keer is scheepsrecht
donaldk

Antwoorden: 17
Bekeken: 828

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 3 Jun 2026 23:20:30   Onderwerp: 4e keer is scheepsrecht
Eindelijk een update, vrijdag plaatjes gemaakt met een bezoekend familielid's iPhone. Maar die vergat ze door te sturen en gisteren ging grootste deel opeens google drive, dus vandaag opnieuw ontvan ...
  Onderwerp: Datalek?
donaldk

Antwoorden: 6
Bekeken: 350

BerichtForum: Forum   Geplaatst: 3 Jun 2026 14:08:49   Onderwerp: Re: Datalek?
Hoe kan het dat ik op mijn mailadres dat zo ongeveer UNIEK is voor dit forum een
Het hoeft niet direct een datalek te betekenen. Het is mogelijk dat je e-mailadres via een andere bron is verzameld o ...
  Onderwerp: Jan 2026
donaldk

Antwoorden: 15
Bekeken: 568

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 26 Mei 2026 20:11:51   Onderwerp: Jan 2026
Ik repareerde de regenton wat drie jaar geleden.
  Onderwerp: Jan 2026
donaldk

Antwoorden: 15
Bekeken: 568

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 26 Mei 2026 03:57:30   Onderwerp: Jan 2026
Naden kun je repareren, heb ik ook gedaan ooit met de regenton die eerst geprikt was door de beschadigde kunststof voet en toen nog niet waterdicht bleek.
  Onderwerp: Jan 2026
donaldk

Antwoorden: 15
Bekeken: 568

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 14 Mei 2026 18:33:12   Onderwerp: Jan 2026
6-12-36 is inderdaad de klassieke aardbeivoeding.
  Onderwerp: Francis 2026
donaldk

Antwoorden: 17
Bekeken: 436

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 13 Mei 2026 03:05:53   Onderwerp: Francis 2026
Ik zoek zelf ook.
  Onderwerp: Jan 2026
donaldk

Antwoorden: 15
Bekeken: 568

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 13 Mei 2026 03:04:27   Onderwerp: Jan 2026
Yup Jan, leverde ook een aantal mensen Kristalon wit en Calcinit.
  Onderwerp: Francis 2026
donaldk

Antwoorden: 17
Bekeken: 436

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 12 Mei 2026 17:59:38   Onderwerp: Francis 2026
En ik betwijfel of ze wel echt 50w doen. Maar ze helpen wel, zeker voor zaailingen.


De witte met 2835 format LEDs in ieder geval niet slecht 23 Watt gemeten:

Kleur uitzenden:Blauw Kleurtempera ...
  Onderwerp: Francis 2026
donaldk

Antwoorden: 17
Bekeken: 436

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 11 Mei 2026 16:51:45   Onderwerp: Francis 2026
Stroommeterverbruik is niet zo heel duur, maar ja om weer 10-25 euro alleen hiervoor uit te geven... Alles uit zetten en een electronische stroommeter in de meterkast met actueel verbruik weergave kan ...
  Onderwerp: Jan 2026
donaldk

Antwoorden: 15
Bekeken: 568

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 8 Mei 2026 23:45:17   Onderwerp: Jan 2026
Zijn eigen variant van de Billie Juize, dat weet je toch;-).
  Onderwerp: Sol 2026
donaldk

Antwoorden: 10
Bekeken: 438

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 8 Mei 2026 23:27:42   Onderwerp: Sol 2026
Ik heb vanmiddag de eerste zaailingetjes naar het kasje gebracht. Heb echt ruimte tekort binnen door na zaai. IK kan nergens de camera vinden, dus wederom geen plaatjes in mijn topic.

Ik heb nu ook ...
  Onderwerp: Francis 2026
donaldk

Antwoorden: 17
Bekeken: 436

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 8 Mei 2026 23:04:24   Onderwerp: Francis 2026
Ach ja voor echte indoor kweek is meestal 650 W standaard voor een M2;-).

Helaas zijn het blurples/purples, zover ik zie op de officiele Parkson pagina op Aliexpress.

Verder geen specificaties t ...
  Onderwerp: 4e keer is scheepsrecht
donaldk

Antwoorden: 17
Bekeken: 828

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 13 Apr 2026 16:20:26   Onderwerp: 4e keer is scheepsrecht
De Etna zaai met de zaadjes die ik van @rorror terug had gekregen, was mislukt, nou ja een sprietje ontsproten. Maar 2022 eigen oogst zaad in de herzaai heeft nu 28 sprietjes elk in een P6 potje opgel ...
  Onderwerp: Francis 2026
donaldk

Antwoorden: 17
Bekeken: 436

BerichtForum: 2026   Geplaatst: 13 Apr 2026 16:12:14   Onderwerp: Francis 2026
Welke lampjes gebruik je Francis.
 
Pagina 1 van 39 Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 37, 38, 39  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar:  


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.