Chillipepers.nl
Voor liefhebbers en kwekers van Chillipepers

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Paprika prijzen reizen de plan uit

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Chillipepers.nl Forumindex -> Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sol

BerichtGeplaatst: 24 Feb 2023 00:02:54    Onderwerp: Paprika prijzen reizen de plan uit Reageren met citaat

Ik stond vandaag helemaal perplex van de paprika prijzen in de super. 3 paprika's tegen de 4 Euro!!!

Misschien moet ik ook maar zo'n kweekpijk a la Robert en Jan zien aan te leggen en vol planten met paprika's en ramiro's. Want die gaan er nogal wat doorheen hier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 24 Feb 2023 00:02:54    Onderwerp:

Terug naar boven
detafelvanjan

BerichtGeplaatst: 24 Feb 2023 22:47:59    Onderwerp: Re: Paprika prijzen reizen de plan uit Reageren met citaat

Sol schreef:
Ik stond vandaag helemaal perplex van de paprika prijzen in de super. 3 paprika's tegen de 4 Euro!!!

Misschien moet ik ook maar zo'n kweekpijk a la Robert en Jan zien aan te leggen en vol planten met paprika's en ramiro's. Want die gaan er nogal wat doorheen hier.

Helaas krijg ik die grote dikke paprika's hier niet rijp. Ik kies daarom voor dunnere en wat kleinere varianten, dat werkt geweldig. Vriezer zit nog vol met heerlijke vruchten.

Toch kopen we nog af en toe de supermarkt varianten. Die grote dikke hebben ook hun charme, maar 4 euro...
Terug naar boven
rorror

BerichtGeplaatst: 27 Feb 2023 22:12:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zelf krijg de dikwandige buiten in pot wel rijp. Het enige wat ik wel moet doen is 1 of 2 stammen kweken, en daar 3 of 4 paprika's aan te laten zitten. En dat maximaal per plant. Op die manier toch een halve vriezerla vol met gesneden paprika blokjes.
Als het eind van het seizoen in zich is, pluk ik de paprika als er een vlekje rood op zit. Daarna 2 a3 dagen op tafel, en ze zijn compleet rood. Daarna de vriezer in.

Die 3 voor 4euro, waren die biologisch? En uit welke winkel?

https://www.supermarktscanner.nl/product.php?keyword=Paprika

https://imgur.com/ZL8kz8z
Terug naar boven
Sol

BerichtGeplaatst: 28 Feb 2023 20:52:29    Onderwerp: Reageren met citaat

rorror schreef:
Ik zelf krijg de dikwandige buiten in pot wel rijp. Het enige wat ik wel moet doen is 1 of 2 stammen kweken, en daar 3 of 4 paprika's aan te laten zitten. En dat maximaal per plant. Op die manier toch een halve vriezerla vol met gesneden paprika blokjes.
Als het eind van het seizoen in zich is, pluk ik de paprika als er een vlekje rood op zit. Daarna 2 a3 dagen op tafel, en ze zijn compleet rood. Daarna de vriezer in.

Die 3 voor 4euro, waren die biologisch? En uit welke winkel?

https://www.supermarktscanner.nl/product.php?keyword=Paprika

https://imgur.com/ZL8kz8z

Gewoon bij de Dirk en niet eens BIO. In je overzichtje staat er ook een bij de Dirk voor 1,29 / st (3,88 bij 3).
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Chillipepers.nl Forumindex -> Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: