Chillipepers.nl
Voor liefhebbers en kwekers van Chillipepers

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Cloaking niet perfect

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Chillipepers.nl Forumindex -> Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
donaldk
Site Admin

BerichtGeplaatst: 1 Sep 2020 13:19:55    Onderwerp: Cloaking niet perfect Reageren met citaat

Ik merk dat de cloaking door bhosted niet perfect werkt. Het domein van de forumhost komt regelmatig onder chillipepers.nl uit, helaas. De forum host een managed platform, vandaar de keuze.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 1 Sep 2020 13:19:55    Onderwerp:

Terug naar boven
arjunveer

BerichtGeplaatst: 2 Mei 2023 07:52:55    Onderwerp: Reageren met citaat

it may be worth contacting bhosted's support team to report the issue and ask for assistance. They may be able to troubleshoot the problem and make necessary adjustments to the cloaking settings to ensure that the forum host's domain consistently displays correctly.

It's also worth noting that managed hosting platforms, like the one being used for the forum, typically come with support services included in the package. So, you may want to reach out to the hosting provider's support team for assistance, as they may be better equipped to help you resolve this issue.
donaldk
Site Admin

BerichtGeplaatst: 2 Mei 2023 13:45:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Arjun, I have switched to an even less expensive hoster. I have not yet bothered setting up the cloaking. But for the price of the domain at bhosted, i now have domain hosting, as well as 2 gigabyte of webspace and email hosting.

Prices have gone up the apast two years, but vimexx is still the least expensive host for a small site like this.

We are so small a community that i have avoided installing our own forum software on the included webspace. As it involves quite the learning curve. Last time I build a website it was still kladblok manual html typing. I could not make the included templates work, so copied and replaced the index file, with the current landing page.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Chillipepers.nl Forumindex -> Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: