|
Chillipepers.nl Voor liefhebbers en kwekers van Chillipepers
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
donaldk Site Admin

|
Geplaatst: 15 Feb 2024 23:27:22 Onderwerp: |
|
|
Zo we zitten weer gezellig onder de 50, ik heb een spammer en zes potentiele spammers, die veelal heel lang in del lijst stonden, verwijderd. Met drie nieuwe leden erbij zitten we nu op 45. Welkom Jansma, Paul en Por. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 15 Feb 2024 23:27:22 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
peperaar

|
Geplaatst: 29 Jun 2025 15:46:56 Onderwerp: Nieuw Oud-lid |
|
|
Ha,
Lang geleden (als ik zo lees 2 forums terug) was ik redelijk actief met het kweken van pepers in mijn vensterbank en tuin.
Toen door allerlei druktes (werk, kinderen, andere hobbies) is dat naar de achtergrond verdwenen.
Enkele jaren geleden ben ik verhuisd naar een huis met een hele grote tuin waar ik een flinke een moestuin heb aangelegd.
2 jaar geleden de oudepeper zaden die ik nog had liggen eens geplant met als resultaat 3 jalapenos, de rest deed het helaas niet meer. Die in de vensterbank lekker laten groeien.
Een maand of 2 terug een flinke kas in mijn tuin gezet en er uiteraard ook pepers in gezet, maar dat was allemaal redelijk last-minute & ff snel.
Nu vast begonnen met het plannen voor volgend seizoen: wat voor pepers ga ik zetten. Vandaag ook weer eens gezocht of ik het oude forum nog kon vinden: en jawel het bestaat nog.
Dus gelijk weer een account aangemaakt. _________________ Et tu, Brute?! |
|
Terug naar boven |
|
 |
detafelvanjan
|
Geplaatst: 29 Jun 2025 19:47:12 Onderwerp: |
|
|
Welkom peperaar,
De naam komt mij niet bekend voor, maar ik geloof je zo. Leuk om er weer een lid bij te hebben op dit forum. |
|
Terug naar boven |
|
 |
donaldk Site Admin

|
Geplaatst: 29 Jun 2025 19:57:07 Onderwerp: |
|
|
Heeft Stan dat id plaatje eens voor je gemaakt, Peperaar? Pepers'rus forum bestaat ook niet meer, aparte webshop bestond al eerder niet meer, maar ze waren al eerder verzelfstandigd qua forum. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|