Geplaatst: 29 Sep 2020 20:33:34 Onderwerp: Migro gaat DIY en budget.
In de wereld van de groeilampen betekent DIY meestal flat pack, met zelf in elkaar te zetten frame. Je verliest garantie voor twee honderd dollar korting.
Maar Shane, van lampenmerk Migro gaat dit keer echt een DIY lamp maken en testen met zijn PAR sensor.
Voor 60x60 centimeter volstaan 6 bolletjes. Die in e27 uitvoering moet je wel in Duitsland bestellen, want zelfs met een tientje verzendkosten scheelt dat nog flink.
Omschrijving zegt enkel Wit, maar het doosje in het plaatje staat Warm White dus ergens rond de 3000K.
En slechts 17W, waar de 1500 Lumens 4000K uitvoering 15Watt verbruikt. Philips 2700K is 13,5W voor 1521 lumens. Maar de Lidl Livarno 1521 bol is maar liefst 18W en 5 euro.
Dit klinkt te goed om waar te zijn met maar liefst 147 Lm/W.
De 10 F519 fittingen met beugeltje zijn aangekomen. Ik had er achteraf een paar extra moeten bestellen, maar wil ook niet voor de prullenbak bestellen.
Dit zijn de goedkoopste fittingen die ik kon vinden, de plafondfittingen kosten al snel tweemaal zoveel.
Ik heb een mooie hardhouten lat gevonden in de schuur, is een oude afwerkingsrand van gipsplaat plafond. Is helaas kort stuk, te weinig voor twee kweekbakken. Zoals jullie weten gebruik ik de kweektafels vann de Action.
De lat is dun genoeg om de beugeltjes overheen te hangen, kan ze daarna nog vastschroeven.
Alleen hoe kan ik deze boven de bak(ken) hangen? Poten of zo? Onder deksel is vermoed ik geen optie?
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wil je ook een eigen gratis forum?
- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!