Chillipepers.nl
Voor liefhebbers en kwekers van Chillipepers
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Forum is terug

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Chillipepers.nl Forumindex -> Welkom terug!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
donaldk
Site Admin


Geregistreerd op: 25 Aug 2020
Berichten: 756

BerichtGeplaatst: 31 Aug 2020 05:34:25    Onderwerp: Forum is terug Reageren met citaat

Ik had een late start met mijn kweek en liep met meer zaken achter, dus ik helaas kreeg ik het forum niet bij de start, maar meer het einde van de kweek online.

Ten minste voor de buitenkweek, loopt het met de weersomslag op zijn eind. De meeste buitenplanten staan hier in de bloei dus om daar nog rijpe vruchten van te krijgen zal een probleem worden.

Welkom terug iedereen, meld je hier en laat iedereen waarmee je nog contact hebt weten dat we er weer zijn.[/img]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 31 Aug 2020 05:34:25    Onderwerp:

Terug naar boven
Robert



Geregistreerd op: 31 Aug 2020
Berichten: 45
Woonplaats: Gelderland

BerichtGeplaatst: 31 Aug 2020 08:23:10    Onderwerp: Re: Forum is terug Reageren met citaat

Leuk Donald!

Bij deze ben ik weer aangemeld.


Robert
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
donaldk
Site Admin


Geregistreerd op: 25 Aug 2020
Berichten: 756

BerichtGeplaatst: 31 Aug 2020 14:33:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom terug Robert. Wil jij de links naar de WUR documenten/PDF's en dergelijke posten in een post in het A+B voeding forum? Maak ik er later wel een sticky van.

Eventueel een post betreffende Hydrobuddy of het berekenen van de juiste samenstelling van voeding. Iemand heeft eerder alternatieven berekend met Kristalon, maar van hem heb ik geen contactgegevens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Timvk2000



Geregistreerd op: 21 Sep 2020
Berichten: 44
Woonplaats: Blarney, Ierland

BerichtGeplaatst: 21 Sep 2020 16:04:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben ook weer van de partij Very Happy
Hier ook een slecht seizoen gehad. Afgelopen jaar naar Ierland verhuisd en dit jaar pas te laat een tuin kunnen bemachtigen (die jaren niet onderhouden was) en met COVID kon ik amper tuinbenodigdheden krijgen. Maar toch nog wel wat pepers kunnen oogsten uit m'n tunnel en als het goed is komt er nog wel wat meer!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
donaldk
Site Admin


Geregistreerd op: 25 Aug 2020
Berichten: 756

BerichtGeplaatst: 21 Sep 2020 18:45:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Timvk2000 schreef:
Ik ben ook weer van de partij Very Happy
Hier ook een slecht seizoen gehad. Afgelopen jaar naar Ierland verhuisd en dit jaar pas te laat een tuin kunnen bemachtigen (die jaren niet onderhouden was) en met COVID kon ik amper tuinbenodigdheden krijgen. Maar toch nog wel wat pepers kunnen oogsten uit m'n tunnel en als het goed is komt er nog wel wat meer!


Hoi Tim,

Had ik je adres vergeten meetenemen in de ininitiele email een maand geleden?

Ik had een mailorderwinkel in Ierland gevonden en wat besteld, omdat het daar zoveel goedkoper was dan In Nederland, 10L voor ~60 euro plus 15 euro Europawijde verzending en vijf euro korting voor aanmelden nieuwsbrief. Volgende ochtend stond geld weer terug op paypal; 'leveren we niet buiten ierland'. Later werd het product alleen maar goedkoper, 49,- en zelf iets van 42 euro met gratis bezorging in Ierland. Inmiddels heb je daar ook een flock, herd of een ander nummer nodig.

Anyway https://www.agridirect.ie/ heeft niet alleen middelen, maar ook al het ander voor de landbouw. Ook tools. Boven 70 euro gratis bezorgd in IE.

Post vooral wat plaatjes van je wasteland en je tunnel in opgeruimde tuin en van de binnekant met je toekomstige oogst.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Timvk2000



Geregistreerd op: 21 Sep 2020
Berichten: 44
Woonplaats: Blarney, Ierland

BerichtGeplaatst: 22 Sep 2020 08:00:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Had ik je adres vergeten meetenemen in de ininitiele email een maand geleden?


volgens mij heb ik die email wel ontvangen maar heb het erg druk gehad Razz

Webshops in Ierland lopen inderdaad nog redelijk wat achter op die in bijv. Nederland. Veel webshops zijn ook dicht gegaan voor COVID dus dat maakte het nogal lastig benodigdheden te krijgen. Zal binnenkort eens foto's plaatsen Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sol



Geregistreerd op: 21 Okt 2020
Berichten: 526
Woonplaats: Midden Nederland

BerichtGeplaatst: 21 Okt 2020 20:55:49    Onderwerp: Ola Muchachos Reageren met citaat

Ola Muchachos,

We're back!

Kan iemand al wat licht schijnen op wat er is gebeurd met de voorgaande reïncarnatie van dit forum?

Kunnen we een backup krijgen? Antagonist had backups gemaakt.

Cheers,

Sol

P.S. Ik vraag me wel af hoe toekomstsbestendig deze opzet is?
Is het mogelijk forum backups te maken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
donaldk
Site Admin


Geregistreerd op: 25 Aug 2020
Berichten: 756

BerichtGeplaatst: 21 Okt 2020 22:56:06    Onderwerp: Yoohoo Sol is terug Reageren met citaat

Ik heb je zo vaak proberen te bereiken, maar ik kreeg je niet te pakken.

Geen Idee Sol, ik ben gewoon opnieuw begonnen. Gegaan voor de eenvoudigste oplossing een managed platform. Ook nog eens tegen minimale kosten (geen pop-upadvertenties is de belofte), maar geen idee of er wel andere ads zijn, want ik heb een ad blocker.

Antagonist wilde vorig jaar toch niks doen voor je, waarom zouden ze nu wel willen helpen...

Ik heb gisteren een mailtje uitdoen gaan naar alle leden (alle zes, lol) of er belangstelling is voor een zadenruil, ook al haddden we jouw spreadsheet en ervaring niet. Ik heb alleen van Robert gehoord die heeft dit jaar alleen Paprika en Lemon drop gehad.

Ik ga zo weer eens proberen een paar soortjes veilig te stellen.

Wat betreft back-ups, het platform zegt dagelijkse updates te maken van de actieve fora, maar die zijn niet voor export. Dus we moeten het zelf doen.

Ik heb zelf al moeite om de pepers te ontzaden voordat ze wegrotten, dus geen zin om mij phbb en of server set-up te leren. Vandaar het gratis managed forum en cloacking domain.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
detafelvanjan



Geregistreerd op: 30 Okt 2020
Berichten: 193
Woonplaats: Drenthe

BerichtGeplaatst: 30 Okt 2020 22:02:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Jan is terug.

Ik heb niet eens geprobeerd onder de naam jan een account te krijgen. Ik zit al een tijdje op insta met detafelvanjan, maar fora voegen gewoon leuke dingen toe. Met name ruilen, wedstrijdjes, IM's is veel handiger op een forum.

Thanks Donald voor dit initiatief.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
donaldk
Site Admin


Geregistreerd op: 25 Aug 2020
Berichten: 756

BerichtGeplaatst: 31 Okt 2020 11:36:47    Onderwerp: Welkom terug Jan Reageren met citaat

Een Jan hadden we nog niet hoor, het is een veelvoorkomende naam, maar 1 op 7, die tijd is voorbij, lol. Je bent nummer 8.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
anchillique



Geregistreerd op: 06 Nov 2020
Berichten: 11
Woonplaats: eindhoven

BerichtGeplaatst: 6 Nov 2020 17:46:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo allemaal, lik ben ook weer van de partij. euk om al die bekende namen weer op 1 plek te zien Cool
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
donaldk
Site Admin


Geregistreerd op: 25 Aug 2020
Berichten: 756

BerichtGeplaatst: 6 Nov 2020 17:58:11    Onderwerp: Reageren met citaat

anchillique schreef:
Hallo allemaal, lik ben ook weer van de partij. euk om al die bekende namen weer op 1 plek te zien Cool


Hoi Q, leuk je weer te zien. Werkt de re-direct voor jou wel? Sinds dit week-end werkt het niet meer. Kortom hoe heb je het forum gevonden? Domein had ik je wel gemailt.

Domeinhoster probeert me nu een webhosting pakket aan te smeren, want dan kan het doorverwijzen wel met SSL certificaat. Eerst ging het wel, alleen presenteerde het domein dan als gewoon http:.

Een forum twitter is me niet gelukt en het forum hotmail account is ook gelockt.

Dus we hebben wat ostartprobleempjes.

Doe je mee met de Turbo? Dan stuurt Sol je wel de gegevens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Chillipepers.nl Forumindex -> Welkom terug! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.