Chillipepers.nl
Voor liefhebbers en kwekers van Chillipepers
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Online problemen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Chillipepers.nl Forumindex -> Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
donaldk
Site Admin


Geregistreerd op: 25 Aug 2020
Berichten: 756

BerichtGeplaatst: 3 Nov 2020 17:14:45    Onderwerp: Online problemen Reageren met citaat

Forum Hotmail gelocked. Dus onbruikbaar, want ik ga geen telefoonnummer lenen, zoals ze schrijven.

Forum Twitter niet aan te maken, ging tot tweemaal toe mis, direct account suspended. Wil dan ook dat je gaat bellen, doei....

Kan geen gratis mail adressen meer aanmaken, bij mail.com/GMX, foutmelding met erorcode.

En volgens de helpdesk van de aanbieder van mijn betaalde domein (niet de goedkoopste, degelijke reputatie) waren er geen doorverwijzingen voor chillipepers.nl en www.chillipepers.nl. Die waren wel aangemaakt en werkten tot dit weekend. Inmiddels staan ze erbij, maar wordt er nog steeds verwezen naar de default pagina van direct manager voor Apachewebserver, omdat er geen pagina url/ip is waarnaar wordt verwezen, dus dan gaat ie naar zijn eigen pagina in plaats van dit forum.

Ook al is er nu een verwijzing. Herladen voorbijgaand aan cache en ik krijg toch weer de Apachepagina.

Al het slechte komt in drieen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 3 Nov 2020 17:14:45    Onderwerp:

Terug naar boven
detafelvanjan



Geregistreerd op: 30 Okt 2020
Berichten: 193
Woonplaats: Drenthe

BerichtGeplaatst: 7 Nov 2020 18:06:34    Onderwerp: emails in spam Reageren met citaat

Bij mij kwamen de mails van dit forum in mijn hotmail-spam box. Die bekijk ik regelmatig, maar toch al weer een week oud mailtje.

Ik heb nu de mails gemarkeerd als geen spam en hou het nog even in de gaten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
donaldk
Site Admin


Geregistreerd op: 25 Aug 2020
Berichten: 756

BerichtGeplaatst: 7 Nov 2020 19:09:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja je bedoelt de melding van reactie in topis? Of PM? Ik heb al een tijd geen mailtje aan alle leden gestuurd dus die kunnen het niet zijn.

Ik had voor het forum een hotmail aangemaakt, maar dat account is nu vast gezet, dus ik zal nog mail kunnen ontvangen? Maar er niet meer mee versturen.

Ik heb alleen mijzelf as spamfilter, ik heb al zoveel problemen gehad door voor onderhoud angezette spamfilter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
detafelvanjan



Geregistreerd op: 30 Okt 2020
Berichten: 193
Woonplaats: Drenthe

BerichtGeplaatst: 7 Nov 2020 20:06:42    Onderwerp: Reageren met citaat

het is ook deze keer de notificatie dat er een reactie op mijn posting is geweest. Het forum stuurt netjes die melding. En helaas weer in mij spambox.

Citaat:
Hallo,

Je hebt deze e-mail ontvangen omdat je geabonneerd bent op het onderwerp "Online problemen" op Chillipepers.nl. Er is een reactie gekomen op dit onderwerp na je laatste bezoek. Je kan de volgende link gebruiken om deze reactie(s) te bekijken. Je ontvangt geen e-mails meer over dit onderwerp tot je het bekijkt.

http://gratisforums.com/chillipepers/viewtopic.php?p=70#70

Als je je abonnement op dit onderwerp op wilt zeggen kan je op "Abonnement op dit onderwerp opzeggen" klikken onderaan het onderwerp, of klikken op de volgende link:

http://gratisforums.com/chillipepers/viewtopic.php?t=16&unwatch=topic

--
Bedankt, De Beheerder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
donaldk
Site Admin


Geregistreerd op: 25 Aug 2020
Berichten: 756

BerichtGeplaatst: 8 Nov 2020 12:33:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Jan in het begin kregen we geen enkele mail, niet van pm,reacties,zelfs niet de emailfunctie die er is. Toen was forum, eigenlijk de hele site opeens off-line. Na enkele dagen was site terug en waren alle problemen hiermee voorbij.

Hotmail's white list door verplaatsing van spam naar inbox werkt gewoon weg niet. Je kunt wel een regel aanmaken die alle forummails doorstuurt.

Ik heb geen controle meer over het hotmail account.Ik kan zo snel geen account ergens aanmaken. Site die ik normaal gebruik, geeft foutmeldingen. Bij aanmaken nieuw adres.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
detafelvanjan



Geregistreerd op: 30 Okt 2020
Berichten: 193
Woonplaats: Drenthe

BerichtGeplaatst: 8 Nov 2020 21:22:37    Onderwerp: Reageren met citaat

donaldk schreef:
Jan in het begin ...
Je kunt wel een regel aanmaken die alle forummails doorstuurt.
...


Dat is een goede tip. Ik ga eens kijken hoe ik die regels aanmaak in hotmail.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Chillipepers.nl Forumindex -> Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.