Chillipepers.nl
Voor liefhebbers en kwekers van Chillipepers

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Welkom nieuwe leden, stel je even voor
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Chillipepers.nl Forumindex -> Welkom terug!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
donaldk
Site Admin

BerichtGeplaatst: 15 Feb 2024 23:27:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo we zitten weer gezellig onder de 50, ik heb een spammer en zes potentiele spammers, die veelal heel lang in del lijst stonden, verwijderd. Met drie nieuwe leden erbij zitten we nu op 45. Welkom Jansma, Paul en Por.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 15 Feb 2024 23:27:22    Onderwerp:

Terug naar boven
peperaar

BerichtGeplaatst: 29 Jun 2025 15:46:56    Onderwerp: Nieuw Oud-lid Reageren met citaat

Ha,

Lang geleden (als ik zo lees 2 forums terug) was ik redelijk actief met het kweken van pepers in mijn vensterbank en tuin.
Toen door allerlei druktes (werk, kinderen, andere hobbies) is dat naar de achtergrond verdwenen.

Enkele jaren geleden ben ik verhuisd naar een huis met een hele grote tuin waar ik een flinke een moestuin heb aangelegd.
2 jaar geleden de oudepeper zaden die ik nog had liggen eens geplant met als resultaat 3 jalapenos, de rest deed het helaas niet meer. Die in de vensterbank lekker laten groeien.

Een maand of 2 terug een flinke kas in mijn tuin gezet en er uiteraard ook pepers in gezet, maar dat was allemaal redelijk last-minute & ff snel.
Nu vast begonnen met het plannen voor volgend seizoen: wat voor pepers ga ik zetten. Vandaag ook weer eens gezocht of ik het oude forum nog kon vinden: en jawel het bestaat nog.
Dus gelijk weer een account aangemaakt.
detafelvanjan

BerichtGeplaatst: 29 Jun 2025 19:47:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom peperaar,

De naam komt mij niet bekend voor, maar ik geloof je zo. Leuk om er weer een lid bij te hebben op dit forum.
Terug naar boven
donaldk
Site Admin

BerichtGeplaatst: 29 Jun 2025 19:57:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Heeft Stan dat id plaatje eens voor je gemaakt, Peperaar? Pepers'rus forum bestaat ook niet meer, aparte webshop bestond al eerder niet meer, maar ze waren al eerder verzelfstandigd qua forum.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Chillipepers.nl Forumindex -> Welkom terug! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5

Ga naar: