Chillipepers.nl
Voor liefhebbers en kwekers van Chillipepers
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Dringend gezocht Domeinhost

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Chillipepers.nl Forumindex -> Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
donaldk
Site Admin


Geregistreerd op: 25 Aug 2020
Berichten: 756

BerichtGeplaatst: 5 Jan 2021 14:37:51    Onderwerp: Dringend gezocht Domeinhost Reageren met citaat

Begin Februari is het 1 jaar geleden dat ik het domein chillipepers.nl verwierf. Het voorjaar en de zomer kwam ik niet toe aan het zoeken van een oplossing voor een nieuw forum, maar in augustus had ik een optie gevonden.

Dus ik zocht uit hoe ik het domein kon laten verwijzen, met cloacking (het tonen van chillipepers.nl,in plaats van gratisforums.com), naar het forum.

Dat werkte.

Alleen hij gaf aan http: terwijl ik https had aangevinkt in het instelformulier. Na een tijd wist de helpdesk alsnog te melden dat dat aanvinkhokje https: alleen voor webhosting bij bhosted was.

Okay, het werkt, alleen laastte stukje geen versleuteling, dat is geen probleem.

Totdat we opeen niet meer bij het forum uitkomen maar bij een agina met de boodschap: 'Apache is functioning normally'. Een foutmelding als je de pagina waarnaar verwezen wordt niet bestaat, dan verwijst hij door naar de defaultpage van de Apache webserver.

Na heel wat heen en weer gemail met bhosted.nl kwam het antwoord dat ik maar een webhosting pakket moest bestellen. Ja duh, het werkte en wat heb je aan een domeinhostingpakket als je niet kunt doorverwijzen.

Opeens werkte het weer,maar naar later bleek enkel in Chrome. En een paar weken was het weer zondag (iedere keer stopte of begon verwijzing weer op zondag,blijkbaar de stoeidag bij bhosted.nl) en werkte de doorverwijzing niet meer, ook niet in Chrome.

Dus bhosted.nl, een niet goedkope, langbestaande host, heeft zijn kans gehad, op naar een ander.

Dus ik zoek:

Domeinhosting, met redirect, ondersteuning van https locatie bij redirect, url cloacking.

Mag met webruimte, dan kan ik ook een vast forum homepage maken, met redirect naar forum.

Mag met (web)mail, want forummail adres bij hotmail.com werd al snel gelockt.

Liefst betaalbaar, als het even kan niet (echt) duurder dan de 15-16 euro perjaar die ik voor enkel het domein betaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 5 Jan 2021 14:37:51    Onderwerp:

Terug naar boven
Bas



Geregistreerd op: 25 Apr 2021
Berichten: 10
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: 26 Apr 2021 19:10:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien via budgetwebhosting. Daar werk ik al ruim een decennia mee. Niet duur en goede helpdesk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
donaldk
Site Admin


Geregistreerd op: 25 Aug 2020
Berichten: 756

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2021 00:35:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zit nu bij Vimexx, het werkt. Alleen die websitebuilders (honderd?) die geboden worden,daar kon ik niet mee overweg, dus enkel maar de default index.html aangepastin kladblok naar de verwijzingspagina die er nu staat,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Chillipepers.nl Forumindex -> Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.