Chillipepers.nl
Voor liefhebbers en kwekers van Chillipepers
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Backup van het oude forum

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Chillipepers.nl Forumindex -> Welkom terug!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sol



Geregistreerd op: 21 Okt 2020
Berichten: 526
Woonplaats: Midden Nederland

BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2021 13:38:32    Onderwerp: Backup van het oude forum Reageren met citaat

Zullen we nog een poging doen om een backup van het oude forum terug te krijgen van Antagonist.
We hebben daarvoor de toestemming nodig van Lee, opdat Antagonist het überhaupt vrij wil geven.

Dus Lee, als je dit leest of iemand weet wat er met Lee gebeurt is of hoe met hem in contact te komen, reageer dan even op dit topic.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 16 Mrt 2021 13:38:32    Onderwerp:

Terug naar boven
donaldk
Site Admin


Geregistreerd op: 25 Aug 2020
Berichten: 756

BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2021 14:40:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ken die hele Lee niet, was dat Wildchillies, die naar Brasil zou gaan voor een zoektocht? Ik ken de naam alleen van de eerste keer dat Billie en Robert hem zochten voor toegang tot het forum, nou j zag de naam wel eens in oude topics. En dat ging toen al maar net, daarna is er geen contact meer (mogelijk) geweest. En alle Ol' Timers zijn inmiddels ook onbereikbaar. Ik krijg al sinds het verdwijnen van het forum geen reacties op mijn emails naar Tom de Bie.


Ik heb destijds eens gezocht, maar kon hem ook niet vinden, had even zijn echte nam, maar ook niet meer...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Chillipepers.nl Forumindex -> Welkom terug! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.