Chillipepers.nl
Voor liefhebbers en kwekers van Chillipepers
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Off-topic

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Chillipepers.nl Forumindex -> Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
donaldk
Site Admin


Geregistreerd op: 25 Aug 2020
Berichten: 756

BerichtGeplaatst: 1 Jan 2023 14:16:42    Onderwerp: Off-topic Reageren met citaat

Voor mij bestaan er nauwelijks grenzen in een open gesprek, elke geopend zijpad mag wat mij betreft ingeslagen worden, maar niet iedereen lijkt er zo ver te denken.

Ik kan de posts van Rorror en Sol's vragen aan hem, in Jan's topic verpaatsen naar een eigen kweektopic, wanneer gewenst
.
Ik weet niet hoe het anders te verplaatsen dan bericht openen en kopieren, dus dan staan er nieuwe data bij. Ik kan wel posts redigeren van anderen, maar of ik ook kan post als een ander, geen idee.

Hieronder dus de kaapdiscussie uit het topic over Jan's nieuwe kweekseizoen:

Sol schreef:
donaldk schreef:
Sol schreef:


@donaldk Misschien is het een goed idee om weer een lounge (voor forumleden only) sectie aan te maken voor off-topic onderwerpen.


Waar is dat goed voor Sol? Je weet 't bij mij bestaat off-topic niet;-).

Heb je het al een keer nodig gehad?

Om te voorkomen dat je kweek topics van anderen gaat kapen. Zoals nu bijvoorbeeld.


Jaagt een vrij meanderend gesprek mensen weg, staat het een van jullie tegen? Sol's opinie kennen we, andere mensen in ons toch al kleine cluppie?

Hier is de plek voor discussie over het forum.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 1 Jan 2023 14:16:42    Onderwerp:

Terug naar boven
rorror



Geregistreerd op: 03 Jul 2022
Berichten: 65

BerichtGeplaatst: 1 Jan 2023 17:56:39    Onderwerp: Reageren met citaat

De beste wensen voor jullie allen voor 2023, mag het een goed groeiseizoen worden.
Offtopic gaan in klein schalig forum met weinig leden, is wat mij betreft ok. Al zijn er duizenden leden actief, dan wordt het een zooitje. Dan ben ik er wel voorstander van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
donaldk
Site Admin


Geregistreerd op: 25 Aug 2020
Berichten: 756

BerichtGeplaatst: 1 Jan 2023 20:36:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Op sommige fora krijg ik, wanneer ik netjes reageer op iets wat ter sprake wordt gebracht, zelfs door de topic starter continu mensen achter me aan die dan gaan invullen wat zij vinden wat de inhoud van een topic moet zijn en mij dan het leven zuur maken;-). TS heeft het erover is diens topic, dus waar bemoeit iemand anders zich mee;-).

Nou zijn we hier met een handje vol effectief. Dus rommelig who cares? Maar wil het niet om moeten zetten naar een priveblog, omdat anderen zich in de kuif gepikt voelen en alsnog naar FB rennen. 'Wat doet die gozer nou discussieren in MIJN topic', lol.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
detafelvanjan



Geregistreerd op: 30 Okt 2020
Berichten: 193
Woonplaats: Drenthe

BerichtGeplaatst: 1 Jan 2023 21:14:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Idd het forum is zo klein, de reactie zijn geen enkel probleem. Tuurlijk ik ga mijn groeivoortgang in het door mij gestarte topic plaatsen. Als dat bij iemand reactie oproept... plaats het dan vooral.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sol



Geregistreerd op: 21 Okt 2020
Berichten: 526
Woonplaats: Midden Nederland

BerichtGeplaatst: 3 Jan 2023 20:46:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook een geweldig 2023 gewenst in kweekseizoen en in alle andere aspecten van het leven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
donaldk
Site Admin


Geregistreerd op: 25 Aug 2020
Berichten: 756

BerichtGeplaatst: 3 Jan 2023 21:57:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad Sol al het beste en dat het ons allemaal zo goed gaat we we weer kunnen eindigen met de Turbo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Chillipepers.nl Forumindex -> Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.