clubbruggeineuropa
alles over club brugge 
 
 
 FAQ  •  Zoeken  • Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen
 
 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


 Spits Stepan Scepovic (20) van Sampdoria tekent bij Club ! Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
fcb1958
Site Admin


Geregistreerd op: 19 Jun 2010
Berichten: 297

BerichtGeplaatst: 8 Jul 2010 22:07:03 Reageren met citaatTerug naar boven

Spits Stepan Scepovic (20) van Sampdoria tekent bij Club !

Club Brugge realiseerde vandaag zijn tweede inkomende transfer voor de A-kern voor het komende seizoen, met de aanwerving van de 20-jarige Servische spits Stefan Scepovic van Sampdoria Genua.

Stefan Scepovic, geboren op 10 januari 1990, kreeg zijn vorming in eigen land bij OFK Belgrado, dat hem tijdens zijn opleiding ook uitleende aan FK Mlani Radnik en FK Sopot. Op zijn 17de debuteerde Stefan in het eerste elftal van OFK. Vorig seizoen werd hij door Sampdoria Genua op uitleenbasis naar de Serie A gehaald. Bij Sampdoria werd de 20-jarige Scepovic als back-up gebruikt voor het succesvolle spitsenduo Antonio Cassano en Giampaolo Pazzini, dat Sampdoria naar de vierde plaats in de Serie A voerde.

Stefan Scepovic, zoon van de vroegere Partizan-spits Sladjan Scepovic, kon de voorbije weken rekenen op interesse van Juventus. Maar Stefan koos dus voor Club Brugge. Hij tekende een contract voor drie seizoenen. Stepan Scepovic zal bij Club met het rugnummer 8 spelen. Vanavond maakt hij in Koksijde kennis met zijn nieuwe ploegmaats, en morgen zal hij voor het eerst meetrainen.Image

_________________
VOOR EEUWIG EN ALTIJD CLUB BRUGGE SUPPORTER IN GOEDE EN SLECHTE DAGEN

Laatst aangepast door fcb1958 op 10 Jul 2010 00:08:05; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen







Geplaatst: 8 Jul 2010 22:07:03 Terug naar boven

fcb1958
Site Admin


Geregistreerd op: 19 Jun 2010
Berichten: 297

BerichtGeplaatst: 9 Jul 2010 01:16:00 Reageren met citaatTerug naar boven

Spits Stefan Scepovic (20) van Sampdoria tekent bij Club !

Club Brugge realiseerde vandaag zijn tweede inkomende transfer voor de A-kern voor het komende seizoen, met de aanwerving van de 20-jarige Servische spits Stefan Scepovic van Sampdoria Genua.

Stefan Scepovic, geboren op 10 januari 1990, kreeg zijn vorming in eigen land bij OFK Belgrado, dat hem tijdens zijn opleiding ook uitleende aan FK Mlani Radnik en FK Sopot. Op zijn 17de debuteerde Stefan in het eerste elftal van OFK. Vorig seizoen werd hij door Sampdoria Genua op uitleenbasis naar de Serie A gehaald. Bij Sampdoria werd de 20-jarige Scepovic als back-up gebruikt voor het succesvolle spitsenduo Antonio Cassano en Giampaolo Pazzini, dat Sampdoria naar de vierde plaats in de Serie A voerde.

Stefan Scepovic, zoon van de vroegere Partizan-spits Sladjan Scepovic, kon de voorbije weken rekenen op interesse van Juventus maar ook van Cesena en FC Genoa. Nadat Sampdoria uiteindelijk de huuroptie niet lichtte, koos Stefan voor Club Brugge. Hij tekende een contract voor drie seizoenen met optie op een vierde jaar. Stefan Scepovic zal bij Club met het rugnummer 8 spelen.

Tijdens de persvoorstelling, donderdag in de vooravond, duurde het even vooraleer de timide jonge spits ontdooide.
"Ik ben vrij goed op de hoogte van de Belgische competitie", vertelde hij. "Uiteraard ken ik de grote ploegen als Club Brugge, Anderlecht en Standard vrij goed. Zo heb ik de wedstrijd tussen Partizan Belgrado en Club gevolgd, en zag ik ook Standard tegen Partizan aan het werk. Ik was enorm gevleid door de interesse van blauw-zwart, want het is toch een club met heel wat Europese uitstraling. Het vooruitzicht om te kunnen spelen bij een Belgische topploeg sprak mij meer aan dan in Italië te blijven, waar Juventus of FC Genua nochtans nadrukkelijk aan mijn mouw trokken. Bij Sampdoria heb ik in vier maanden toch tien maal kunnen scoren in twaalf wedstrijden met het B-elftal, wat me drie selecties opleverde voor het A-team dat vierde eindigde in de Serie A. Maar in overleg met mijn familie en mijn managers vond ik het wijselijker om te kiezen voor een topploeg in een kleinere competitie dan de Italiaanse. Toen de naam Club Brugge viel, was ik eigenlijk meteen verkocht. Ik weet ook dat spelers als Mario Stanic, Robert Spehar, Josip Simic en Bosko Balaban hier hebben gespeeld en successen hebben behaald. Deze overgang naar Club is opnieuw een belangrijke stap in mijn carrière, want met mijn nieuwe werkgever wil ik graag meestrijden voor de titel of volgend seizoen aan de slag te kunnen gaan in de Champions League."
"Complementair met Dorge en Joseph"

Voor Clubs sportmanager Luc Devroe was het afronden van de overgang van Stefan Scepovic het einde van enkele bijzonder hectische dagen.

"De speler in kwestie werd ons al enige tijd terug getipt door Walter Mortelmans op aangeven van Marko Naletilic en zijn vader Nale, de man die destijds aan wijlen Antoine Vanhove een aantal bij Club geslaagde spelers had aangeprezen. Zoals bijvoorbeeld Mario Stanic. Drie jaar terug tipten ons ook al Mandzukic van Dinamo Zagreb, maar helaas waren we toen net te laat. Nu is die Mandzukic voor ons gewoon onbetaalbaar. Met Stefan Scepovic zaten we veel korter op de bal en hebben we wel onze slag thuis gehaald. Scepovic had bij Sampdoria een optie lopen tot 5 juli. Maar doordat zowel de trainer (Luigi Del Neri, nvdr) als de technische directeur en de manager van Sampdoria naar Juventus zijn overgestapt, werd de optie door Sampdoria niet gelicht. Luigi Del Neri wou Scepovic heel graag naar Juventus loodsen maar toch verkoos Stefan, na rijp beraad met zijn vader en zijn managers, om zijn loopbaan hier in België te vervolgen. Met de managers van Scepovic hadden we dus al veel langer contact, maar het eerste contact met Stefan zelf was pas afgelopen maandagavond. Dinsdag zijn ze naar België overgevlogen en sindsdien is alles in een stroomversnelling terecht gekomen. Vandaag heeft hij zijn medische en fysieke testen met heel goed gevolg afgelegd. Hij heeft tot begin juni getraind bij Sampdoria en onderhield sindsdien zijn conditie bij zijn oude club OFK Belgrado. Vanavond nog vertrekt hij naar Koksijde om er voor het eerst kennis te maken met de ploeg. Morgen zal Stefan voor het eerst meetrainen en zaterdag maakt hij allicht voor het eerst zijn opwachting voor Club. Zondag en maandag keert hij naar Servië terug om alles administratief op orde te krijgen en dinsdag keert hij terug naar Brugge. Dat de pers niet eerder over deze transfer lucht heeft gekregen, bewijst andermaal dat we zowel intern als extern alles heel stil hebben kunnen houden."

"Stefan Scepovic is een bijzonder beweeglijke spits die zowel met Dorge Kouemaha als met Joseph Akpala complementair moet zijn. In principe is hij een type speler als Ivan Perisic, maar speelt hij 'hoger' en duikt hij meer in en rond de zestien op. We hebben hem zowel bij Sampdoria als bij Servische nationale ploeg U21 heel nadrukkelijk en intensief gescout. We zijn dus heel goed op de hoogte van zijn kwaliteiten en zijn er van overtuigd dat hij alles heeft om hier te slagen."
"Het juiste moment afgewacht"

Voorzitter Pol Jonckheere, die Stefan tijdens de persvoorstelling zijn eerste shirt met het nummer 8 overhandigde, gaf ook nog even aan dat Club Brugge zich niet heeft laten opjagen tijdens de voorbije weken, toen de druk uit supportershoek werd verhoogd om snelsnel een spits aan de haak te slaan.

"Ik besef heel goed dat de supporters reikhalzend uitkeken naar een nieuwe inkomende transfer", aldus de voorzitter. "Maar soms moeten de supporters het nodige geduld weten op te brengen. Uiteraard is het ideaal wanneer een nieuwe speler de volledige voorbereiding meemaakt en vanaf de eerste training in het geheel kan worden ingepast. Maar de praktijk leert ons dat zoiets helaas niet altijd mogelijk is. Bij de sportieve uitbouw is het als club beter om het juiste moment af te wachten en op lange termijn te werken i.p.v. snel te werk te willen gaan om onze grote en belangrijke supportersschare tevreden te stellen. Ik denk overigens dat we het geduld van onze supporters niet al te lang op de proef hebben gesteld."

"De link met het verleden kunnen en zullen we niet ontkennen", verwees ook de voorzitter naar de managers die Stanic, Spehar en andere Balabans destijds naar Brugge hebben aangebracht. "We hebben hele goeie ervaringen met die mensen en geloven dan ook rotsvastg dat we met Stefan Scepovic een goede transfer hebben weten te realiseren. We zijn er van overtuigd dat Stefan hier bij Club in de juiste omgeving terecht zal komen, waarbij we hem graag willen helpen in de verdere ontwikkeling van zijn carrière."

_________________
VOOR EEUWIG EN ALTIJD CLUB BRUGGE SUPPORTER IN GOEDE EN SLECHTE DAGEN
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen
Blue Shark



Geregistreerd op: 11 Jul 2010
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 11 Jul 2010 00:58:17 Reageren met citaatTerug naar boven

Hopelijk kunnen Perisic en Scepovic het met elkaar vinden want Kroaten en Serviërs is zowat zoals Vlamingen en Walen maar dan in het kwadraat.
Profiel bekijkenStuur privébericht
fcb1958
Site Admin


Geregistreerd op: 19 Jun 2010
Berichten: 297

BerichtGeplaatst: 11 Jul 2010 18:23:58 Reageren met citaatTerug naar boven

De Serviër Scepovic kijkt met een goed gevoel terug op zijn eerste wedstrijd in het shirt van Club Brugge. Scepovic speelde in de tweede helft mee tegen derdeklasser Torhout (0-9) en nam één doelpunt voor zijn rekening.

De andere doelpunten waren van Akpala (2x), Kouemaha, Dahmane, Lestienne, Rossel (e.d.), Perisic en Geraerts.

_________________
VOOR EEUWIG EN ALTIJD CLUB BRUGGE SUPPORTER IN GOEDE EN SLECHTE DAGEN
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 6 uur
Vertaling door Lennart Goosens.