clubbruggeineuropa
alles over club brugge 
 
 
 FAQ  •  Zoeken  • Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen
 
 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


 «Ik heb helemaal niets te verliezen» Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
fcb1958
Site Admin


Geregistreerd op: 19 Jun 2010
Berichten: 297

BerichtGeplaatst: 23 Jun 2010 00:33:53 Reageren met citaatTerug naar boven

«Ik heb helemaal niets te verliezen»
Club Brugge begon aan de voorbereiding van het nieuwe seizoen zonder nieuwe gezichten. Aanwinst Marcos Camozatto sluit pas vandaag voor het eerst aan, maar volgde gisteren in het bijzijn van sportmanager Luc Devroe wel langs de kant het laatste gedeelte van de training.

Zoals aangekondigd tekende ook de afgelopen seizoen aan KV Kortrijk verhuurde Brecht Capon (22) present. De Oostendenaar heeft er momenteel het raden naar in welk shirt hij het seizoen in juli zal aanvangen.

Sint-Truiden en KV Kortrijk staan als het ware te drummen om Capon definitief aan te trekken, maar het ontbreekt beide clubs aan financiële middelen om de gevraagde Brugse transferprijs te betalen. «Beide clubs willen me er inderdaad bij», geeft Brecht Capon toe. «Met de Limburgse club praatte ik al enkele weken geleden. Een persoonlijk akkoord is er nog niet. Als men de centen vindt om Club te bétalen, kan de transfer snel geregeld zijn. Zover zijn we nog lang niet.

Voor KV Kortrijk geldt ongeveer hetzelfde verhaal. Mijn persoonlijke voorwaarden vormen hoe dan ook niet het grootste obstakel. Ik begrijp de houding van blauw-zwart heel goed. Ik werd er opgeleid. Het is hun goed recht dan men mij niet voor een appel en ei wil laten vertrekken.»

Met een noodscenario — het seizoen bij Club beginnen en ook uitdoen - houdt Capon voorlopig nog geen rekening. Zijn motivatie zal de komende dagen en weken tijdens de voorbereiding daarom niet minder groot zijn. «Ik sta in vergelijking met een jaar geleden in mijn ontwikkeling heel wat stappen verder», aldus Capon, die afgelopen seizoen bij KV Kortrijk door Leekens veelal als rechtsachter werd uitgespeeld.

«Ik speelde er weliswaar niet als spits, maar daar maakte ik geen punt van. Competitieminuten vergaren was immers het doel. Ik ben daar voortreffelijk in geslaagd. Met deze extra bagage begin ik de voorbereiding bij Club in elk geval zonder complexen. Ik heb helemaal niets te verliezen, Ik kom bovendien weer in het vertrouwde warme nest terecht. De eerste minuten verliepen wat onwennig, maar nadien viel alles snel in de klassieke plooi», knipoogt de Oostendenaar, die al meer dan een jaar op een boogscheut van Jan Breydel woont.

Bron: Het Laatste Nieuws - 22/06/10
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen







Geplaatst: 23 Jun 2010 00:33:53 Terug naar boven

Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 6 uur
Vertaling door Lennart Goosens.