clubbruggeineuropa
alles over club brugge 
 
 
 FAQ  •  Zoeken  • Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen
 
 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


 Carl Hoefkens nieuwe Club-kapitein: "Dit is een eer&quo Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
fcb1958
Site Admin


Geregistreerd op: 19 Jun 2010
Berichten: 297

BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 20:19:03 Reageren met citaatTerug naar boven

De technische staf heeft vandaag Carl Hoefkens aangeduid als nieuwe aanvoerder van Club Brugge voor de komende campagne. Na de voormiddagtraining en de lunch werden de spelers door coach Adrie Koster op de hoogte gebracht.

"Dit is een eer", zegt de kersverse kapitein. "Op zich zal dit voor mij niet zoveel veranderen. Immers, ook vorig jaar al heb ik getracht mijn ervaring en mijn leiderschap ten dienste van de groep te stellen. Dat ga ik nu als aanvoerder op dezelfde manier blijven invullen. Er zijn een aantal jongens met ervaring in deze groep, en ook een aantal jongens die nu in hun tweede of derde seizoen bij Club stilaan de stap naar het opnemen van meer verantwoordelijkheden moeten nemen. Ik zal hen daarin trachten te sturen, en met raad en daad bijstaan. Ja, je kan wel zeggen dat ik altijd een leidersfiguur ben geweest. Reeds in de jeugdreeksen droeg ik doorgaans de aanvoerdersband, ook bij de nationale jongerenteams (tot en met beloften) was ik altijd kapitein van mijn generatie. En bij alle clubs waar ik speelde, heb ik bij één of andere gelegenheid de band om de arm gehad, ook bij Stoke en West Bromwich. Dit is voor mij dus niet nieuw. Ik neem die verantwoordelijkheid graag op. En ik weet zeker dat ik aan Stijn Stijnen als vice-kapitein een forse steun zal hebben, hij blijft ook zonder die band belangrijk binnen de kleedkamer."
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen







Geplaatst: 24 Jun 2010 20:19:03 Terug naar boven

Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 6 uur
Vertaling door Lennart Goosens.