|
|
 |
| |
| Auteur |
Bericht |
airborne
Site Admin
|
Geplaatst:
2 Feb 2008 01:53:16 |
  |
zoals sommigen mischien weten heb ik heel lang in -={ATF}=- gespeeld. een cod2 clan die behoorlijk bekend is geworden. helaas moest ik een keuze maken tussen ATF en C4
| Citaat: |
hoi, ATF-ers
inmiddels speel ik al een tijdje CoD4 en ik begin het steeds leuker te vinden. vooral ook omdat het tactisch een veel mooier spel is dan cod2. wat me vooral trekt bij het spel is S&D en dus ook wars. wars is iets wat bij ATF veel gebeurd maar tactisch niet echt op een hoog nivaeu. dit is iets wat ik erg betreur.
zoals sommige mischien weten heb ik een tijdje cod4 gespeeld onder de =)C4(= tag. dit is een clan die ik samen met Justinsane en Dartheld ben gestart (sorry august dat ik je dit niet heb verteld). dit is een clan opgestart met de bedoeling om tactische wars te spelen. wat inhoud: een goed samenspel, goed op elkaar ingespeeld zijn, nadetricks, genoeg doordachte tactieken, gezamelijk tactics oefenen en veel wars. helaas heb ik dit nooit bij ATF gevonden.
ik dacht eerst dat ik cod4 ging spelen met C4 en ondertussen cod2 bij ATF, maar helaas is dit geen mogelijke optie volgens August.
ik speel nu (volgens mij) al meer dan een jaar bij ATF en was een van de eerste members. ik heb heel wat mensen zien komen (en gaan) en ik heb een geweldige tijd hier gehad. ik heb ook een goede band gekregen met jullie en met de clan. ik weet nog toen ATF net begon en de server veel al leeg was (ja we begonnen met 1). ik heb me voor de volle 100% ingezet om de server vol te krijgen en ik ging vaak ook in m'n eentje erin, wachtend op mensen. ik zie ATF net zoals August, als een baby die groot geworden is, en ik vind het daardoor afschuwelijk moeilijk om een keuze te maken. maar mede omdat ik geen uitgroei mogelijkheiden heb binnen ATF, omdat ik niet meer voor ATF mag betekenen (dan spreek ik over admin zijnde). had ik niet meer het idee dat ik 1 van de die-hards was die ATF opgebouwd heeft.
zoals ik al zei ben ik gedwongen een keuze te maken tussen ATF en onze C4, er was geen compromie.
ik heb besloten om voor C4 te gaan. het is een nieuwe stap, het is tijd om door te gaan met pijn in mijn hard, dat wel.
ik hoop dat jullie hier begrip voor kunnen tonen, en jullie zijn altijd welkom op mijn server. (ik hoop dat het andersom ook zo blijft)
jullie zullen mij wel op de servers blijven zien en hopelijk ook op ventrilo.
verder hoop ik jullie reacties nog te kunnen lezen voordat ik de rechten ontnomen word van de clan member space.
het ga jullie goed. ................ (zucht) ik zie terug op een goede tijd |
tjah, het is pijnlijk maar we gaan door!!! |
 |
|
Geplaatst:
2 Feb 2008 01:53:16 |
 |
|
|
 |
airborne
Site Admin
|
Geplaatst:
2 Feb 2008 02:16:41 |
  |
pfff kheb het bericht nu wel 10 keer overgelezen op de atf site volgens mij  |
 |
Justinsane
Site Admin
|
Geplaatst:
2 Feb 2008 13:30:53 |
  |
Het is een erg mooi bericht, goed alles uitgelegd enz. En heb echt respect voor je keuze. Ik vind het alleen jammer dat august er zo moeilijk over doet. Maar verder heb je toch geen vriendschappen verloren? je kan nog steeds met ze gamen alleen geen wars doen.
Ik zou het raar vinden als ze ineens niet meer je vriend zijn hierdoor.
Verder niet zo goed wat ik moet zeggen..
Dank je wel Jeroen ik heb jou steun in deze clan zeker nodig als we de ideeen die we voor deze clan hebben waar willen maken  |
_________________ My Goals:
Put a X in the box: [ ] X
Dammit. |
|
  |
 |
Dartheld
Site Admin

|
Geplaatst:
2 Feb 2008 17:54:39 |
  |
Respect inderdaad
Een moeilijke keuze die je toch op een korte termijn hebt gemaakt.
We zullen er voor gaan met C4 en op z'n tijd gaan we voor jou zorgen dat er ook een CoD2 server komt, niet dan
Maargoed, eerst eens concentreren op CoD4!
Game on  |
|
|
   |
 |
|
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
 |
|
 |
|