|
|
 |
| |
| Auteur |
Bericht |
Jamie_
|
Geplaatst:
9 Mrt 2008 10:36:46 |
  |
Hey Mensen,
Ik ben Jamie Jansen en kom uit Zevenaar bij Arnhem,,
Ik ben 15 jaar jong en speel onder de naam Jamie_ in COD4 en op xfire heet ik jamievitesse.
Mijn favoriete Cod 4 wapen heb ik niet egt, maar bij elke class heb ik wel 1 wapen dat ik het fijnste vind.
De Assault rifles : M14
Sub Machine Guns: P90
Light Machine guns: -
Shotgun: M1014
Sniper Barrett, maar nu nog de draganov.
Mijn favoriete map is Vacant.
Ik speel enorm veel Cod4, alleen als ik niet sport, leer of andere dingetjes te doen heb speel ik niet of weinig. Maar ik speel denk ik wel genoeg.
Mijn favoriete Gametype verschilt per map, maar mijn favoriete gametype is TDM. SD vind ik ook erg leuk, maar niet in alle maps.
Mijn Reden om C4 te joinen:
De eerste reden: Ik hou van Cod4 en ik zou graag een clan willen hebben waar het gezellig en serieus is. Ik hou heel veel van wars en ik hoorde dat jullie daar ook aan doen. Jullie zijn ook geen clan die stilstaat en met de tijd meegaat. Daarom zou ik graag C4 willen versterken.
Ander Commentaar:
Clanbasewar: Ik hoorde van Dartheld dat jullie in de toekomst Clanbasewar willen gaan doen. Op het moment heb ik nog niet het orgineel, maar ik ben van plan om het orgineel te halen.
Ervaring: Ik heb o.a. veel sof2 gespeeld en Cod2. Ik heb bij Sof 2 in veel clan's gezeten bij het speltype infiltration(voor wie dit speltype kent)
Als er nog iets bij komt dan wijzig ik dat even
Met Vriendelijke Groet,
Jamie |
|
|
  |
 |
|
Geplaatst:
9 Mrt 2008 10:36:46 |
 |
|
|
 |
Dartheld
Site Admin

|
Geplaatst:
9 Mrt 2008 10:42:38 |
  |
Hey Jamie,
heb je inderdaad al veel op onze server gezien (je hebt er al 1000 minuten gespeeld!) en heb je sinds gisteren op xfire. Zoals ik je al vertelde zochten we mensen voor wars, en jij was daar erg enthousiast over. Het feit dat je 15 bent hoeft denk ik geen probleem te zijn.
Het zou in ieder geval prettig zijn als wij je nog op ts krijgen, dat is dan helemaal gezellig en goed voor in wars . Ondertussen zullen wij eens bekijken hoe je speelt en of dat in ons team past. Daarna krijg je het te horen!
Groeten Dartheld/Maurice |
 |
Justinsane
Site Admin
|
Geplaatst:
9 Mrt 2008 13:52:21 |
  |
Hele mooie aanvraag De mooiste die ik tot nu toe heb gezien in ons forum. Uhm laat je eens horen op ts. Als we je hier op tegen komen en je bent erg gezellig zou niemand je van een TO tegenhouden En kan je gezellig meewarren. |
_________________ My Goals:
Put a X in the box: [ ] X
Dammit. |
|
  |
 |
|
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
 |
|
 |
|