| Auteur |
Bericht |
Dartheld
Site Admin

|
Geplaatst:
31 Jan 2008 20:12:55 |
  |
Zal ik zelf maar beginnen
Mijn naam is Maurice Derickx. Ik ben 28 en kom uit Haaren bij Tilburg.
Ik ben bedrijfsleider bij een Blokker in Den Bosch en heb als hobby...darten
Ik ben getrouwd, inmiddels alweer bijna 2 jaar en heb een lieve hond, Balou, een Golden Retriever.
Mijn game-carriere begon met Medal of Honor, zoals bij zovelen geloof ik. Hierna kwam CoD2, wat ik niet zolang heb gespeeld, want als snel vond ik Counterstrike:source. Ook echt een supergame naar mijn mening. Toen Call of Duty 4 uitkwam was ik echter gelijk verkocht....en daarom zit ik nu hier
Tot op de server
Groeten Maurice |
|
|
   |
 |
|
Geplaatst:
31 Jan 2008 20:12:55 |
 |
|
|
 |
Justinsane
Site Admin
|
Geplaatst:
31 Jan 2008 20:43:41 |
  |
Hallo Ik ben Justin Noordam, Vaak ook bij mijn bijnaam Justinsane genoemd, omdat ik meest onmogelijke dingen voor elkaar krijg. Dit verwijst naar mijn gitaarspel. Dit is namelijk een grote hobby van mij.
Verder ben ikzelf begonnen met gamen toen ik 3 was. Ik speelde toen Doom 1 en 2 enz. en beter kon gewoon niet. Later kreeg ik een eigen computer en ben ik serieus gaan gamen en net als dartheld begonnen met medal of honor . cod2 vond ik geen zak aan. En dus had ik zo dezelfde mening over cod4. Volledig onterecht geef ik toe. Het is een super game.
Verder woon ik in maassluis. Kleine stad dicht bij rotterdam.
Verdere games die ik heel erg leuk vind zijn.
- Guitar Hero 3
en
- Warcraft 3 ( DotA )
Greetz Justinsane  |
_________________ My Goals:
Put a X in the box: [ ] X
Dammit. |
|
  |
 |
airborne
Site Admin
|
Geplaatst:
1 Feb 2008 20:49:24 |
  |
nou mijn beurt
ik ben Jeroen, ingame heet ik Airborne. verder ben ik 19 jaar, en woon in Emmen. ik speel cod2 en cod4. favoriete wapens zijn de mp5 en m4 carbine.
mijn interesses zijn vrouwen
en uhm m'n pincode is: 4323
anders nog iets?....
oja justin nooit geweten dat maassluis een stad was  |
|
|
  |
 |
Justinsane
Site Admin
|
Geplaatst:
1 Feb 2008 23:41:29 |
  |
| airborne schreef: |
oja justin nooit geweten dat maassluis een stad was  |
Volgend uitstapje...
HET STADHUIS VAN MAASSLUIS!!!! |
_________________ My Goals:
Put a X in the box: [ ] X
Dammit. |
|
  |
 |
airborne
Site Admin
|
Geplaatst:
2 Feb 2008 00:59:31 |
  |
hehe laat maar is zien dan  |
 |
airborne
Site Admin
|
Geplaatst:
6 Feb 2008 13:17:08 |
  |
hehe slayerman, het is de bedoeling dat de leden zichzelf hier voorstellen maarja wie weet komt dat nog |
 |
Pyro
member C4
|
Geplaatst:
6 Feb 2008 13:46:52 |
  |
Hallo allemaal ik geloof dat ik mij zelf ook hier mag voorstellen nu.
Nou ik ben Kellin 19 jaar oud, Woon bij Nijmegen in de buurt. mijn grootste hobby(niet orgineel meer lees ik) is gitaar spelen, heb 3? gitaar, 2 electrisch 1 acoustisch en 1 ukelele(ananas vorm en geel:P fout dus). Heb een van mijn gitaren laten Airbrushen Met iets van Lotr en mijn Nick Pyro erop. Pyro gebruik ik al vreselijk lang als Nickname, Komt van X-Men. uhm verder heb ik mijn eigen auto alleen nog geen rijbewijs. werk bij een plantenkas en zit nu in examen jaar VWO met het Havo diploma op zak.
Ik game al erg lang ben begonnen met online shooters toen Rainbow six Black Thorn uitkwam en daarna Ravenshield ook erg lang gespeeld. Daarnaast ben ik een doorgewinterde ??Vietcong?? Veteraan, iedereen kent het spel wel. Cod 1 en 2 gespeeld en voor de rest zo?n beetje elke game die je je maar kan indenken, zolang het realistisch blijft, dus geen Unreal of doom.
Groot fan van: RHCP, Bon Jovi, en Mark Knopfler/Dire Straits.
Nou dat was het wel zo?n beetje denk ik.
greets Pyro |
|
|
  |
 |
Aeon
member C4
|
Geplaatst:
11 Feb 2008 00:02:40 |
  |
hi guys,
Ik ben Marvin Sie en ben 18 jaar oud. Ik doe Werktuigbouwkunde aan de Hogeschool van Rotterdam. 10 jaar lang doe ik al aan Kyokushin Karate en daarnaast fitness ik nog. Zelf ben ik GEEN gitarist:p maar houd ik wel van het muziek:p Ik draai vaak Gorillaz, Fatboy Slim, Daft Punk, Beastie Boys, The Prodigy etc etc:p Beetje alternative ? la electronic met rap:p. Verder wil ik in deze clan bijdragen aan tactieken en niet zozeer skills, want die bouw ik zelf wel op naarmate ik meer speel.
Ik speel COD4 nu al ruim jaaa 3 uur:p ja uur ja niet eens dagen ofzo:p
Zoals jullie weten heb ik een special treatment gehad bij mijn Try Out procedure:p Ik hoop jullie snel weer in de server te zien
later;) |
|
|
  |
 |
Paul Sky
|
Geplaatst:
12 Mrt 2008 10:39:18 |
  |
Nou aangezien ik net ben aangenomen denk ik dat ik hier ook wel mijzelf mag introduceren. Ik ben dus Paul Sky (Paul Potters) en ik woon in Goor (in Twente, zoek maar op, google maps co?rdinaten 52.233346,6.586089) Mijn hobby's zijn drummen, geen gitaar. Computeren is uiteraard mijn grootste hobby, ik werk in een supermarkt om deze te financi?ren, dus op zaterdag en vrijdag zal ik waarschijnlijk nooit op COD te vinden zijn. Verder ben ik 16, zit in 4vwo, op school in Hengelo (google maps co?rdinaten 52.266000, 6.790980) ik vind het leuk om in de clan te zitten, want ik zoek een serieuze clan met een flinke berg humor ( leuke combinatie) Verder weet ik niets meer, dus ik houd ermee op |
|
|
  |
 |
Apostasy
|
Geplaatst:
30 Mrt 2008 16:42:02 |
  |
Hallo
Ik ben Steve Pennings 15 jaar en speel denk al 9 jaar computer het begon allemaal met racen maar vanaf me negende begon ik met schieten .. eerste schietspel waarmee ik begon is Kgeloof Soldier front vanaf dat spel ging ik Cod2 doen en daarna kwam ik bij cod4 uit
hobbies: uitgaan, voetbal, tennis en natuurlijk achter de computer
dat was het alweer
Greetz Apostasy |
|
|
  |
 |
airborne
Site Admin
|
Geplaatst:
30 Mrt 2008 18:06:14 |
  |
leuk dat je je hebt aangemeld op het forum neuzel leuk een beetje rond op het forum en ik zie je wel ingame  |
 |
|
|