|
|
 |
| |
| Auteur |
Bericht |
Ubschen
|
Geplaatst:
31 Mrt 2008 20:20:01 |
  |
Allen,
Aangezien ik gisteren voor het eerst heb meegedaan met een War met COD4, moet je je wel even omschakelen. Tijdens zo'n game krijg je zoveel informatie te verwerken dat je dit snel op een rijtje wil hebben.
Met andere woorden, hoe verwerk ik zo snel mogelijk de informatie in het spel! Hoe komen we snel op ??n lijn? En dat is altijd de uitdaging voor mij en hoop voor elk ander van deze clan, met welk spel dan ook!
Wat is me nou precies opgevallen uit deze war? Waar trek je lering uit? Dus, de volgende punten voor de Die-Hards van deze clan waar ik bruikbare informatie van verwacht
* Communicatie:
Dit is waar alles omdraait, loopt de communicatie niet goed dan kan je het shaken! Dus... vooral spots in maps is een must, weten waar je teamgenoot over praat! Er werd even met termen gesmeten waar ik af en toe even de weg van kwijt raakte. Met andere woorden is hier een manual van? Heeft iemand de informatie die we kunnen delen?
Heb hier even een site met Plattegronden, misschien een idee om deze een benaming te geven?
http://photobucket.com/images/cod4%20maps/
* Tactics:
Reden van veranderen van de tactiek kan de vijand verassen! Hoe gaan jullie om met deze tactieken? Hebben jullie hier een manual van? Gebruiken jullie software? Is dit toevallig wat?
http://www.dke-clan.nl/downloads.php?action=details&dlid=4&phpMyAdmin=XrYs49-33ybmYAvyZ2C2AkUOPR9
http://www.gtactix.com/
p.s. kijk uit met voor spam
Kortom, punten waar je door veel te spelen ook achter kan komen, maar waarom de weg niet verkorten en reeds opgedane ervaring delen?
Hoop via deze weg sterker te komen staan in het teamverband.
Gr,
Ubschen |
 |
|
Geplaatst:
31 Mrt 2008 20:20:01 |
 |
|
|
 |
Justinsane
Site Admin
|
Geplaatst:
31 Mrt 2008 20:52:48 |
  |
Over de communicatie.
Ja Ik heb van elke map al een plattegrond, maar nog niet alles benaamd. Dit heeft tijd nodig en hebben we nog niet volop aangezeten. We hebben echter wel van 2 mappen benamingen, maar het probleem is dat niemand deze nog weet, omdat daar nog niet zo zijn best doet.
We zijn net begonnen met deze clan en de namen van spots krijgen zo vanzelf hun benaming. Zo hebben we in strike bijv. Capi's huis en dan weet iedereen waar we het over hebben.
Al die dingen namen geven heeft nog niet gewerkt dus.
De taktieken daar ga ik meestal over. Ik denk soms ff na wat er allemaal kan waar iedereen ongeveer zit en wat ie moet coveren. desalniettemin kunnen deze taktieken nog flink vorderen. Hier wil ik nog wel een soort van training aan geven in onze private server en dan wordt uitgelegd wat en waarom en waar je de nades het best voor kan gebruiken, helaas, zijn er nooit zulke getallen aanwezig nog dat we een mooie 5on5 kunnen doen
met 1tje als spectator die de taktieken plaatst en dan kan kijken hoe het gaat. Dit moet wel mogelijk worden naarmate we meer spelers online krijgen.
Taktieken komen dus meestal uit mijn hoofdje en op ervaring van wars. We passen ze zo aan op de situatie. Vorige keer was natuurlijk je eerste war en het kan idd veel beter, maar je komt er ook nog wel op ingespeeld.
Hoop dat dit een beetje je vragen en voorstellen beantwoorden. Als iets onduidelijk is kan je hier nog gewoon meer over stellen.
greetz Justinsane ( C4-Crew ) |
_________________ My Goals:
Put a X in the box: [ ] X
Dammit. |
|
  |
 |
Dartheld
Site Admin

|
Geplaatst:
31 Mrt 2008 21:12:12 |
  |
Hey Ubschen,
leuk dat je al een war hebt gespeeld! Jammer dat ik er niet bij was.
Communicatie is inderdaad belangrijk en met ups en downs, lees vrolijke momenten en confrontaties, komen wij hier langzaam achter hoe wij als team goed in wars spelen. Ook krijgen in war-maps de dingen langzaam namen en daar maak je het jezelf een stuk makkelijker mee. Ik hoop dat ook jij je steentje hier in de toekomst aan gaat bijdragen.
Game on  |
 |
Ubschen
|
Geplaatst:
31 Mrt 2008 21:21:12 |
  |
Bedankt voor de info, de ervaring komt met de tijd!
Ik zie dat ik nu toegang heb tot de members-only gedeelte. Zal hier eens even induiken. En anders komen de vragen vanzelf wel tijdens de Training/Wars.
Grtzz,
Ubsch |
 |
|
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
 |
|
 |
|