| Auteur |
Bericht |
Dartheld
Site Admin

|
Geplaatst:
25 Feb 2008 10:45:30 |
  |
| Citaat: |
Hey mensen,
Nou mijn naam is Rick of Minato zoals ik ingame bekend sta, Ik denk dat de meeste mij niet kennen, ik speel veel CoD 2 en heb al 2 maanden geen CoD 4 meer gedaan. Echter zins dat gister mijn CoD 4 PB problemen zijn verholpen ga ik het meer spelen denk ik zelf. Ik was gister even op de server en op de TS. Ik speel echt belaberd dus verwacht niet veel van mij. Ik wil beter in het spel worden maar gisteren was ik meer in een gekke bui. Maar ik wil het spel weer meer gaan doen. Misschien dat als ik het spel meer ga spelen en er beter in word het me eindelijk lukt iemand te killen.
Nou groetjes Rick.
P.S. sorry als ik gister iets te hyper was, was gewoon te blij dat me CoD 4 het eindelijk deed. |
|
 |
|
Geplaatst:
25 Feb 2008 10:45:30 |
 |
|
|
 |
Dartheld
Site Admin

|
Geplaatst:
25 Feb 2008 10:49:03 |
  |
Hoi Rick,
ik had je onderwerp maar even verplaatst
We hebben even onderling beraad gehad en besloten je niet op te nemen in =)C4(=. We zijn nog niet helemaal overtuigd dat je CoD4 wel ziet zitten als game... Verder zou ik eerst eens proberen de game, als je het dan toch veel wilt spelen, eens onder de knie te krijgen. Pluspunt is zeker dat je ook op TS te vinden was, ook al was de eerste keer erg druk, de keren erop was je wel fatsoenlijk gezellig
Ik hoop je in ieder geval vaker te zien op zowel de server als TS en wie weet dan in de toekomst
Groeten Dartheld |
 |
Minato
|
Geplaatst:
3 Mrt 2008 16:03:51 |
  |
Umh 1 er staat ook dat ik het weer ga doen, nu ben ik own naab en het is echt lol, dus voor zo ver dat. 2. Wie heeft mij horen zeggen. Ik Wil C4 Joinen. Misschien wil het ik wel, daar niet van, maar ik heb het nooit gezegd, volgens mij altans |
|
|
  |
 |
Paul Sky
|
Geplaatst:
3 Mrt 2008 21:54:12 |
  |
lol dan heb je dus een bericht voor de lol geplaatst goed als je toch niet wilde joinen dan komt dat dus mooi uit  |
|
|
  |
 |
Justinsane
Site Admin
|
Geplaatst:
3 Mrt 2008 22:57:39 |
  |
Ja nu je het zegt minato
Ik kon zelf ook nooit herinneren of je nou gevraagd had te joinen of niet
volgens mij stelde je jezelf gewoon voor  |
_________________ My Goals:
Put a X in the box: [ ] X
Dammit. |
|
  |
 |
Dartheld
Site Admin

|
Geplaatst:
7 Mrt 2008 15:37:05 |
  |
nee hoor
Hij heeft, volgens mijn herrinering tenminste, op TS gevraagd aan jeroen of hij niet C4 kon joinen zodat hij het spel machtig kon worden
Maargoed, ik heb nogal wat bier op afgelopen week, dus het kan ook iemand anders zijn geweest
greetings |
 |
Justinsane
Site Admin
|
Geplaatst:
8 Mrt 2008 15:29:18 |
  |
dat zou ik niet weten ^^ |
_________________ My Goals:
Put a X in the box: [ ] X
Dammit. |