|
|
 |
| |
| Auteur |
Bericht |
Justinsane
Site Admin
|
Geplaatst:
20 Feb 2008 23:09:50 |
  |
Played by C4:
Kills:
Justinsane: 34
Airborne: 26
Dartheld: 21
Pyro: 12
Maps played:
Backlot: 7-13
Crossfire: 5-15
Total: 12-28
Onze eerste map was backlot en het verdedigen ging lekker alleen het afmaken niet echt. Sommige gingen al snel dood door nades. Doordat de vijand extreme condition had. Ik ben zelf ook voor deze perk en kies hem boven deep impact aangezien je die minder gebruikt. we pakten vaak 3 kills maar verloren dan alsnog. We hebben onderhand ook nieuwe truukjes geleerd en zo zie je maar dat je altijd nog wat leert.
Onze tweede map was crossfire, hun map en als dodelijk dat het klinkt dat ze nadetricks en campspots als hun broekzak kennen zo dodelijk was het ook. We maakte totaal geen kans en ook veel stomme fouten aan onze kant maakte deze kans niet groter. Gelukkig hebben wij wel als smoesje dat we gewoon deze map nog niet gespeeld hadden. Vergeef ons
(c) Justinsane
100% onze server
21:30 tot 23:00 gespeeld |
_________________ My Goals:
Put a X in the box: [ ] X
Dammit. |
|
  |
 |
|
Geplaatst:
20 Feb 2008 23:09:50 |
 |
|
|
 |
Dartheld
Site Admin

|
Geplaatst:
20 Feb 2008 23:19:45 |
  |
Ik vond het een leuke war. Vooral backlot vond ik niet slecht gaan! Het samenspel ging beter en ook al gingen sommige rushes nog verkeer, ze gingen ook regelmatig goed! Lichtpunt aan de horizon De 2e map was duidelijk de eerste keer. Alhoewel we wel met 3-1 voorkwamen, kregen hun ons door en kwamen hun skills tevoorschijn. Jammer voor ons .
Nog steeds 1 minpuntje, naar mijn mening, we praten nog teveel als er nog mensen aan het spelen zijn! Probeer daar de volgende keer rekening mee te houden. Toch? |
 |
|
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
 |
|
 |
|