|
|
 |
| |
| Auteur |
Bericht |
Justinsane
Site Admin
|
Geplaatst:
17 Mrt 2008 21:04:08 |
  |
totaal: verloren 16 - 24
Kills:
Justin: 36
Capi: 34
Dino: 30
Jamie: 15
Don: 14
Vacant is niet echt een sniper map. Pas met mp5 maakte ik veel meer kills. Deep impact is handig hier door de vele smalle muren.
verdedigen is moeilijk, omdat aanvallende partij al goed kan zien waar je je wil verstoppen enz. Hierbij konden die andere gasten nog goed gebruik van maken.
We pakten een paar mooie rondes nog, maar wel een paar stomme laten liggen.
Wij hadden crash gekozen, omdat snipen mij zeker beter lag dan de tegen partij en Capi had er ook veel zin in. Het ging erg goed, maar op het einde van het verdedigen ging het slecht.
Ook was het jammer dat als ik iedereen door het midden wou. Niet iedereen meeging. Aanvallen ging wat slordiger en verloorden we ruim.
Greetz Justinsane |
_________________ My Goals:
Put a X in the box: [ ] X
Dammit.
Laatst aangepast door Justinsane op 18 Mrt 2008 08:42:37; in totaal 2 keer bewerkt |
|
  |
 |
|
Geplaatst:
17 Mrt 2008 21:04:08 |
 |
|
|
 |
Dartheld
Site Admin

|
Geplaatst:
17 Mrt 2008 23:29:15 |
  |
Ging het samenspel goed?
TS en bepaalde taktieken? |
 |
Jamie_
|
Geplaatst:
18 Mrt 2008 06:23:54 |
  |
In de eerste map vacant ging het samenspel opzich best goed, alleen vond ik crash(en dat doe ik nog steeds) een onprettige map. |
 |
Justinsane
Site Admin
|
Geplaatst:
18 Mrt 2008 08:02:51 |
  |
updated |
_________________ My Goals:
Put a X in the box: [ ] X
Dammit. |
|
  |
 |
|
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
 |
|
 |
|