Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
laurent Den Dikken
|
Geplaatst: 28 Mei 2007 10:59:26 Onderwerp: schone reclame :d |
|
|
ja bon, verhaalke int kort, kheb ne mail gekregen van een ex van me, ze doet mee aan miss knokke-heist verkiezing. en ze heeft uiteraard stemmen nodig dus als ge nen euro kunt missen, www.missknokkeheist.be
hare naam is claudia pattist (kpeis nummerke 10). allen daarheen _________________ minder wetten meer tetten |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 28 Mei 2007 10:59:26 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Nick Dikken
|
Geplaatst: 28 Mei 2007 12:50:00 Onderwerp: |
|
|
is diejen euro dan fiscaal aftrekbaar?? _________________ Scheiss milch, ich will gerstennat!! |
|
Terug naar boven |
|
|
laurent Den Dikken
|
Geplaatst: 28 Mei 2007 15:59:45 Onderwerp: |
|
|
kpeis het nie ma mss kan ze dan als tegenprestatie naar een activiteit komen (zou wel vette promotie zijn als ze wint uiteraard). _________________ minder wetten meer tetten |
|
Terug naar boven |
|
|
Karamia Manneken pis
|
Geplaatst: 5 Jun 2007 17:09:58 Onderwerp: |
|
|
phoe wat een stomme miss
Binnekort is het verkiezing van mister en miss Geeraard
da zijn pas nog eens mister- en miss-verkiezingen!
ik promoveer mezelf als jurylid voor de misterverkiezing, uiteraard heb ik nog medejuryleden nodig om al die geoliede, gespierde, zonnebank bruine torso's te keuren
_________________ Ook al edde ne stomme smoel, met witte sportsokken zijde altijd cool |
|
Terug naar boven |
|
|
wow Bommel
Geregistreerd op: 02 Mei 2007 Berichten: 155 Woonplaats: giesbeirgen (high society ophasselt)
|
Geplaatst: 5 Jun 2007 18:29:37 Onderwerp: |
|
|
wie zegt da ik zelf geen jury commissie ga samenstellen?ben daar trouwens aan bezig;)
want juryleden kunnen zelf ni meedoen aan de verkiezing zelf en da zou spijtig zijn da we ons karen ni in de bikini modderworstel sessie kunnen bezig zien he;) _________________ Aad aen Ma?tern boekel , dapausek eraf, pausdet uk ni ein? |
|
Terug naar boven |
|
|
Skure Dikken
Geregistreerd op: 02 Mei 2007 Berichten: 88 Woonplaats: The high Society, Idegem
|
Geplaatst: 6 Jun 2007 16:40:57 Onderwerp: |
|
|
is toch al op voorhand beslist...
De schachtentemmer natuurlijk, of mss ronsyn, ook felle kanshabber en onze Jos...en andy natuurlijk :p _________________ !!BE GEIL!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Karamia Manneken pis
|
Geplaatst: 6 Jun 2007 20:44:23 Onderwerp: |
|
|
ut-tu-tut
ik wil bij de mister verkiezing jurylid zijn
en ik ben omkoopbaar _________________ Ook al edde ne stomme smoel, met witte sportsokken zijde altijd cool |
|
Terug naar boven |
|
|
|