Reisversie Carcassonne - Geplaatst: 30 Mei 2007 07:49:19
Kim
Onderstaande vraag is van Syriot ( Pieter) uit Geldrop (NL)
Als je hierin intresse hebt ,gelieve dan even te laten weten om te kijken hoeveel we er moeten bestellen. Indien er mensen bestellen willen wij ze gerust gaan halen in Turnhout en meebrengen naar de club.
De bestelling zal plaatsvinden tusen dit en twee weken dus indien intresse best laten weten je kan ze gerust per stuk bestellen dus al sje een exemplaar wil laat maar weten.
Groetjes Kim
Iedereen,
Ik wil best weer het voortouw nemen om een groter partij van de reisversie van Carcassonne vanuit Duitrsland te laten overkomen en dan binnen NL/B te verdelen.
Voor NL kan er afgehaald worden in Geldrop (bij Eindhoven) en voor B in Turnhout.
Verzenden kan ook, maar dan ben ik gebonden aan de tarieven van TNT Post (NL) of De Post (B).
De goedkoopste prijs die ik heb gevonden is 11,00 euro Daarbij komt nog de verzendkost vanuit Duitsland, maar deze komt op ongeveer een 6 euro voor alles samen. Hoe meer we bestellen, hoed goedkoper de verzendkosten.
Ik heb nog geen info opgevraagd om de prijs van 11 euro/stuk naar beneden te krijgen, maar dat gaat me waarschijnlijk wel lukken als er voldoende animo voor is. Ik ga deze vraag ook op nog enkele ander fora stellen om zo nog meer gegadigden te krijgen.
Graag vermelden indien je interesse hebt. (Nog geen verplichtingen!)
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wil je ook een eigen gratis forum?
- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!