|
|
De Spellenhut Plaats om idee?n te wissel en meningen te geven
|
cinema - Geplaatst: 8 Mei 2007 18:17:19 |
|
|
Kim

|
|
Deze maand zijn er weer heel wat nieuwe films in de cinema.
Spiderman is er al een van , dan Pirates , einde deze maand.
Binnenkort schrek 3 , wil ik ook nog zien. .
Wij gaan wel veel naar de film.
De laatste die we gezien hebben was geloof ik ... eum amai ik moet er erg hard over denken. Goh we hebben er al erg heel veel gezien .
Ik geloof dat dat iets was van Apocalips met zo van die bosmannekes.persoonlijk minder mijn ding zenne .
daarvoor hadden we Ghost Rider gezien , die vond ik wel supper tof eigenlijk.Leuke effecten
Wat was jullie laatst gezien film en was em goe?
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 8 Mei 2007 18:17:19 |
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 9 Mei 2007 01:17:02 |
|
|
David

|
|
Tja smaken verschillen natuurlijk. Ik kijk ook regelmatig films, al heb ik de laatste maand eens een filmstop gehouden. De film die ik laatst in de bioscoop zag was Music & Lyrics met Hugh Grant, en vond die wel best origineel en grappig eigenlijk. Niet dat ik dikwijls dit soort lichtere films kijk, maar af en toe kan dat geen kwaad. Ik ben niet zo in voor avonturenfilms. Eerder waar gebeurde verhalen, of psychologische dramas, afgewisseld met af en toe een leuke komedie. een vleugje romantiek af en toe mag er voor mij ook wel bij.
Een indrukwekkende film voor mij was bijvoorbeeld "The Last king of Schotland", over dictator Idi Amin.
De film waar ik het afgelopen jaar het meest van genoten heb (op DVD) was "Stay". Een beetje een vreemde film maar zo heb ik ze graag. Ik vind het altijd leuk als het een beetje een moeilijk verhaal is, waarvan ik niet zelf de plot kan bedenken tijdens de film.
Ik heb het afgelopen jaar ook enkele zeer gezellige Spaanse films gezien zoals Volver en Tapas.
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 9 Mei 2007 06:20:31 |
|
|
Kim

|
|
hehe ja idd ik merk dat smaken heel erg verschillen .
val al de films die je op noemt moet ik eerlijk bekennen dat ik geen enkele heb gezien .Het afgelopen jaar hebben wij echt al heel veel films gezien , de laatste twee maanden is het el minder.Nu deze maand zullen we wel Spiderman moeten gaan zien vrees ik , minder mijn ding , maar Lesly ziet dat graag dus dat zal er deze week wel van komen.
Ik kijk ook wel erg graag naar psychologische trillers , een vleugje romantiek is altijd welkom en soms wat komedie ook of drama . Actie kijk ik ook heel graag.Van de films van afgelopen jaar , goh het zijn er zoveel die ik heb gezien.Die laatste van James Bond was wel goe vond ik , onverwachte wendingen .The Lake House , das dan weer een ander genre.Voor de rest ni zo heel erg veel.De film die ik nog steeds het mooiste vind sinds mijn jeugd is The Canterville ghost , maar die is ni verkrijgbaar op DVD , ik ben er al heel erg lang naar op zoek , maar vind em niet.Op video is em wel uit maar vind ik hem ook niet.Vroeger had ik hem op video maar is met een verhuis ooit zoek geraakt en sindsdien niet meer gezien.
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 14 Mei 2007 21:10:46 |
|
|
Kim

|
|
Ondertussen heb ik ook Spiderman 3 gezien in de cinema.
Of het nu echt iets voorstelde , mja dat antwoord kan ik je helaas niet echt geven , enkel mijn visie. Die luid , "je hebt niet veel gemist ", maar ik ben dan ook geen spiderman fan eigenlijk .
Het was gewoon een film om te zien , niet echt tegenvallen maar ook niet superieur , beetje voorspelbaar eigenlijk , beetje te voorspelbaar.
Ik kijk ook wel uit naar Pirates einde deze maand , al weet ik nu al dat die film ook geen superieure film gaat zijn.Kan moeilijk anders de tweede was al niet echt denderend kwa inhoud. De humor viel wel mee , beetje teveel in mss.
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 15 Mei 2007 01:04:06 |
|
|
David

|
|
Tja, zo zie je maar dat "een kassukses zijn in de states" niet gelijk is aan "kwaliteit", maar dat wisten we natuurlijk al.
Rare jongens die amerikanen
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 15 Mei 2007 06:34:50 |
|
|
Kim

|
|
hehe ja idd das waar , daar in Amerika gaat het er soms raar aan toe amai.
Maar we zullen ze maar in hun wijsheid laten .
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 16 Mei 2007 08:52:42 |
|
|
Jurgske2002
|
|
|
The Departed en Music & Lyrics zijn voor mij nog steeds de beste films van de laatste tijd...
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 1 Jun 2007 21:01:45 |
|
|
Kim

|
|
Die eerste heb ik ook gezien , meen ik me lichtelijk te herrinneren , da laatste da ken ik ni . Ondertussen zijn er weer een heleboel nieuw films uit in de bios en ik zou er graag een paar gaan zien.
In juli Komt Schrek 3 uit en daar wil ik zeker en vast bij zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
|
|