Hugo
Hallo daar !
Proficiat met jullie initiatief, ik ben namelijk een spelfan(atiek) en ik kijk er naar uit om met mede liefhebbers in kontakt te komen.
Hopelijk wordt dit forum dikwijls gebruikt zodat het voor iedereen interessant wordt.
Verder wens ik jullie veel geluk en vooral veel speelplezier.
_________________ Spelen en laten spelen.
- Geplaatst: 22 Jan 2007 18:31:32
Thx - Geplaatst: 23 Jan 2007 08:38:28
Lesly
Site Admin
Hallo,
Van harte welkom in "De Spellenhut", hopelijk heb je het hier naar je zin!
In ieder geval we zien elkaar op de opening van 2 maart.
Mocht je vragen hebben ofzo aarzel niet ze te stellen
Mvg,
Lesly
- Geplaatst: 27 Jan 2007 11:55:44
Pieter
Hallo Kim & Lesly,
Proficiat met de oprichting van De Spellenhut!
Ik ben zelf ook een bordspellenfanaat en aangezien het niet altijd makkelijk is om spelers te vinden was ik al enige tijd aan het overwegen om in een spellenclub te gaan. Ik was al enkele keren op de site van de Forum Federatie gaan kijken, maar die clubs zijn allemaal rond Antwerpen en dat vind ik wat te ver...
Tot ik deze week zag dat er een nieuwe club van start gaat in Westmeerbeek...dat is qua afstand al wat beter...dus ben ik maar eens gaan kijken op jullie website en ik moet zeggen het stond mij direct aan. Enthousiasme, een professionele aanpak en goede spellen en het kan enkel een succes worden...
Ik ga er op 2 maart in ieder geval bij zijn...tot dan!!!
- Geplaatst: 27 Jan 2007 12:11:12
Lesly
Site Admin
Hallo Pieter,
Welcome zou ik zeggen hier op ons forum!
We zaten ongeveer in hetzelfde schuitje als jij. We vonden het forum federatie iets te ver liggen maar vonden het wel een goed federatie. En zo zijn we dan maar tot het opstarten gekomen van onze "De Spellenhut"
Zodat mensen in onze regio ook speelgenot kan hebben.
Dank je voor je compliment het was onze bedoeling om goed en professioneel over te komen en denk wel dat dat ons aardig gelukt is.
Geniet nog van je tijd op het forum alsook zien we u graag 2 maart
Hee Kim en Lesly,
Proficiat met jullie initiatief. Ik zal er ook zeker bij zijn op 2 maart. Als bord- en kaartspelliefhebber in hart en nieren kijk ik er al met heel veel ongeduld naar uit. Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen in de bordspellenwereld.
Ik ben al meer dan 25 jaar intensief met bord- en kaartspellen bezig en heb er nu ongeveer 1000 in mijn bezit. Als jullie van mijn verzameling gebruik willen maken mag je me altijd een seintje geven!
In alle geval veel succes met de club!
- Geplaatst: 18 Feb 2007 10:43:19
Lesly
Site Admin
Hey,
Dank je! We zijn blij dat we met de spellenhut zijn begonnen en het is heel aangenaam om zo'n complimenten te krijgen van jullie allemaal.
Nu nog de verwezelijking op 2 maart en dat alles in goeie banen mag lopen.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wil je ook een eigen gratis forum?
- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!