|
|
De Spellenhut Plaats om idee?n te wissel en meningen te geven
|
Spellenbeurzen - Geplaatst: 29 Jan 2007 12:04:53 |
|
|
Kim

|
|
Hoi
Wij gaan wel elk jaar naar spellenspektakel in Eindhoven , dat valt wel goed mee . Dit jaar waren we voor het eerst naar de dag van het spel2006 in Broechem (Ranst) geweest en dat viel supper goed mee , voor slechts 1 euro kon je een hele dag spellen uittesten en bekijken en ook kopen .Met naar zulke beurzen te gaan kunnen we ander spellen leren kennen en ons assortiment uitbreiden
Zijn er onder jullie mensen die al eens naar een spelbeurzen waar je gezelschapspellen kan testen en /of kopen gaan in Belgi? , nederland of .... gaan ?
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 29 Jan 2007 12:04:53 |
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 18 Feb 2007 01:26:27 |
|
|
Dominique
|
|
Ja hoor, ik ga nu al een paar jaar met een paar vrienden naar Essen in Duitsland. Het spellenspektakel heb ik ook al een paar keer bezocht maar die verhuizen dit jaar naar Zwolle en dat is me toch een beetje te ver. In Broechem ben ik ook al geweest en dat viel me ook erg goed mee. Met spellenclud de Speeldoos hebben we nu al twee jaar na mekaar in juni een spellendag georganiseerd in Aarschot, gecombineerd met een barbeque. Heel leuk, gemoedelijk en een erg prettige sfeer. Ik weet niet of we het dit jaar ook nog gaan doen.
Ik heb ook een tijdje aan tornooien meegedaan maar ik ben ermee gestopt omdat het competitieve aspect me absoluut niet lag. Begrijp me niet verkeerd, ik speel altijd om te winnen, maar niet ten koste van alles. Het spelplezier en het sociale aspect van het spellen spelen vind ik het belangrijkste. Geen competitie meer voor mij dus.
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 18 Feb 2007 10:42:58 |
|
|
Kim

|
|
Hoi
Ik wist niet dat die beurs naar Zwolle verhuisde?
Dat is idd wel verderweg .
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 18 Feb 2007 13:48:20 |
|
|
Dominique
|
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 19 Feb 2007 18:54:59 |
|
|
Hugo

|
|
Da's slecht nieuws ! Ik was het al zo gewoon na al die jaren in Eindhoven !
Misschien overwegen met de trein te gaan. Ik weet dat er voor de gelegenheid een speciaal ticket wordt aangeboden inkom+trein maar alleen vanuit een nederlands station ( Maastricht ? ).
|
|
_________________ Spelen en laten spelen.
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 19 Feb 2007 19:29:51 |
|
|
Dominique
|
|
|
Misschien is het het overwegen waard om met een paar mensen samen met de auto te gaan en de benzinekosten gewoon te delen. Maar er is nog tijd genoeg om dat eens rustig te bekijken.
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 20 Feb 2007 13:48:44 |
|
|
Lesly
Site Admin

|
|
Zwolle is echt wel een eindje hoor. Ben daar al eens geweest toen we ergens op hotel gingen in nederland. Veel te lang rijden, denk da ik mss beter naar die van duitsland ga.
We zullen wel zien tegen dan das toch nog een paar maanden van ons weg
Denk wel dat er nu wel een pak minder belgen gaan komen
|
|
|
|
|
|
|
spellenbeurs - Geplaatst: 5 Mrt 2007 15:06:58 |
|
|
Kim

|
|
hoi iedereen
Heb net vernomen dat er 19 mei een spellenbeurs is in Utrecht in de jaarbeurs.
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 5 Mrt 2007 16:18:56 |
|
|
Dominique
|
|
Ja, ik denk dat dat de Ducosim "lentebeurs" is. Ik ben er nog nooit geweest maar ben al een paar keer van plan geweest te gaan. Je kan er zowel spellen uitproberen als kopen. De recente spellen worden er meestal ook gedemonstreerd. Ik geloof dat er ook altijd een spellenveilig wordt georganiseerd. Als er eventueel kandidaten zijn om mee te gaan, ik wil wel rijden.
Voor wie wat meer informatie wenst: http://www.ducosim.nl/nieuw/index.php
|
|
_________________ Dominique
(Wie speelt, wint altijd!)
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 5 Mrt 2007 20:31:11 |
|
|
Kris

|
|
| Lesly schreef: | | Zwolle is echt wel een eindje hoor. Ben daar al eens geweest toen we ergens op hotel gingen in nederland. Veel te lang rijden, denk da ik mss beter naar die van duitsland ga. |
Essen is eigenlijk feitelijk verder, maar beter te bereiken volgens mappy.
Ik heb nu wel vanuit de Limburgse metropool ( ) gekeken, maar het was toch een half uur langer rijden voor 30 km minder om in Zwolle te geraken.
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 6 Mrt 2007 09:49:16 |
|
|
Kim

|
|
|
Ja wij willen wel eens een kijkje gaan nemen in utrecht , maar ik moet zien want rond die tijd zijn er een massa aan verjaardagen en ik moet ook nog eens een op twee weekend werken , dus zal al maar beginnen om eens op mijn kalender uit te kijken of ik dan moet werken.
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 7 Mrt 2007 10:36:40 |
|
|
Kim

|
|
hoi
Heb gekeken en we kunnen waarschijnlijk niet gaan naar die spellenbeurs.
het is mijn werkend weekend en daarenboven hebben we Zano dan bij ons dus vrees ervoor dat we niet in utrecht gaan geraken eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 19 Mrt 2007 09:44:05 |
|
|
Kim

|
|
Ondertussen nieuwe updat in het werkschema en zou het toch kunnen dat we naar utrecht kunnen gaan in Mei , we hopen allesinds van wel
|
|
|
|
|
|
|
utrecht - Geplaatst: 30 Mrt 2007 08:33:22 |
|
|
Kim

|
|
Hoi iedereen ,
19 Mei ( zaterdag) organiseerd Ducosim dus een spellenbeurs in Utrecht.
Locatie : Jaarbeurs , van 10 tot 18 uur en de inkom is 5 euro.
Wij willen al zeker en vast gaan , heeft en nog iemand intresse om mee te gaan ?
Groetjes Kim en lesly
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 30 Mrt 2007 08:41:47 |
|
|
Lesly
Site Admin

|
|
ah ga ik ook al gaan weet nog van niets :-0
lol
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 30 Mrt 2007 08:41:47 |
|
|
|
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
|
|
|
|