Dutch Trainz
Dutch Trainz
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Hulp bij Rijtuigen NS.

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Dutch Trainz Forumindex -> Content gezocht / gevonden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dude95



Geregistreerd op: 31 Aug 2020
Berichten: 15
Woonplaats: Oosterhout

BerichtGeplaatst: 13 Mei 2023 19:54:44    Onderwerp: Hulp bij Rijtuigen NS. Reageren met citaat

Hallo lieve mensen van 't DutchTrainz Forum, Ik heb een vraag, ik vind 't ontzettend leuk om Internationale NS treinen bij elkaar te stellen in Trainz (TA:NE), nou wil het alleen zo zijn, dat er bepaalde rijtuigen zijn, die ik nergens kan vinden voor Trainz (2012/TA:NE), Ik heb hier foto's bijgeleverd van welke Rijtuigen ik zoek, mocht iemand die hebben (Of willen maken) dan zou ik dat helemaal fantastisch vinden! Ik ben namelijk helemaal niet zo thuis in die programma's voor 't maken van je eigen wagons etc. ik snap dat allemaal gewoon niet helaas.

Ik probeer de Internationale NS Treinen van Vroeger zo precies mogelijk na te maken, Denk hierbij aan EEC Charters, EETC Train Charters, AutoslaapTreinen (Voor EETC) & andere internationale treindiensten vanuit Nederland.
Nu schrijven Afbeeldingen & bijschriften voor zéér speciefieke Restauratie Rijtuigen, ik heb wel een NS Buffet & Restauratie Rijtuig, maar die komen dan weer niet overreen met wat er mee reed, en dat mis-staat dan weer in die trein volgorde, vandaar dat ik kijk en probeer iemand me hier mee uit de brand kan helpen.

De Rijtuigen zijn als volgt, (Op volgorde van Plaatjes)

1. Buffetrijtuig 51 84 88-40 006-1 (In de Originele Cremé-Bruin kleur)



2. Buffetrijtuig EETC Auto-Slaaptreinen



3. NL-EETC 61 84 08-70 017-6 Restauratie Rijtuig



4. NS Type WR 84 88-70 015-3 t/m 018-7
(Adagio, Andante, Allegro & Allegretto)



Als iemand me kan helpen zou ik zéér dankbaar zijn!

Mvg. Dude95
_________________
Dude95, want de andere 94 kwamen niet opdagen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 13 Mei 2023 19:54:44    Onderwerp:

Terug naar boven
java23



Geregistreerd op: 19 Jan 2022
Berichten: 81
Woonplaats: Quimper, Bretagne, Frankrijk

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2023 11:48:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo Dude,

Voor de voorbeelden die u gaf, is het niet nodig om nieuwe assets te bouwen .
Eenvoudig bestaande assets "opknappen" (d.w.z. open het afbeeldingsbestand dat de decoratie bevat) door de kleur, vensters, inscripties, enz. te veranderen .

De eerste is een voormalig DB-restaurant/buffet/bistro : in de "topae"-creaties moet je zeker vinden wat je zoekt .

De tweede is een voormalige SNCF Grill-Express wagen .

De derde is een EUROFIMA wagen, in veel exemplaren geproduceerd voor Oostenrijk, Zwitserland, België, Frankrijk .

De vierde is een UIC-type Y wagen, gemaakt voor Frankrijk, Italië, Duitsland .

Vergeet voor de publicatie niet de toestemming van de oorspronkelijke maker te vragen en de herkomst ervan te vermelden in de beschrijving van uw object .

Doei,

Philippe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lucusdam



Geregistreerd op: 29 Feb 2024
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 1 Mrt 2024 03:03:42    Onderwerp: Re: Hulp bij Rijtuigen NS. Reageren met citaat

Dude95 schreef:
Hallo lieve mensen van 't DutchTrainz Forum, Ik heb een vraag, ik vind 't ontzettend leuk om Internationale NS treinen bij elkaar te stellen in Trainz (TA:NE), nou wil het alleen zo zijn, dat er bepaalde rijtuigen zijn, die ik nergens kan vinden voor Trainz (2012/TA:NE), Ik heb hier foto's bijgeleverd van welke Rijtuigen ik zoek, mocht iemand die hebben (Of willen maken) dan zou ik dat helemaal fantastisch vinden! Ik ben namelijk helemaal niet zo thuis in die programma's voor 't maken van je eigen wagons etc. ik snap dat allemaal gewoon niet helaas.

Ik probeer de Internationale NS Treinen van Vroeger zo precies mogelijk na te maken, Denk hierbij aan EEC Charters, EETC Train Charters, AutoslaapTreinen (Voor EETC) & andere internationale treindiensten vanuit Nederland.
Nu schrijven Afbeeldingen & bijschriften voor zéér speciefieke Restauratie Rijtuigen, ik heb wel een NS Buffet & Restauratie Rijtuig, maar die komen dan weer niet overreen met wat er mee reed, en dat mis-staat dan weer in die trein volgorde, vandaar dat ik kijk en probeer iemand me hier mee uit de brand kan helpen.

De Rijtuigen zijn als volgt, (Op volgorde van Plaatjes)

1. Buffetrijtuig 51 84 88-40 006-1 (In de Originele Cremé-Bruin kleur)
infinite craft


2. Buffetrijtuig EETC Auto-Slaaptreinen



3. NL-EETC 61 84 08-70 017-6 Restauratie Rijtuig



4. NS Type WR 84 88-70 015-3 t/m 018-7
(Adagio, Andante, Allegro & Allegretto)



Als iemand me kan helpen zou ik zéér dankbaar zijn!

Mvg. Dude95

Arrow Idea
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Dutch Trainz Forumindex -> Content gezocht / gevonden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.