Dutch Trainz
Dutch Trainz
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Lijn Groningen-Nieuweschans toegevoegd aan Nederland West v6
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Dutch Trainz Forumindex -> Layouts
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
java23



Geregistreerd op: 19 Jan 2022
Berichten: 81
Woonplaats: Quimper, Bretagne, Frankrijk

BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2023 12:44:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo iedereen,

Dat was het : de omissie is hersteld !

Dit beeld is precies hetzelfde standpunt als het eerste beeld van de post van gisteren, maar... MET het stationsgebouw !

Dus bleef ik stilstaan bij dit gebouw ... dat het jongste aan dit lijn is ... maar dat binnenkort zou kunnen verdwijnen .

De oorspronkelijke gebouw :

Bron : stationsweb.nl Het was vergelijkbaar met die in Zuidboek, Scheemda en Winschoten .

In 1989 heeft de NS dit gebouw gesloopt Crying or Very sad :

Bron : stationsweb.nl Op deze afbeelding zien we op de voorgrond de fundamenten van het toekomstige gebouw .

We hebben dit in plaats daarvan :

Bron : 112hoogezand.nl Dit gebouw is erg verouderd (leegstand en vervolgens vernield) . Zijn toekomst is in gevaar (https://www.middengroningennieuws.nl/hoogezand-verpauperde-kiosk-wethouder-doorn-in-het-oog) .

Laten we eindigen met wat views in TrainZ :


Uitzicht vanaf de perrons .


Uitzicht vanaf de ingang .


Uitzicht vanaf de straat . Deze keer is de rode kleur op de rails helemaal Duits : een treinstel naar Groningen en een sneltrein naar Bremen Wink !

Einde van de ontwikkeling Smile !

Doei,

Philippe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 24 Mrt 2023 12:44:11    Onderwerp:

Terug naar boven
Sam



Geregistreerd op: 17 Aug 2020
Berichten: 115

BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2023 07:53:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooie uitleg en keurig gemaakt alles veel succes verder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
java23



Geregistreerd op: 19 Jan 2022
Berichten: 81
Woonplaats: Quimper, Bretagne, Frankrijk

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2023 12:36:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Very Happy 'ku wel Sam !! Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
java23



Geregistreerd op: 19 Jan 2022
Berichten: 81
Woonplaats: Quimper, Bretagne, Frankrijk

BerichtGeplaatst: 4 Apr 2023 23:54:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo allemaal !

Vandaag, nog steeds in Sappemeer, verlaten we de agglomeratie om groenere streken te naderen .


Als woningen schaars worden, nemen industrieën het tijdelijk over . Onse Duits treinstel passeert het composteerinrichting in de wijk Vosholen .


Aan de andere kant passeert de lijn het security center van de NAM (Nederlandse Aardolie Maatschappij) . Op dit bedrijf en zijn collega's (GasUnie, AkzoNobel, enz.) zal ik veel gelegenheid hebben om erop terug te komen : ik zal het toelichten wanneer we door de volgende stad komen : Zuibroek ...


Even terug naar meer spooroverwegingen, met een uitzicht op de overweg van Vosholen, nog steeds gelegen in de gemeente Sappemeer . Een onderhoudsteam is bezig bij de stroomkasten, terwijl de goederentrein zijn bedieningsstation Zuidbroek nadert .


Hier het industrie- en handelsgebied van Vosholen .


Laten we even stilstaan bij wat slechts een vijver lijkt te zijn .
Dit markeert de grens tussen de gemeenten Sappemeer en Zuidbroek . Het vindt zijn oorsprong in de zandwinningen die werden uitgevoerd als onderdeel van de aanleg van de spoorlijn .
Het geboorde gat vulde zich op natuurlijke wijze met water . Vanaf 1919 werd dit reservaat de Zwembad Nero .

Bron : https://historischarchief.midden-groningen.nl/ontdekken/verhalen-van-midden-groningen/sport-recreatie/nero-een-vergeten-plek-maar-vol-herinneringen


Laten we in het gebied van water blijven, met deze oversteek van sloten, vlakbij het Zwembad Nero. In de verte zien we de kassen van Akkers kwekerijen .


Dit gebied is letterlijk bedekt met kassen van 3 verschillende bedrijven, die allerlei soorten bloemen, planten, orchideeën leveren . Rechts op de achtergrond boerderij Nieboer .


Aan de andere kant gaat het treinverkeer gewoon door ...


We komen aan bij boerderij Nieboer . Het minste wat we kunnen zeggen is dat het aan de spoorlijn vastgelijmd zit !


Het is een beetje rotzooi, maar hey, het is een boerderij !


We naderen het charmante buurt van Poeltje, dat in de plaats is gekomen van een voormalig meertje .


Iets van onderaf gezien ...


Rechter helft van de afbeelding, bron : Google . In het centrum van het buurt van Poeltje, een confrontatie tussen het uitzicht in Trainz en het uitzicht in GoogleStreetView ...


Tot slot een luchtfoto van het einde van de buurt van Poeltje .
Links betonfabriek Vrijenban .
Op de achtergrond station Zuidbroek .

Doei,

Philippe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
gm99999



Geregistreerd op: 15 Aug 2020
Berichten: 473

BerichtGeplaatst: 15 Apr 2023 09:18:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ziet er prachtig uit Philippe!
en soms zonde dat die oude stations worden gesloopt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
java23



Geregistreerd op: 19 Jan 2022
Berichten: 81
Woonplaats: Quimper, Bretagne, Frankrijk

BerichtGeplaatst: 19 Apr 2023 14:03:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi pippeloi !

Dit keer komen we aan in Zuidbroek, een groot, vriendelijk en gevarieerd dorp .


Uitzicht op het oosten . De lijn kruist het Muntendammerdiep en Achter de Wal : een klein voet- en fietspad dat langs de rivier naar het zuiden loopt .
In het centrum, het station en zijn silo's . Rechts een klein industrieterrein .


Zicht op de overweg vanaf Achter de Wal .
De spoormanoeuvres zorgen voor wat verkeersopstoppingen ...


Luchtfoto van het station.
Links het onvermijdelijke pakhuis Van Gend en Loos en de graansilo's .
Hier staat het stationsgebouw nog ! Ik zou zelfs meer willen zeggen : het is volledig gerenoveerd en zelfs herbouwd : er waren delen verwijderd . Aan de andere kant is het geen station meer, maar Het Noord-Nederlands Trein & Tram Museum .
Tegenover het station, een hotel en café-restaurants .



Nog een luchtfoto van het station, genomen van boven Stationstraat .
Er zijn maar liefst vijf treinen :
- een Duitse BR634 treinstel,
- een Duitse trein bestaande uit een BR218 locomotief en Silberlinge,
- een DEII treinstel,
- een 2200 locomotief met goederenwagens,
- een loc 600 bij het rangeren .


Lekker in de zon zitten, hoor !
Aan het einde van de ochtend is het levendig in de stationsstraat : mensen drinken buiten een café, reizigers maken zich klaar om te vertrekken met hun bagage en het restaurant heeft zijn tafels in de zon gedekt .


Tegenover het station is zelfs een charmant hertenkamp, waar je heerlijk kunt wandelen !


Op slechts 500m van het station, via de Achter de Wal , kunt u genieten van de rust en natuur van het Muitendammerdiep !


Bron : GasUnie . Confrontatie gezien in TrainZ/echte weergave : het gasveld bij Legeveld, Muntendam . Onderaan de beelden zien we naar het noorden het station Zuidbroek en zijn silo's .
Dus daar was het een geweldige ontdekking voor mij ! Ik had geen idee hoe de regio zo'n groot reservoir van ondergrondse bronnen was : de provincie Groningen is bezaaid met gastapstations . Tussen de oude (waarvan er overal minstens een bezoekruimte met enkele sondes en kleppen is overgebleven), de huidige in werking en die in aanbouw, zijn deze activiteiten alomtegenwoordig in het gebied .
Kort voor de 2e wereldoorlog leidden onderzoeken naar olie tot de ontdekking van ... gigantische gaszakken die vastzaten onder ondergrondse zoutgrotten !
Overal staan GasUnie, Akzo-Nobel, Nam (Nederlandse Aardolie Maatschappij) omkastingen in verband met aardgas, stikstof en nu Waterstof .
We zouden er pagina's over kunnen schrijven, laten we er toch op wijzen dat de exploitatie van deze gasvelden sinds de jaren zestig hun druk heeft verminderd, wat heeft geleid tot bodemdaling ...
Teruggaand naar TrainZ, dit gaf me de kans om mijn modellenwerk een beetje te veranderen . Ik, die van deze industriële monumenten vol tanks en leidingen hou, heb met veel plezier deze complexen gemodelleerd, klein, middelgroot, groot, kaal, voorzien, gevuld ...


We zijn ten zuiden van het station, op dezelfde plek .
Aan weerszijden van de Legeveld, de kleine en grote gasvelden, net ernaast rechts twee kleine aftapkasten en een ademende boortoren . Rechts op de achtergrond de stikstofinstallaties van Hondelaan . Bovenaan het beeld, de spoorlijn .


Bron : GasUnie . Confrontatie gezien in TrainZ/echte weergave : de stikstofinstallaties van Hondelaan, Muntendam .
Aangezien we het hadden over de stikstofproductieinstallaties van de Hondelaan, is hier een luchtfoto . Links op de achtergrond, de spoorlijn en het einde van industriegebied van Zuidbroek . Rechts op de achtergrond, de rijksweg N33 .


Bron : Funda B.V. . Confrontatie gezien in TrainZ/echte weergave .
Luchtfoto van het industriegebied van Zuidbroek, kijkend naar het westen .
Links het spoor, met de kruising tussen de richtingen Veendam en Nieuweschans .
Op de achtergrond, het dorp en het station .


Luchtfoto van dezelfde plaats, kijkend naar het noordoosten .
Er is een beetje van alles : materialen, poeders, bootreparaties, brandweertrainingscentrum, woestenij en ... een grote verrassing !


Uitzicht vanaf de hoek van de boten . Op de achtergrond, de spoorverbinding richting Vendaam en de stikstofinstallaties van de Hondelaan .


Bron : Menterwolde.info, voor de miniatuur linksonder in de afbeelding .
Dus daar, absoluut de meest ongerijmde, verbazingwekkende en ongelooflijke ontdekking van de hele route Shocked !
Een standbeeld van Lenin van 9 meter hoog en 17 ton zwaar verloren op een braakliggend terrein, in een oude industriële zone Mr. Green !!!
Ik dacht dat ik droomde toen ik dit zag ! In feite was dit beeld door de vorige eigenaar van de Nieuweschansbaden in het park geplaatst . Toen het Fontana Resort de thermale baden verwierf, wilden ze er vanaf ... en het standbeeld landde hier Rolling Eyes ... https://www.menterwolde.info/nieuws/zuidbroek/beeld-van-lenin-staat-achter-hekwerk-op-zuidbroekster-industrieterrein/


Het einde van het industriegebied, ten oosten van het dorp .
Rechts de spoorlijn . Tussen de twee, een oud motorcrosscircuit, omgevormd tot een zonnepanelenpark beheerd door de nieuwe firma "Sunbroek" Wink .
Onderaan de N33, die boven het Winschoterdiep passeert .


Iets verder naar het oosten, kruist de spoorlijn achtereenvolgens via een ophaalbrug het Wilderwanckkanaal, en vervolgens de N33 .


Dezelfde plaats, in luchtfoto, in de andere richting, naar het westen .
De spoorlijn loopt achter ons door richting Nieuweschans .
Dwars door het beeld, de N33 onder de trein door en boven het Winschoterdiep .
Daarachter, het Wilderwanckkanaal en zijn spoorbrug, het industriedebied van Zuidbroeck en de twee spoorlijnen die samenkomen om naar het station te gaan .

Volgende stop : Scheemda !

Doei,

Philippe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
olaf99
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Aug 2020
Berichten: 570

BerichtGeplaatst: 19 Apr 2023 18:27:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Je maakt er wat moois van. Ga zo door.
_________________
downloads: https://olaf99trainz.blogspot.com/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
java23



Geregistreerd op: 19 Jan 2022
Berichten: 81
Woonplaats: Quimper, Bretagne, Frankrijk

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2023 15:36:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Pippeloi !

Bedankt Olaf : ik ka zo door ... een mand later Rolling Eyes !

Vergeleken met de laatste foto (genomen kijkend naar het westen), draaien we om, en voor de verandering ... hier zijn DRIE gaswinningen Twisted Evil !!!

Op de achtergrond zien we de buitenwijken van Scheemda .

Op dezelfde plaats is het de tarweoogst :

Op de achtergrond een rode oogstmachine met een rode trein, op de voorgrond de rotzooi van de boer tegen de hoogspanningsmast gedrukt .

Vlak na het korenveld de overweg van de vogelzangsterweg (god wat een mooie naam !) .

Er is een schapenboerderij . Op de achtergrond het derde gasveld .

Op dezelfde plek de Muntewatering en haar moderne watermolen .

Dit gemaal Eekpolder heeft de oude stoompomp vervangen (https://chcoldambt.nl/oldambtster-verhalen-straten/eexta-eekerweg)

Luchtfoto van het gasveld van Eekerweg :

Voor de afbeelding rechts, bron : aerophotostock.com

De schapenboerderij is ook een koeienboerderij : welkom op de vogelzangboerderij ! Het is ook een BnB .

Tarwe, koeien, schapen, tulpen : er is genoeg om je bezig te houden . Als we tijd hebben, houden we de BnB ... en luisteren we naar de vogels !

Luchtfoto van het gasveld van kanaalweg :

Voor de afbeelding rechts, bron : aerophotostock.com . Op de achtergrond de vogelzangboerderij .

Via een verkaveling van landhuizen komen we het plaatsje Scheemda binnen :

We zitten nog steeds op de vogelzangsterweg, een meer stedelijke versie, maar wel heel gezellig !

Hier liggen de tennisbanen Langeweg :

Voor wie niet van tennis houdt, het grote kubusvormige gebouw aan de achterkant is een sporthal .

Op dezelfde plek een luchtfoto van de wijk Plantsoenlaan .

Naast de tennisbaan en de sporthal zie je het (grote!) gemeentelijk zwembad en twee vijvers. Op deze lijn is Scheemda mijn favoriete plaats Cool !

We komen aan op station Scheemda :

Het gebouw doet niet meer dienst als station, maar staat op de monumentenlijst en doet dienst als kantoor en woning . (https://monumentenregister.cultureelerfgoed.nl/monumenten/522105)

Luchtfoto van het station naar het oosten :

Tussen de twee parkeerterreinen is de oude aftakleiding die de Eextahaven bediende, daarachter zichtbaar . Aan de horizon, de gemeente van Winschoten .

Luchtfoto van het station naar het westen :

We zitten boven de Eextahaven . We hebben een overzicht van de stad Scheemda (verder naar het zuiden zijn dit praktisch alleen industriegebieden) . Op de voorgrond de stationsstraat, die van de meest luxueuze huizen heeft .

Nou, dat is momenteel alles,

Doei,

Philippe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
OmegaNL



Geregistreerd op: 17 Apr 2023
Berichten: 64

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2023 19:28:40    Onderwerp: Reageren met citaat

echt oprecht mooi gemaakt Philippe!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
java23



Geregistreerd op: 19 Jan 2022
Berichten: 81
Woonplaats: Quimper, Bretagne, Frankrijk

BerichtGeplaatst: 31 Mei 2023 13:20:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Pipeloi ! Exclamation

We vorderen een beetje ...

Een opname nabij station Scheemda :

Het station verlaten, het is al natuur . De plaats heet "Over 't spoor". Het brengt een paar boerderijen, huizen, paarden en koeien samen .

Op dezelfde plaats, in de tegenovergestelde richting :

Behalve op het industrieterrein van Eextahaven, neemt ook daar de natuur snel de overhand . We staan ter hoogte van een oude overweg die enkele decennia geleden is verwijderd . De straat die eindigt heet "overweg" ! Twisted Evil

Nog een blik op dezelfde plek, genomen vanaf de overweg :

Deze keer hebben we schapen, koeien ... en kippen ! Smile

Aan de andere kant van de omheining :

Een landelijk uitzicht op de DE3 die station Scheemda verlaat (zichtbaar op de achtergrond) .

Eexta-Zuid :

Eexta is niet zomaar een industrieterrein ! Wink

Even verderop komen we bij de overweg van Heiligerlee :

Op de plaats van de volkstuinen bevond zich de Stopplaats Heiligerlee, die sloot in ... 1934 Embarassed
Bovendien is de weg die links op de overweg uitkomt de Halteweg . Het is gelegen in de gemeente Heiligerlee .
De weg rechts daarentegen is de Hoofdweg, gelegen in de gemeente Westerlee .

Dezelfde plek met een diametraal tegenovergesteld uitzicht :

Dit zijn de kantooruitgangen, en de rijen auto's worden langer bij de overweg ...

Een zicht op de volkstuinen :

Deze gepensioneerde spoorman heeft genoeg te doen ... en te eten !

Aan de andere kant van het spoor ...

... wij zorgen ook ! Misschien is het de vrouw van de spoorman, wie weet ?

Hier zijn we in het hart van het dorp Westerlee :

De hoofdstraat leidt naar de overweg aan de achterkant .

Dezelfde plaats, verder naar het zuiden gezien :

In de verte, aan de horizon : de agglomeratie Winschoten .

De Trekwegwandeling :

Wij (en de dame met haar hond) zijn in Westerlee . Aan de overkant zien we de Trekweg, een heel oud pad dat naar het hart van het dorp Heiligerlee leidt .

In Westerlee, het buurtschap Napels :

Aan de linkerkant is een ... zoutwinning . De loods is een meetstation uitgerust met weer- en seismische Embarassed sensoren . Deze installatie, beheerd door Akzo-Nobel, is ongebruikt en zal worden ontmanteld .

In Heiligerlee, het buurtschap Tranendal :

We hebben nog een zoutwinning, ook beheerd door Akzo-Nobel .
Tussen de bodemdaling en de tonnen drinkwater die gebruikt worden voor de zoutwinning, neemt de ergernis van de lokale bevolking toe ...

Dat was alles voor vandaag !

Doei,

Philippe


Laatst aangepast door java23 op 31 Mei 2023 23:55:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
OmegaNL



Geregistreerd op: 17 Apr 2023
Berichten: 64

BerichtGeplaatst: 31 Mei 2023 13:25:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey philippe,
Super werk dat je hier toont, is dit nog wip of al te downloaden?

Groet
Tom
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
java23



Geregistreerd op: 19 Jan 2022
Berichten: 81
Woonplaats: Quimper, Bretagne, Frankrijk

BerichtGeplaatst: 31 Mei 2023 15:57:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo Tom,

Bedankt ! Smile

In feite is deze lijn sinds december 2022 voltooid . Cool

Van daaruit begon ik met de beschrijving in dit forumonderwerp op 14 december 2022 . Ik realiseerde me dat als ik foto's maakte voor het forum, ik vaak tegen mezelf zeg "hé, daar moet ik dit toevoegen", "hé, daar moet ik dat verbeteren", enz . Om nog maar te zwijgen van het feit dat ik gaandeweg aan het tweaken ben :
- het reliëf (slooten, taluds),
- natuur (gras, kreupelhout, hagen, waterplanten, dieren, enz.),
- baanaccessoires (borden, kasten, hectometrische markeringen, ATB-antennes, seinnummering, enz.),
- alles wat leven geeft (karakters, puin, geparkeerde auto's, rotzooi, enz.) .
Eigenlijk alles wat in je opkomt . En ik meet het verschil ! Deze route is 200% aan schoonheid en authenticiteit gewonnen sinds ik met dit onderwerp begon !

Resultaat : deze route wordt gepubliceerd als ik na mijn laatste zin, 3 km na Nieuweschans in Duitsland aankom ! Mr. Green

Doei,

Philippe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
java23



Geregistreerd op: 19 Jan 2022
Berichten: 81
Woonplaats: Quimper, Bretagne, Frankrijk

BerichtGeplaatst: 8 Jun 2023 16:55:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Pippeloi !

Nog een laatste blik op het platteland voordat we richting Winschoten gaan ...

In Westerlee, het buurtschap Tranendal .

We kijken aan de andere kant, richting Winschoten .

Een Duitse treinstel maakt de verbinding Leer-Groningen .
Wat is die vreemde skelettoren aan de rechterkant ?

Het was voor mij weer een ontdekking van iets dat ik niet wist :

Gelegen net aan de rand van de agglomeratie Winschoten, een "luchtwachttoren" . Meer bepaald, de toren die door de militaire administratie "7T1" wordt genoemd .
Tijdens de "koude oorlog", tussen 1951 en 1968, werden in het hele land 276 observatietorens gebouwd om mogelijke vijandelijke luchtinbraken te volgen die onder het detectieniveau van radars vlogen . De observatie werd gedaan door vrijwilligers, met een verrekijker, die om beurten aan de slag gingen .
Er zijn nog 19 exemplaren van deze monumenten, waarvan de meeste op de monumentenlijst staan .
Meer informaties : https://www.luchtwachttorens.nl/luchtwachttorens/

Een kleine virtueel/echte confrontatie, op Meidornlaan nummer 13 :

Voor het rechterdeel van de afbeelding: bron Funda.nl . Luchtfoto, kijkend naar het zuidoosten (Winschoten) .

Weer een virtuele/echte confrontatie, op Meidornlaan nummer 17 :

Voor het rechterdeel van de afbeelding: bron Funda.nl . Luchtfoto, kijkend naar het noordwesten (Scheemda) . In de linkerhoek van de foto's: de luchtwachttoren .

Het buurtschap Sint Vitusholt .

Dit voorheen zelfstandige dorp werd ingelijfd bij de gemeente Winschoten .

De overweg van Sint Vitusholt, gezien in zuidelijke richting :

Op het braakliggende terrein achter het huisje stonden de gebouwen van de "N.V. Noord-Nederlandsche Machinefabriek Winschoten Holland" (NoordNet), waarvan de laatste restanten in 2015 zijn verwoest . Dit bedrijf, onderdeel van de Werkspoor groep, maakte treinen en bussen .

Dezelfde plaats ...

deze keer, gezien naar het noorden .

Wat denk je van een drink ? Wink

We zitten in het hart van Sint Vitusholt . Op nummer 135 ziet deze café-bar er best leuk uit ! Razz

Luchtfoto van dezelfde plek ...

in het bijzonder, boven nummer 151 .

Een luchtfoto van Winschoten, boven de Burgemeester Mr. H.J. Engelkens-laan :

Daar komen we echt in het centrum van Winschoten : het historische centrum is gemakkelijk te herkennen aan de blauwe toren ("t'Rond" (Winkelcentrum)) en de kerk (vrijstaande toren van de Hervormde kerk) .

Een duik in het zwembad de watertoren ? Mr. Green

(gatsie ! ik heb een spelfout gemaakt Evil or Very Mad )

Luchtfoto van de wijk van de voormalige melkfabriek :

We zien nog beter de binnenstad van Winschoten, evenals ... het station ! Twisted Evil
De schoorsteen in het midden is bewaard gebleven ter nagedachtenis aan de oude melkfabriek, die plaats maakte voor een nieuwe verkaveling .

Dat is alles voor vandaag !

(Ik zal snel het bord van het zwembad corrigeren) Embarassed Arrow Rolling Eyes

Doei,

Philippe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BCTrainz



Geregistreerd op: 09 Okt 2020
Berichten: 69
Woonplaats: Britsum City

BerichtGeplaatst: 9 Jun 2023 02:21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooi man !!

En ja, eigenlijk ben je er nooit klaar mee.
Er is altijd wel iets wat beter of net even anders kan.
Het zijn juist die kleine dingen die 't doen.

Uren en uren pielen...
en dan plotseling is het alweer 20 over 3 in de morgen.

Net als nu dus....

Slapen is zonde van de tijd vind ik!
Moesten ze verbieden.

De groeten maar weer.

BC
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
olaf99
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Aug 2020
Berichten: 570

BerichtGeplaatst: 13 Jun 2023 18:06:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooi werk Philippe.
_________________
downloads: https://olaf99trainz.blogspot.com/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: 13 Jun 2023 18:06:37    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Dutch Trainz Forumindex -> Layouts Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.