Yep, de verlossende treffer. De man heeft een geniaal links been, waar hij af en toe ook iets te afhankelijk van is. Je weet net als bij Robben al op voorhand wat hij gaat doen, en toch schiet hij ze erin.
Volgens mij viel hij in, in de tweede helft?
Yep, de verlossende treffer. De man heeft een geniaal links been, waar hij af en toe ook iets te afhankelijk van is. Je weet net als bij Robben al op voorhand wat hij gaat doen, en toch schiet hij ze erin.
Volgens mij viel hij in, in de tweede helft?
Gister weer een goal gemaakt. Stond weer eens: Fantastische goal Van Persie op de telegraaf. Maar zoals verwacht was het op zijn "telegraafs" aangedikt en was het een mooie maar verder weinig spectaculaire goal
Geplaatst: 2 Jan 2013 19:16:45 Onderwerp:
bros1987 schreef:
Gister weer een goal gemaakt. Stond weer eens: Fantastische goal Van Persie op de telegraaf. Maar zoals verwacht was het op zijn "telegraafs" aangedikt en was het een mooie maar verder weinig spectaculaire goal
lees overal dat het een fantastische goal was (ook op sport1 e.d.) maar vond het ook wel meevallen. in dat geval toevallig niet alleen telegraaf. overiges staat de man gewoon weer op 14 doelpuntjes
Geplaatst: 2 Jan 2013 20:20:00 Onderwerp:
Ik ben een beetje verward over welke goal jullie het hebben? Over de goal tegen West Bromwich Albion of zijn eerste goal tegen Wigan (dat was namelijk op 1 januari). Na de twee goals tegen Wigan staat die inmiddels al op 16 goals, 3 meer dan de nummer 2 op de topscorerslijst in Engeland. Saillant details is dat hij hiermee het clubrecord van Van Nistelrooij verbreekt door het meeste goals te scoren na 21 wedstrijden (één meer, VAN THE MAN had er 15). Overigens scoorde hij er bij Arsenal vorig jaar 18 in de eerste 21 wedstrijden. De man pakt meer en meer records.
Maar om terug te komen op de goal tegen Wigan. Ik ben het er wel mee eens dat het een schitterende goal is. Niet zozeer door de goal als zodanig maar meer door de manier hoe hij zich vrij speelt en vanuit die positie met zijn verkeerde been (rechts) de bal in de bovenhoek schiet, erg knap. Ferguson vond het ook een schitterende goal, en die schijnt er verstand van te hebben (overigens niet geheel onpartijdig).
Verwarring is niet nodig aangezien het op de goal tegen Wigan ging. Maar de 2e wist ik al niet bijvoorbeeld. Lekker op dreef en records houdt ik altijd van zelfs als het zon onzinnige zijn als stand na 21 wedstrijden
Geplaatst: 5 Jan 2013 22:14:35 Onderwerp:
Het is ongelooflijk maar het Van Persie nieuws houdt niet op.
Nadat hij voor vandaag in de FA cup wedstrijd tegen West Ham United werd gespaard keek Man Utd aan tegen een 2-1 achterstand. Reden voor Ferguson om Van Persie in te brengen een klein half uur voor tijd. Resultaat was een goal van diezelfde Van Persie in de 90ste minuut na een werkelijk schitterende pass en nog fabelachtigere aanname. Als je dit wekelijks laat zien, ben je toch echt een topper!
Lekkere spitsengoal over de grond.
Die replays zijn onzin, speel dan een verlenging en penalty's. Maar die Engelse ploegen hebben niet voor niks grote selecties. Die weten ook hoeveel wedstrijden ze per jaar spelen.
Laatste paar wedstrijden die ik heb gezien met Buttner op het veld, liet hij de hele tijd z'n tegenstander lopen. Extra sneu voor hem dat daar de doelpunten uit vielen
Geplaatst: 6 Jan 2013 17:19:03 Onderwerp:
Buzz Lightyear schreef:
Laatste paar wedstrijden die ik heb gezien met Buttner op het veld, liet hij de hele tijd z'n tegenstander lopen. Extra sneu voor hem dat daar de doelpunten uit vielen
Geplaatst: 6 Jan 2013 17:49:09 Onderwerp:
Grote kloof inderdaad. Maar bij Man Utd trekken ze dat spelers niet zomaar aan. Dat zal uiteindelijk echt wel weer wat worden. Vraag is of hij zich snel genoeg ontwikkeld en daar de kans krijgt die hij nodig heeft.
Replay op Old Trafford inderdaad. Ik blijf het opzienbarend vinden hoe hij die verdediger op snelheid voor kan blijven terwijl hij ook nog eens een lange pass moet aannemen. Getuigt naar mijn idee echt van een fabelachtige aanname/balcontrole. Echte spitsengoal inderdaad.
Geplaatst: 12 Jan 2013 20:08:37 Onderwerp:
Citaat:
Wenger is niet verrast over vorm 'wereldspits' Van Persie
Arsène Wenger ziet met lede ogen vanuit Londen toe hoe Robin van Persie bij Manchester United furore maakt. De manager van Arsenal zag het al aankomen dat de Nederlander de kar zou trekken.
Al meerdere malen besliste Van Persie wedstrijden voor Manchester United. 'Ik denk dat ik niemand hoef uit te leggen hoe goed Van Persie is', stelde Wenger. 'We wisten van te voren dat, als we hem aan United zouden verkopen, dit het geval zou zijn. Hij is een van de beste spitsen ter wereld, je weet dat hij zijn doelpunten zal maken.'
Wenger heeft de ontwikkeling van Van Persie, die tussen 2004 en 2012 voor Arsenal speelde, van dichtbij kunnen volgen. 'Hij is bijna dertig en piekt nu. Hij kan nu al zijn kwaliteiten op een kalme en intelligente wijze gebruiken. Hij is bijvoorbeeld veel geduldiger dan een jaar of vijf geleden. Zo zakte hij vroeger meer terug naar het middenveld, terwijl hij nu zijn killer instinct veel beter gebruikt.'
De gevolgen van Van Persie's transfer zijn immens gebleken. Hij leverde Arsenal weliswaar bijna dertig miljoen euro op, maar scoorde namens Manchester United zestien keer in de Premier League en is daarmee topscorer. Daarnaast heeft zijn inbreng er mede voor gezorgd dat Manchester United fier aan kop gaat in Engeland.
'Het is pijnlijk te zien dat United zo ver op ons voor ligt', aldus Wenger. Arsenal heeft liefst achttien punten minder en staat zesde.
Ik vraag me af of ze bij Arsenal het succes in deze mate hebben zien aankomen. Als dat het geval was, dan verkoop je toch nooit zo'n speler aan je grootste concurrent? Ze hebben er dan wel 30 miljoen voor ontvangen, maar daar schieten ze nu weinig mee op, 18 punten achterstand.
weet je toch nooit. Was nu waarschijnlijk wel het beste moment om hem te verkopen. Misschien speelde die in het huidige team wel minder en hadden ze na dit jaar minder kunnen krijgen. Blijft altijd afwegen
Geplaatst: 12 Jan 2013 21:37:37 Onderwerp:
Tjah, hij wilde zijn contract sowieso niet verlengen dus nu niet verkopen betekende geen geld meer ervoor. Van Persie zal zelf wel per se naar een Engelse club hebben willen gaan, Arsenal zal weinig keuze hebben gehad.
Arsenal had geen keus. En dat is weer het nadeel van een ploeg die probeert te bouwen op talenten. Op het moment dat ze wereldtop zijn, gaan ze weg en heb je op een beetje geld na nog niks.
Geplaatst: 13 Jan 2013 14:50:19 Onderwerp:
Buzz Lightyear schreef:
Arsenal had geen keus. En dat is weer het nadeel van een ploeg die probeert te bouwen op talenten. Op het moment dat ze wereldtop zijn, gaan ze weg en heb je op een beetje geld na nog niks.
Ja, dat is waar. Al zou je met dat geld wel voldoende nieuw materiaal moeten kunnen kopen. Maar ja, Van Persies, Ronaldo's en Messi's lopen nu eenmaal niet zo veel rond.
Ze hadden inderdaad geen keus, het was dit of er volgend jaar niks meer voor krijgen.
Voor Man Utd was het ook wel een bijzondere transfer. Die proberen zich doorgaans te beperken tot het aantrekken van jonge toptalenten en geen gevestigde namen.
Van Persie maakte vanmiddag weer de 1e goal in de 2-1 gewonnen wedstrijd tegen Liverpool. Intussen een aardige reeks opeenvolgende wedstrijden lijkt me. Doet me beetje denken aan de streak van Van the Man in zijn debuutjaar.
Geplaatst: 13 Jan 2013 19:02:31 Onderwerp:
bros1987 schreef:
Van Persie maakte vanmiddag weer de 1e goal in de 2-1 gewonnen wedstrijd tegen Liverpool. Intussen een aardige reeks opeenvolgende wedstrijden lijkt me. Doet me beetje denken aan de streak van Van the Man in zijn debuutjaar.
Hij gaf zelfs de assist op de tweede Man Utd goal. Hij is dus ook beslissend in topwedstrijden. Nu is Arsenal - Man City bezig.
Geplaatst: 19 Jan 2013 16:57:04 Onderwerp:
bros1987 schreef:
Guardiola naar Bayern. Apart.
Sta ik ook van te kijken, benieuwd wat dat met de prestaties doet. Met Barcelona wordt iedereen kampioen, zo lijkt me.
Verder kan ik me wel deels vinden in Van der Gijp: het trainersvak wordt gruwelijk overschat. De grootste dorpsgek zou met Barcelona nog kampioen zijn geworden.
Sta ik ook van te kijken, benieuwd wat dat met de prestaties doet. Met Barcelona wordt iedereen kampioen, zo lijkt me.
Verder kan ik me wel deels vinden in Van der Gijp: het trainersvak wordt gruwelijk overschat. De grootste dorpsgek zou met Barcelona nog kampioen zijn geworden.
Op zich logisch dat hij naar Bayern gaat. De geweldige Van Gaal heeft de blauwdruk voor het moderne voetbal bij Barca en Bayern gelegd. Dus voor Guardiola verandert niet zoveel.
Op zich logisch dat hij naar Bayern gaat. De geweldige Van Gaal heeft de blauwdruk voor het moderne voetbal bij Barca en Bayern gelegd. Dus voor Guardiola verandert niet zoveel.
Over Barca gesproken die verliezen gewoon met 3-2 van Sociedad na een 0-2 voorsprong.
Haha, mooi toch dat ik wist te voorspellen wat Van Gaal denkt. Al is het niet moeilijk, want alles draait om Louis.
Citaat:
Van Gaal: Pep volgt mijn filosofie
Van onze Telesportredactie
"Nee, want Bayern München stelt in principe altijd de beste trainers aan", reageerde Louis van Gaal, oud-coach van Bayern, op de vraag of hij de aanstelling van Pep Guardiola bij de Duitse topclub een verrassing vond.
"Guardiola hangt de filosofie van Louis van Gaal aan", ging Van Gaal verder bij de NOS. "Ik denk dat het een fantastische keuze is."
"Ik ben bij Bayern begonnen met het systeem dat ze nu spelen', aldus Van Gaal. "Jupp Heynckes heeft dat overgenomen. Als Pep daar nu bovenop komt, is dat een heel goede keuze. Dat ligt in dezelfde lijn. Pep denkt hetzelfde als wij, Heynckes en ik."
Guardiola was als speler jaren aanvoerder van Barcelona onder coach Johan Cruijff. Als trainer van de Catalaanse club was hij buitengewoon succesvol met onder meer twee keer de winst in de Champions League. Vanaf komend seizoen is Guardiola de coach van Bayern.
Geplaatst: 4 Feb 2013 20:06:14 Onderwerp:
Inderdaad, ongelooflijk dat buzz met twee mazzelgoals langszij komt
In de voetbalwereld is de 'shit nu ook aan' (ook verwijst naar dopinggezeik in het wielrennen). Europol heeft aangegeven dat er honderden wedstrijd tot en met CL-niveau zijn verkocht.
Geplaatst: 9 Feb 2013 19:00:07 Onderwerp:
Morgen Man Utd - Everton live op Sport 1 (zoals gezegd gratis deze maand bij ziggo) en woensdag Man Utd - Real Madrid (of andersom), waarbij je beter kunt spreken van Van Persie tegen Ronaldo. Schitterende wedstrijd verwacht ik daar.
Morgen Man Utd - Everton live op Sport 1 (zoals gezegd gratis deze maand bij ziggo) en woensdag Man Utd - Real Madrid (of andersom), waarbij je beter kunt spreken van Van Persie tegen Ronaldo. Schitterende wedstrijd verwacht ik daar.
United-Real is gewoon op de NOS neem ik aan? Champions league aantal interessante wedstrijden inderdaad waar zelfs ik nog wel eens naar wil kijken
Geplaatst: 11 Feb 2013 21:08:33 Onderwerp:
Was zelfs een van zijn mindere wedstrijden maar is toch weer belangrijk met assist en goal. De man is zo balvast en met zijn splijtende passes ontzetten belangrijk.
Van Persie en Man U hadden het heel moeilijk tegen de nummer 3 uit de Mickey Mouse League
mooie wedstrijd. Spannend ook. Wilde rond de 60e minuut gaan slapen maar uiteindelijk kon ik het niet eerder over mijn hart verkrijgen dan de 82e minuut voordat ik de TV uitzette. 1-1 is denk ik wel een goede uitgangspositie voor United. Real had wel een kleine winst verdiend eigenlijk
Geplaatst: 15 Feb 2013 11:19:18 Onderwerp:
Man Utd speelde gewoon heel verdedigend. Denk dat dit precies is waarmee ze naar huis wilde afreizen, een gelijkspel met een uitgoal. Ik voorzie dat Real het op Old Trafford moeilijk gaat krijgen. Van Persie had het natuurlijk lastig omdat Man Utd zo verdedigend speelde (met Rooney normaal als nummer 10 en nu als veredelde rechtsback). Echter, de momenten dat Van Persie aan de bal komt, straalt de klasse er toch vanaf. Die voorzet op Welbeck was fenomenaal. Helaas heeft hij pech bij de afronding van die bal wat van de lijn wordt gehaald.
Verder vond ik de scheidsrechter erg inconsequent. Van Man Utd werd twee keer een doorgebroken speler neergehaald (beste voorbeeld was Evra) waarbij niet eens wordt gefloten. En die klote Ramos is toch een aansteller...
Benieuwd of Milan-Barcelona net zo leuk wordt als Manchester vorige week. Beide zijn eigenlijk meer affiches voor halve finales al zitten er dit jaar alleen maar sterkte ploegen bij de laatste 16 voor mijn idee.
Heb de wedstrijd niet gezien, maar wel schitterend dar Barca met 2-0 onderuit gaat. Gaat een mooie return worden.
zie Barca dit niet omdraaien. Barca speelt nooit lekker tegen zon Italiaanse of Engelse muur. Best vreemd dat niet elke Spaanse ploeg zo tegen ze speelt aangezien dit blijkbaar de manier is.
Volgens mij rust er een vloek op Sport1 ofzo. Ik heb Barca live nog geen goal zien maken sinds ik het heb.
Volgens mij rust er een vloek op Sport1 ofzo. Ik heb Barca live nog geen goal zien maken sinds ik het heb.
Dat is bizar.
Ik denk ook niet dat ze het nog kunnen omkeren. Wat op zich positief is voor de Nederlanders in het toernooi.
Snapte eerst niet waarom de NOS in godsnaam niet Barcelona-Milan uitzond drong pas iets later tot me door.
Ajax ook naar huis. Best jammer aangezien ze nu wel weer kampioen zullen worden in de laatste wedstrijden zoals de laatste jaren altijd het geval is...
Dat is bizar.
Ik denk ook niet dat ze het nog kunnen omkeren. Wat op zich positief is voor de Nederlanders in het toernooi.
Toch zou ik Barca thuis nog niet uitvlakken.
uitvlakken zeker niet maar qua spel zal het niet veel uitmaken waar ze spelen lijkt me. Ze moeten altijd het spel maken en met 2-0 voor zal Milan misschien niet eens een spits opstellen
Wedstrijd gister maar deels meegekregen. Jornowski hield me wel op de hoogte hoe goed van Persie speelde. De 2 goals van Madrid heb ik gemist en toen was er ook geen noodzaak meer om de wedstrijd af te kijken.
Hoorde wel veel kritiek op de scheids na de 1-0 waardoor de wedstrijd flink kantelde.
Geplaatst: 6 Mrt 2013 21:44:51 Onderwerp:
Huilen met de pet op weer die arbitrage. Het lijkt wel een deja vu van een post van een paar weken terug, maar het wordt echt steeds erger met die scheidsrechters.
Als je rood geeft voor Nani, gegeven de actie, gegeven de vriendelijke sfeer die om de wedstrijd heen hangt, dan voel je een wedstrijd echt totaal niet aan. Ik durf te beweren dat Madrid geen goal had gekregen als Man Utd met 11 man was blijven staan. Gezien de belangen die er op dit niveau spelen, lijkt iets van videohulpmiddelen onafwendbaar.
Geplaatst: 6 Mrt 2013 23:45:46 Onderwerp:
real had 100% verloren tegen 11 man. waardeloze rode kaart. ik was niet echt voor een ploeg maar Man U had het zeker verdiend. _________________ http://www.snapeverymoment.nl/
Jammer hoe het gelopen is ja. Van Persie was enorm belangrijk in de omschakeling. De manier waarop hij lastige ballen aannam, bijhield en doorpasste was van wereldklasse.
Geplaatst: 9 Mrt 2013 13:44:12 Onderwerp:
Buzz Lightyear schreef:
Jammer hoe het gelopen is ja. Van Persie was enorm belangrijk in de omschakeling. De manier waarop hij lastige ballen aannam, bijhield en doorpasste was van wereldklasse.
Gelukkig dat ik niet de enige ben, die dat ziet. Als ik daar tegenover bros iets over zeg, dan wordt het meteen in het belachelijke getrokken. Enorm waardevol en doet wat dat betreft niet onder voor Messi of Ronaldo (waarbij ik Ronaldo een completere voetballer dan Messi vind).
Gelukkig dat ik niet de enige ben, die dat ziet. Als ik daar tegenover bros iets over zeg, dan wordt het meteen in het belachelijke getrokken. Enorm waardevol en doet wat dat betreft niet onder voor Messi of Ronaldo (waarbij ik Ronaldo een completere voetballer dan Messi vind).
licht overdreven maar de manier waarop het gebracht wordt geeft inderdaad weinig reden om mee te gaan in deze hysterie. Andersom zal dat wel net zo werken voor de records van Messi.
Heerlijk om Barcelona gister het toch te zien halen. Milan was een schim van de ploeg die ze in San Siro zo te kijk zetten. De 1-0 van Messi was weer van briljante schoonheid. Je zag gewoon niet wat ie nou doet en als je dan in slowmotion ziet hoe hij het doet en de idioot kleine ruimte die hij heeft. Niets dan lof weer.
Barcelona is weer terug op het oude niveau van beste voetbalclub ooit. Heb ook genoten, alleen jammer van die twee onsympathieke spelers Busquets en Pedro. Anders perfect.
Geplaatst: 13 Mrt 2013 21:26:25 Onderwerp:
Ik kan er niet naar kijken, kan er niks aan doen maar vind het verre van interessant. Daarmee kan ik niet ontkennen dat het voetbal de perfectie benadert, maar misschien is dat wel wat het saai maakt. Milan maakte het Barcelona ook totaal niet lastig.
Barcelona is weer terug op het oude niveau van beste voetbalclub ooit. Heb ook genoten, alleen jammer van die twee onsympathieke spelers Busquets en Pedro. Anders perfect.
Vind Iniesta het ergste maar daar heeft meer met de WK-finale van 2010 te maken
trouwens terechte rode kaart... heb het nu pas gezien....
Dan ben je toch de enige....of moet je dit soms zeggen van een of ander verbond van scheidsrechters? Onbegrijpelijk anders...
Zit daar nog een beredenering achter MP? Ben wel benieuwd
heb deze discussie per abuis laten versloffen.... is gewoon een terecht rode kaart... speler neemt bewust het risico door hoog te springen met het been navoren... hierbij raakt hij de speler van Madrid op een dusdanige manier dat het gevaarlijk is voor de ongezond (of lees controle over lichaam verliest)..... enige bestraffing rode kaart....
Of het bewust of onbewust is speelt alleen maar mee voor het aantal wedstrijden schorsing
Geplaatst: 20 Mrt 2013 21:07:41 Onderwerp:
Is onzin MP, dat is dezelfde discussie als iemand een snoekduik maakt terwijl iemand met zijn voet naar de bal gaat. Wie maakt dan gevaarlijk spel?????
Dat is hier ook, hij neemt gewoon een bal aan, die van Real Madrid rent keihard en onbesuisd in op de aanname. Voor de rest onbreekt bij Nani elke intentie om een overtreding te maken/iemand te blesseren. Ik heb naast MP ook nog niemand gehoord die de rode kaart terecht vond.
Geplaatst: 23 Mrt 2013 20:30:09 Onderwerp:
Gisteren iemand de kleurloze wedstrijde tegen Estland gezien. Vond met name Van der Vaart goed spelen met een veel hoger rendement dan die arrogante Sneijder. Maakt overigens een schitterende goal.
Geplaatst: 24 Mrt 2013 12:22:52 Onderwerp:
Buzz Lightyear schreef:
Helaas de wedstrijd gezien ja. Op vd Vaart na brachten de vedetten niet veel. Denk niet dat ik dinsdag ga kijken.
Dinsag is qua tegenstander natuurlijk wel wat interessanter. Als ze die winnen zijn ze praktisch gekwalificeerd na het gelijkspel tussen Hongarije en Roemenië
Enige wat ik gezien heb van NL-elftal sinds het WK in 2010 zijn de poulewedstrijden van het EK 2012 geweest. Verwacht buiten een verdwaalde oefenpot voor het WK 2014 dat het hierbij ook wel zal blijven
Geplaatst: 30 Mrt 2013 21:01:59 Onderwerp:
Bayern staat gewoon 8-0 voor na 70 minuten spelen tegen HSV. 2 doelpunten van Robben en 4 van Pizarro. Spelen belachelijk goed. _________________ http://www.snapeverymoment.nl/
Geplaatst: 2 Apr 2013 22:33:06 Onderwerp:
Barcelona gelijk tegen PSG. Barcelona krijgt in mijn ogen een erg makkelijke penalty in de 89ste minuut en krijgt veel te veel in verhouding tot het vertoonde spel. Gelukkig dat PSG nog gelijk maakt in de laatste seconde
Niet afgekeken. Op een of andere manier kan ik me niet opladen voor heenwedstrijden als er nog niks definitiefs beslist is. Wel flinke keepersfouten gezien zowel bij Barcelona als Juventus
Wat een escape van Dortmund gister. Toevallig blessuretijd gekeken op de telefoon in bed toen ik nog even wat dingetjes aan het bekijken was. United-achtige taferelen uit '99.
Vanavond de return van Barca-PSG. Als Messi niet kan spelen kan het wel eens spannend worden
Mooi om te zien hoe de wedstrijd kantelde toen Messi werd ingebracht. Liet toch weer zien waarom hij als de beste wordt gezien. Ook Iniesta kreeg het ineens in de bol met zijn pirouette. Had wel iets meer verdiend zon actie.
2 Spaanse en 2 Duitse clubs. Worden altijd leuke wedstrijden. El Classico in de halve en een Duitse finale lijkt me wel wat en dan de echte finale tussen de winnaar van de Eastern en Western conference
Geplaatst: 13 Apr 2013 13:16:04 Onderwerp:
bros1987 schreef:
Mooi om te zien hoe de wedstrijd kantelde toen Messi werd ingebracht. Liet toch weer zien waarom hij als de beste wordt gezien. Ook Iniesta kreeg het ineens in de bol met zijn pirouette. Had wel iets meer verdiend zon actie.
2 Spaanse en 2 Duitse clubs. Worden altijd leuke wedstrijden. El Classico in de halve en een Duitse finale lijkt me wel wat en dan de echte finale tussen de winnaar van de Eastern en Western conference
In een nieuwsbericht dat Van Nistelrooij de loting doet las ik dat er sprake was van een zogeheten 'open loting. Dat betekende dat clubs uit hetzelfde land elkaar kunnen treffen. Welke idioot schrijft zoiets op? Anders hoef ik toch helemaal niet te loten?
In een nieuwsbericht dat Van Nistelrooij de loting doet las ik dat er sprake was van een zogeheten 'open loting. Dat betekende dat clubs uit hetzelfde land elkaar kunnen treffen. Welke idioot schrijft zoiets op? Anders hoef ik toch helemaal niet te loten?
toch wel Barcelona kan dan nog altijd tegen 2 verschillende Duitse clubs geloot worden. Snap wel dat het een onnozele opmerking is maar bij de poule-loting wordt hier dan weer wel rekening mee gehouden
Ja, snap ik, maar dan hadden ze het ook al in de eerdere lotingen kunnen verwerken.
klopt. Vind het inderdaad wel apart dat er na iedere ronde geloot wordt nu. Normaal was na de poulefase een loting en dan was het schema wel bekend. Denk dat het een reden is voor extra UEFA/FIFA bijeenkomsten is voor de bobo's tevreden te houden.
Ja, snap ik, maar dan hadden ze het ook al in de eerdere lotingen kunnen verwerken.
klopt. Vind het inderdaad wel apart dat er na iedere ronde geloot wordt nu. Normaal was na de poulefase een loting en dan was het schema wel bekend. Denk dat het een reden is voor extra UEFA/FIFA bijeenkomsten is voor de bobo's tevreden te houden.
Bayern heeft wel erg de boel overklast gister. Heb wel gekeken maar ook weer niet. Beetje half aanwezig gevolgd. Barca kreeg geen poot aan de grond wat ik zag. Bayern was dan wel oppermachtig in Duitsland maar eigenlijk zie je daar vrij weinig van. Wat moet Guardiola daar volgend jaar nog gaan doen?
Geplaatst: 24 Apr 2013 22:57:55 Onderwerp:
Vandaag weer een schitterende prestatie van een Duitse ploeg, Dortmund wint met 4-1 (!!) van Real. Wat een spits die Lewandowski, die derde goal was magistraal.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wil je ook een eigen gratis forum?
- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!